Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

ciprian1976

Members
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

ciprian1976 a câștigat ziua ultima dată pe Ianuarie 2 2019

ciprian1976 a avut cel mai apreciat conținut!

Despre ciprian1976

  • Dată Naștere 06/27/1976

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    babadag ,tulcea

Contact Methods

  • Yahoo
    manoleciprian1976@gmail.com

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ciprian1976's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Reputație Comunitate

  1. Salut, am vrut sa ma angajez la ei dar salariul nu mi-a convenit...se ofera 98 de euro brut pe zi plus 12 euro diurna..din ce am vazut in parcare sunt vreo 4 romani angajati la firma..am discutat cu un coleg si salariul este in jur se 2100- 2200...in rest nu stiu ce sa-ti spun pentru ca am stat vreo 3 ore la ei in curte si dupa ce am tradus ,cat de cat contractul, dus am fost... testarea nu e de speriat, te pune sa conduci un pic pin firma si dupa sa bagi camionul in rampa si atat
  2. Salut, raspunsul la prima intrebare este da...si sa-ti zi de ce ....inainte faceam si eu la fel ,cand urcam pe feribot puneam pe ferry,dar, de fiecare data cand eram controlat de politie m-i se cereau biletele la control, iar de cand lucrez asa nu mi-au mai cerut sa arat biletele
  3. Tips ferry; ferry symbol may be used only 2 times during an interrupted sleep by ferry or train 1)-Parking and wait for ferry;push break and out country 2)Start run to the ferry;push ferry-train and start run to the ferry, during this operation may it only be regitered runtime-worktime 3)Parking on the ferry and push break 4)Start run off the ferry to paking place; push ferry-train and start run off the ferry, during this operation may it only be registered runtime-worktime 5)Parking and push break...After compllet 11 hours break,everything inside 24 hours you can drive again P.S.E bine atunci cand nu cunosti porturile de pe care te imbarci si te dezbarci sa inchizi programul dupa maxim 12 ore de cand ai inceput perioada de munca in celelalte cazuri programul se inchide la cel mult 12,30 dar nu mai mult de 13 ore
  4. Salut...concluzia e simpla...legea e simpla dar neștiința o face grea..asta e mesajul pe care il primesc de la persoana care ne controleaza programele;
  5. Dupa lege ,cunoastem toti legea ,precum si colegul care a pus-o(nu ai voie sa folosesti faza lunga la mai putin de 200 m) ...oficial...neoficial se intampla peste tot prin euopa(cum am mai spus)
  6. ELIMINAT ... la cat timp ai de cand umblii prin europa normal sa nu ti se intample, cand in curba urmatoare ai vreun stau sau accident si tu vi cu viteza , la vechimea ta, e normal ca nimeni nu te-a atetionat.
  7. Intrebare de o suta de puncte : ai citit ce intreaba colegului?... De la a"a jena " pe cineva in trafic pana la "a anunta pe cineva" e distanta lunga... se cam intampla peste tot prin europa sa fi "anunta" prin flash-uri despre un pericol eminent sau chiar radare...in ro e o moda chiar mai mare decat in tarile occidentale si cred ca nu sa auzit ca cineva sa ia amenda ca "a anuntat pe cineva in trafic despre un eventual control radar.
  8. Daca vrei un sofer cu experienta si sa si vorbeasca limba engleza ,pai mai nene ,PLATESTE....daca voi platiti soferii mai putin ca pe o maturatoare ,ce ati dori???
  9. Ma intreb cum e asa de rau ,cand ai stat 8 luni.Daca era asa rau plecai dupa 2,3,4 saptamani dar nu dupa 8 luni.
  10. am inteles de la bun inceput tot ce doresti sa faci, dar,aici tot soferii sunt de vina....mare parte din firmele problema sunt cele care platesc la kilometru...soferii cand merg la interviu au datoria sa puna intrebari despre cum se face plata, eventualele opriri din salariu, daca este un consum normat si multe alte specifice acestei meserii , dupa care, dupa primele zile de munca poti sa inchei contractul cu ei daca ceva nu este in regula(decat sa iti ei teapa cu cateva mii de euro ,mai bine pierzi o saptaman din viata si un drum spre casa)...vad aici pe site ca sunt firme care te pun sa semnezi tot felul de hartii in caz de pleci mai devreme din firma, ce trebuie facut 1)fugi de firma cat te tine picioarele, pentru ca intotdeauna aceste firme sunt cu probleme,2)semnezi ,iti accepti riscul sa iti ei teapa ,dar,aproape toate aceste hartii sunt nule de drept in tribunal....pentru cei care accepta plata la kilometru ,din partea mea, acesti soferi isi merita soarta(stiu si o stim cu toti la cate pericole te expui pentru a face cati mai multi kilometri)...o lista neagra a firmelor exista deja in acest forum chiar in acest topic, despre firmele de transport(asta pentru cei care vor sa se informeaza), si daca vezi ca firma e rea cine ii pune sa semneze cu ei?
  11. Salut, daca ai sti de ce e in stare lumea pentru bani ,si aici vorbesc de cei cu peste 3,4,5 ani de experienta,eu cred ca nu o sa-ti mai vina sa ajuti pe nimeni.Eu unul am ramas cu un gust de lehamite despre unii dintre stimatii nostri ''colegi''care o parte dintre ei nu cunosc legea iar cealalta pentru bani tac si inghit,,,eu inteleg ca la toata lumea ne e greu,dar de aici pana la a ne prostitua( eu zic ca asta este cuvantul potrivit pentru cei din a doua grupa)pentru bani e distanta lunga..respectul de sine ori nu-l au ori nu-l au avut niciodata... spui ca vrei o lista neagra a firmelor? intrebare; cine ii pune pe soferi sa accepte mizeriile lor?daca soferii nu ar accepta ,firma ar disparea... deci ,prin urmare!!! P.S. Am auzit zilele acestea de la un fost sofer de la Walleborn ce salarii au cei de acolo si am ramas masca, spun asta pentru ca am impartit rampele cu ei la Billund si in Copenhaga si multi dintre ei erau soferi cu experienta. Oameni buni ,respectati-va pe voi daca vreti sa fiti respectati...asta cred ca ar fi o campanie buna.
  12. colegu te rog sa ma scuzi, dar nu ai nici o treaba cu soferia (asta una)si a doua treaba este, ca nici cu internetul nu prea le ai... P.S. un simplu search pe google si nu te mai faceai de rusine
  13. Pe fisa medical scrie pentru fiecare in parte,si anume;apt transport marfuri generale,apt transport marfuri periculoase si ce certificate mai detii in parte.
  14. acest ''patron'' poate sa spuna multe' dar ce este cu adevarat cert este ca i-a dat teapa omului,,imi este sila când vad cum membri sait-ului tin partea unor oameni de nimic care singura lor modalitate sa faca un ban este prin tepuirea soferilor...ca acest zis patron sunt cu sutele si 99% din ei fac acelasi lucru...acum o saptamana era o oferta de la un memebru vip care oferea 200 de euro pe saptamana si cica restul când te întorci din cursa care tinea minim 2 luni(halal oferta)...daca dorea sa spuna ceva putea foarte bine sa scrie dumnealui ca vad ca este membru dar ... numai am cuvinte
  15. intra la radio si oprestel...daca ai dat play pe radio nu mai functioneaza sonorul pe modul gps
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.