Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

BlackWolfKN

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatia:
    Arges, Pitesti

BlackWolfKN's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. cum as putea sa vad care e problema reala? daca il duc la service oare imi face treaba buna? (am dus cotroen c4 la reprezentanta pt ca se auzea un zgomot pe la curele si nu a facut nimic ce sa dureze.... in 100km iar a inceput un suierat...) asa ca am experienta negativa cu service de reprezentanta stiu ca o pompa de ulei ar fi aprox 5000 lei... dc ar fi de la cuzineti nu stiu cat m-ar costa...
  2. pai am schimbat uleiul... am pus valvoline 15w40 vechiul ulei nu avea spuma sau miros de la motorina am auzit ca la supapa de la pompa se pune o saiba si intarind-o , ridica si presiunea. e corect? motorul merge rotund si se aude frumos, nu are bataie... cand l-am cumparat a venit cu mine si un sofer de tir(un prieten) caruia i-a placut cu se aude motorul el a observat prin austria ca incepea presiunea la ulei sa scada .
  3. SALUT am o intrebare referitoare la schimbul de ulei la un Renault Premium 270 CDI din 2003 am schimbat uleiul dar nu stiu cum sa fac saq imi resetez sda dispara de pe bord ca nu e schimbat uleiul camionul l-am cumparat din germania si cand am ajuns prin austria mi-a dat msg ca am presiunea la ulei mica cand e la rece are acul de la ceas la jumatate, dupa ce se incalzeste motorul coboara acul cand este in relanti si cand il accelerez urca iarasi. acum am schimbat uleiul (Valvoline 15w40 profleet) si am pus si filtru mann. am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca e pompa de ulei cu probleme, altul ca am probleme la linie. astept o parere, nu sunt mecanic si dar nu sunt chiar un novice. merci anticipat
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.