Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Mario_K

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Mario_K

  • Dată Naștere 08/30/1968

Profile Information

  • Locatia:
    Timisoara

Contact Methods

  • Yahoo
    evermaxxx

Mario_K's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Hecher...Nu stiam ce inseamna....Ma gindeam ca e un tip pe numel Hecher... ? Sau...o fi vb de "HACKER" ?
  2. @ DANNY66.. Am citit cele scrise de tine si recunosc ca ai perfecta dreptate...E perfect adevarat (in opinia mea, si imi cer scuze celor care nu sunt de accord cu ceea ce spun/scriu) tot ceea ce spui...In West se cere "experienta RELEVANTA in activitate SIMILARA celei in care doriti sa lucrati"...Stiti ce inseamna asa ceva ? Scrisori de referinta....Numere de telefon al unor persoane care POT DA RELATII DESPRE activitatea dumneavoastra...In Canada se cere "Canadian work experience", insa, e evident ca "nimeni nu va angajeaza fara CANADIAN WORK EXPERIENCE", nu ? la fel in UK.....Nu vreau sa fiu circotas si...nu imi permit sa critic pe nimeni...Insa...daca o firma v-a acordat "SANSA" sa va faceti experienta, a-ti putea sa ii multumiti ! Putini accorda aceasta sansa, va spun din proprie experienta , chiar foarte putini....Acum....In viata sunt perioade si.....perioade ! Nu cred ca trebuie sa fiti nemultumiti de un salariu mic (ce s-ar fi intimplat daca nu il aveati deloc ) si stateati pe forum sperind "la un salar mare ?" Imi cer scuze daca am deranjat sau nemultumit pe cineva, e opinia unui om de 44 de ani care a trecut cindva prin ceea ce trec si altii, si scum, la 44 de ani nimeni nu ii mai ofera sansa de a lucra "nici macar pe un salariu mic" ....Deci....Nu fiti nemultumiti, ptr ca NEMULTUMITULUI I SE IA DARUL ;-)
  3. @ iancu_nut Depinde cit ai lucrat, si cit "nu ai lucrat" Am fost si eu la CAS pentru cardul european de asigurare.....Un nene de acolo s-a uitat in computer...a spus "intre..... si ....... a-ti lucrat la "SC.........?." pe urma m-a privit pe deasupra ochelarilor..."Da ?" a intrebat ? Asa e, am spus eu.....Aveti o decizie de incetare a serviciului ? Nu....zic eu....DAA a tunat nenea cu ochelarii...E necesar sa aduceti urmatoarele " Adeverinta ca in perioada.... pina la...." a-ti lucrat la SC........" si ca "s-a platit CAS", copie a contractului de munca...decizie de incetare a activitatii... Bine, zic....dar s-a platit pe cit am lucrat la "SC......" ? Asta nu pot sa spun, a spus domnul....de la CAS.....Veniti cu documentele solicitate si colegii mei (de la etajul 1) va vor spune "CE TREBUIE SA PLATITI" Ideea este, ca, depinde in fiecare caz cit a-ti lucrat, daca firma a platit CAS-ul, daca va va elibera documentele cerute de CAS....Practic, daca a-ti lucrat la o firma care nu a platit CAS-ul apare o problema,va trebui sa ii dati in judecata...(chestiune costisitoare si de lunga durata)... Pe de alta parte, aveti nevoie de o decizie de incetare a activitatii...Desigur, copii dupa contractul de munca..... Abia dupa ce aveti aceste documente cei de la CAS va pot comunica cit aveti de achitat (din urma) pentru a putea primi "CARDUL"... Ceea ce am postat aici este doar experienta prin care am trecut eu, incercind sa obtin respectivul CARD.... Iti doresc numai bine si success in ceea ce doresti sa realizezi ! Mario
  4. Am citit si eu acest add, imi aduc aminte ca am vazut stirea pe net, in zilele in care s-a intimplat.... Ce doresc eu sa spun, este ca, locuind in Timisoara, am vazut citeva incindente de acest gen la trecerea pe sub calea ferata de pe str. Jiul .... Am si eu instalat un soft de camion pe un GPS, am dat o simulare de ruta, si, acel GPS a facut traseul exact prin acel loc (desi setasem dimensiunile pentru camion, inaltime. lungime...etc) Pentru cei care au fost pe aici, sunt sigur ca stiti locul, e un pasaj de trecere pe sub calea ferata situat la citeva sute de metri distanta.... Ei bine....Am vazut multe