Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

calatorul2000

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre calatorul2000

  • Dată Naștere 12/01/1980

Profile Information

  • Locatia:
    Berceni

calatorul2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Salut echipa forumului.
  2. drumul taberei, raul doamnei. drumuri bune!!
  3. cel mai indicat pe drum alunecos este sa folosesti frana de serviciu. adica frana normala, aia de la pedala. fara sa bruschezi, cat mai delicat posibil si nu continuu. adica o calci, iar o lasi libera, iar o calci.... sau la coborarile pantelor mai lungi, este indicat sa folosesti o treapta inferioara si sa ajungi pana jos cu rabdare. nu trebuie sa o lasi la vale si cand vezi ca ai viteza prea mare sa actionezi retarderul sau intarderul, chiar si frana de motor. acestea franeaza capul tractor si risti sa il intorci la 90 de grade, mai ales daca esti si in viraj. parerea mea.
  4. din cate stiu, u-650 nu depaseste 3,5t, iar pentru orice remorca ce depaseste 750kg, iti trebuie categoria e. mai era o chestie: orice vehicol sau ansamblu de vehicule care depaseste 3,5t se incadreaza la cel putin categoria c sau c+e. categoria pentru tractor se refera la orice tractor care depaseste 3,5t. parerea mea.
  5. mihaitza, clar esti un om corect. nu stiu daca esti moderator sau admin aici, dar parerea ta este de-a dreptul socanta in comparatie cu restul. ai dreptate, stresul e mare iar unii admini in loc sa aplaneze conflictele, raspund cu aroganta. e adevarat, fiecare face cum stie el mai bine. si eu sunt impotriva limbajului vulgar si sunt de acord sa fie pedepsiti. la intrebarea de fata raspund in felul urmator: daca vrei sa-ti exprimi vreo parere sau sa intrebi ceva ce te-ar putea ajuta, fa-o cu bun simt si nu abuza de ironii.
  6. dansator si cantaret. sofer de camion am ajuns dupa o cursa cu un prieten care conducea un man bussing. un cunoscator stie ce inseamna bussing de la man.
  7. tot e mai bine ca la alte firme unde te plateste la km, atata doar ca si aici pana sa primesti primii bani, e totul roz. dupa primul salar incepi sa regreti ca nu sunt banii pe care ii asteptai. si intr-adevar esti cam sofer de schimb. trebuie sa te pricepi la toate. deh, soferie. Completeaza profilul te rog
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.