Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Ciubacka

Members
  • Număr conținut

    169
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Ciubacka

  • Dată Naștere 06/29/1992

Profile Information

  • Locatia:
    Cluj Napoca

Ciubacka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. boris parerea ta e total gresita, Hartl nu plateste salariu pe perioada care o stai acasa!!!!!!!!!!!!! si asa face oricare firma de transport, care face comunitatea!!!!!! Cius! Ca sa stii si tu,sunt si firme unde iei salarul de pe tara indiferent ca esti plecat,stai acasa,esti in concediu sau desfasori alta activitate,din clipa in care te-ai angajat luna de luna pana la demisie.
  2. Eu am fost sunat de ei prin luna august,de catre cineva din Spania,dupa ce mi-am depus CV-ul pe adresa lor de email si am fost invitat sa lucrez titular cu 9e/100km,cu toate ca in CV am mentionat clar ca nu am decat un an si 1 luna experienta dar am refuzat.Acuma sunt tot somer dar linistit si fara batai de cap din cauza colegilor,a instalatiei TK,a programului de lucru (un prieten s-a angajat la ei si el zice ca atunci cand canta dispecerul tu trebuie sa executi,adica mai pe scurt merge pe naspa/magnet,se risca cam des,el a lucrat si singur o perioada,a si luat o amenda de 2600e care a platit-o ceva agent pe franta,o amenda pentru cabotaj tot pe F). Acuma citind ziarul local cu oferte de munca gasesc vechiul lor anunt care apare in fiecare saptamana cu litere mari si ingrosate,formulat foarte frumos si profesional si pe langa asta,la 2 pagini diferenta gasesc un alt anunt care este tot al lor insa nu au mentionat nicaieri numele firmei,vreun numar de telefon sau o adresa de email.Singurul lucru care ii da de gol fiind adresa lor respectiv str. Baladei nr2A.Anuntul mi s-a parut extrem de amuzant,comic si o japca totala.Ca sa vedeti si voi anuntul l-am fotografiat si va las pe voi sa decideti daca aceasta metoda de racolare este japca curata sau un fel de invitatie la sclavie de bunavoie Pace voua si drumuri bune
  3. Salutare colegii.Ma intrebam daca cunoaste cineva niste informatii despre aceasta firma din Turda,jud Cluj.Sau poate a lucrat cineva la ei si ne poate spune mai multe.Multumesc anticipat \m/ Site-ul lor este: http://www.groupaketrans.ro/ro/
  4. Si Aquila a preluat ceva contracte de-ale lui Edy.Cu Ursus parca sau si Coca Cola...un prieten o lucrat la Edy pe distributie si i-a preluat Aquila.
  5. Adresa de email **********@yahoo.com a fost confirmata cu succes. Votul tau pentru Gabriel Coman a fost validat. Sistemul va lua in considerare doar un singur vot de la aceasta adresa de email. Mulțumim pentru vot!
  6. Si in acea"remorca umana" trebuie sa investesti in gume (adidasi sau vara slapi),trebuie gresat din cand in cand (Fastum gel sau orice pentru articulatii) etc..sunt operatii destule si la acest tip de remorca...
  7. Intr-adevar Toni Auto sunt singurii din Cluj care au ansamblu format din cap tractor + semiremorca.Capul tractor este un Atego ceea ce n-am mai vazut niciodata in viata mea iar semiremorca are doar o singura axa si din ce am observat eu odata cand mergeam in spatele ei e ca pana si acea axa vira in curbe. Eu tot la ei am facut scoala acum 2 ani dar pe un IVECO cu remorca "cu vartej",caci atunci inca nu aveau capul tractor cumparat.
  8. Ciubacka

    vand europaleti

    Buna asta ...hai ca am ras bine. Si apropo."pe marginea drumului" se cumpara paletii nu se vand.Se cumpara de la soferii care mai fenteaza sau fura cativa paleti,pretul fiind intre 6-20 lei pentru cei EURO si 4-6 lei pentru cei non-EURO.Pe urma acesti cumparatori devin vanzatori si revand in strainatate sau in tara acei paleti la firme,ca sa-si ambaleze produsele sa le poata transporta,iar implicit ca soferii sa mai fure cativa din cand in cand .Ei iti dau tie 18 lei pe unul alb dar il vand cu cate 35-50 lei la o firma sau companie si in strainatate costa cativa euro buni.
  9. Ciubacka

    Gps pt adr

    Colegule.Dupa multe documentari (window shopping) am ramas si eu "fixat" sa-mi cumpar un Becker.Si chiar ma gandeam si eu la modelul acesta.L-am gasit la Altex http://www.altex.ro/sistem-de-navigatie-becker-transit-50-europa-truck-5-resistive-touchscreen-microsd .Ai putea sa-mi mai spui una alta despre acest GPS? Hartile cum se updateaza?adica sunt contra costa sau e free pe viata?mentionez ca n-am mai folosit niciun alt tip de GPS pana acuma deci nu stiu cum merge treaba.Asa ca si acoperire pe Europa cum se descurca?cunoaste strazile mai "ascunse" ,numere,restrictii etc? Pe tara l-ai testat?Multumesc mult. Sau un plan B ar mai fi acest Becker Z302 despre care am mai citit multe lucruri bune de pe acest forum : http://www.emag.ro/sistem-de-navigatie-becker-z302-truck/pd/EX027BBBM/ Inca ma gandesc...si la cum sa fac bani.
  10. Ciubacka

    Sondaj!!!!