camioane cu ".. .semiremorca "decopertata de podul de fier" in acel loc...Nu de mult eram in zona respectiva, cu masina. Si vad un cap tractor cu semiremorca...mergind in aceea directie, de pe Calea Bogdanestilor.... Ajung si eu in apropierea pasajului, trafic blocat...am stat vreo 20 min pina am reusit sa depasim ....Semiremorca "nu incapuse" pe sub pasaj...Circulatie blocata, etc... De mentionat ca pe sub acel pasaj, traficul se desfasoara pe cite o banda de circulatie pe sens. Ceea ce cred eu vis-a-vis de incindentele petrecute acolo este ca drumul a fost continuu inaltat (initial era piatra cubica) pe urma s-au turnat "citeva" straturi de asfalt, evident, nimeni nu s-a gindit ca in aces mod se micsoreaza inaltimea "utila" pe care se poate baza un sofer.... Sunt convins ca in UK nu a fost acelasi lucru...doar ca m-am gindit ca are legatura cu acel incindent....si am scris ceea ce am vazut, la un pasaj, aici in Timisoara....Poate, cuiva va fi util.... Am invatat foarte multe din cele citite pe acest forum, si folosesc aceasta ocazie pentru a multumi celor care au creeat acest site!
  5. Desi e mult timp de atunci ...nu pot decit sa ramin uimit, citind din link " "Din cauza ploilor abundente, terasamentul s-a imbibat cu apa si s-a produs o surpare", a declarat Mihai Gavrilita, de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Hunedoara."" Ceea ce mi se pare interesant este ca acel terasament "s-a surpat din cauza ploilor abundente" ...si nicidecum datorita faptului ca nu a fost construit cum trebuie...fundatie....intarituri cu beton....etc... Pe vremea cind conduceam in Germania si vedeam ce grosime are la ei drumul....(asta cind intilneam locatii unde se faceau lucrari....) imi spuneam "Uite ce grosime are o sosea (autobahn, ma rog )" si nu ma puteam impiedeca sa imi aduc aminte cum la noi se punea un strat de pietris...tasat putin...pe urma ? asfaltul, direct.... Am fost in Tunisia acum citiva ani si am calatorit cu autocarul citeva zile, o excursie in Muntii Atlas...La ce calduri erau acolo, autostrada era impecabila....Sigur, se poate spune ca nu era foarte circulata, insa, masinile care circulau erau cu predilectie masini mari, era peste 45 grd Celsius la soare....si cu toate acestea asfaltul "nu era adunat" in denivelari de-a lungul axului drumului (cum e in Timisoara), denivelari care imi dau emotii atunci cind conduc motocicleta ;-)
  6. Nu cred ca eu sunt cel mai in masura sa iti dau un raspuns....poate chiar dimpotriva.....Ceea ce iti pot insa spune este ca am mai auzit de oameni care lucrau la ISU si au plecat pentru un loc de munca ca sofer de tir ! Probabil e important sa faci ceea ce simti tu ca ti se potriveste cel mai bine.....
  7. Multumesc, Cristi, am downloadat si eu hartile, am un GPS mai vechi si incerc sa pun Igo PRIMO Truck ... Nu stiam de acel site de upload, merge decent !!! Inca odata MULTUMESC !
  8. Cautind pe internet informatii ....legislatie....timpi de conducere am ajuns la acest site ...
  9. Salutari tuturor , ma numesc Mario, sunt din Timisoara si, desi urmaresc forumul de mai mult timp abia de citeva zile mi-am facut cont, si , aceasta este prima mea postare ! Vreau sa felicit creatorii forumului pentru munca depusa si pentru informatiile deosebit de valoroase care le-au centralizat si pus la dispozitie... Citeva cuvinte despre mine, am absolvit o facultate tehnica, Inginerie Mecanica insa de lucrat am lucrat in cu totul si cu totul alte domenii, aici si in UK. Sunt pasionat de computere, gps-uri, motociclete si masini de teren, mecanica auto-moto. Am fost nevoit sa ma intorc din UK datorita unor probleme familiale si sunt in cautarea unui servici ca si sofer profesionist.Detin categoriile de permis A B C D E, atestate marfa , calatori, ADR, cartela tahografica. Inchei aici prima postare dorindu-va tuturor colegilor drumuri bune si line !
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.