    Colegule.Nu e normal sa fim refuzati la interviuri noi,cei care dorim sa muncim dar ne este "patat" CV-ul cu nume de firme care nu ne-au respectat sau nu ne-au platit sau nu ne-au indeplinit niste conditii minine sau care nu si-au respectat partea de contract.Adica sunt convins ca daca acel angajator iti facea carte de munca ramaneai la el sau daca celalalt iti reglementa consumul de motorina mai stateai.Si,parerea mea este ca, un patron care vede in CV un "asemenea macel" cum ai tu refuza sa te angajeze si din posibilul motiv ca te vede drept un om cu picioarele pe pamant si nu vreun fel de pampalau pe care il poate prostii sa ramana si sa ii produca bani pe o perioada nedefinita cum ar vrea el. Acuma cred ca incep sa exagerez si eu dar nu uitati ca traim in Rromania,tara tuturor imposibilitatilor.Pace voua
  11. Ciubacka

    Sondaj!!!!

    Judecand dupa patroni cel mai bun sofer e cel care nu are pretentii salariale mari. Si din punctul meu de vedere normal ca mai "trecut prin toate" si mai "patit" si descurcaret e cel care a muncit in toata Europa,inclusiv pe 8X4 deoarece acesta a intampinat mai multe obstacole si greutati si are o cultura geografica sa zicem asa mai bogata decat cel care o facut doar cursa regulata.Eu daca as fi patron l-as alege pe primul in defavoarea celui din urma chiar daca acesta ar avea doar 1 an experienta decat pe cel cu 3 ani de cursa regulata.Sa nu ma intelegeti gresit,cineva tot trebuie sa faca si curse regulate dar la un momentdat intervine monotomia (acelasi traseu,aceleasi marfuri,aceleasi formalitati) in sensul ca ajungi sa poti face ciubucuri pe unde umblii la cata lume te cunoaste de cand faci acel traseu .Acuma depinde de multi factori,ambii sunt soferi profesionisti pana la urma si ar trebui sa se descurce daca ar schimba locurile intre ei.Diferenta dintre ei nu se face la parcari si bagat in rampa ca dupa 3 ani de zile ar trebui sa le faci si legat la ochi ,ci la orientare pe traseu,cunostinte plati,vami,gestiune etc. Asta o fost parerea mea nimic mai mult
  12. Astfel de incidente se intampla,dupa parerea mea,din cauza ca nu toate autovehiculele de transport marfa sunt obligate sa posede tahograf si sa respecte normele AETR precum fac "cei mari".Aici ma refer la acele dube inmatriculate si detarate (cred ca asta e termenul corect) la categoria <3500kg si astfel sunt exceptate de la regulile AETR.Nu de multe ori am intalnit asemenea "dubari" care neavand program de conducere si odihna conduceau ore intregi fara oprire....unu chiar mi-a spus ca fara 1000km parcursi el nu se culca.In rest nu stiu ce sa mai zic,nu trebuie fortata nota de prea multe ori in viata ca ulciorul nu merge de multe ori la apa .Drumuri bune va doresc tuturor
  13. Incredibil video....asa ceva nu vezi decat odata in viata cred nu ca in fiecare zi .Oare o fi uitat sa traga frana de mana?
  14. Cunoaste/Foloseste vreun coleg modelul acesta de Becker Transit 50? : http://www.altex.ro/sistem-de-navigatie-becker-transit-50-europa-truck-5-resistive-touchscreen-microsd ...sau daca imi puteti spune mai multe despre marca Becker ca m-ar bate capul sa-mi cumpar acest GPS de la Altex.Ce spuneti,fac sau nu o prostie? Sau ies mai bine daca imi cumpar un receiverGPS pentru laptop cu 150-250 lei si imi instalez un map&guide ptv truck 7? plus ca am si autoroute si automapa dar le folosesc momentan doar ca si harta sa ma mai orientez cate un pic.
  15. Ciubacka

    se cauta soferi

    "Scania şi MAN sunt deţinute de compania germană Volkswagen, cel mai mare producător auto din Europa după vânzări şi după căştiguri." Uite ca pe asta n-o stiam .Posesori de permis si conducatori auto sunt foarte multi ...la tona se pot vinde dar soferi cu adevarat profesionisti tot mai rar
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.