1. Faptul ca am avut posibilitatea sa cunosc oameni noi si locuri noi sau pentru ca esti la servici si nu ai seful langa tine non stop si faptul ca se castiga bine in comparatie cu alte meseri.
2.Sunt plecat 5 zile din saptamana de langa sotia si fiul meu.
3.Tatal meu a fost "sofer de tir" asa ca si eu am devenit unul in rest nu stiu poate si faptul ca nu e o munca fizica in sensul "cu carca" la cat de mult mi-a placut sa invat la scoala ... .
4.In general da dar stiti cum e nu... ?
5.Da, in sfarsit... .
6.Da.
7.Lucrez in Italia la o firma mica ,are doar 12 camioane,prefer internationalul pentru ca e mai simplu se respecta programul de lucru si pentru ca a face national in Italia iti trebuie nervi de otel si sa suferi de insomnie ca sa faci tot ce vrea seful.
8.Cred ca asa o sa se respecte programul dar si pe cei care muncesc.
9.Da.Ce imi lipseste tehnic vorbind... nu stiu poate un navigator pentru camioane,desi nu existau deloc cand am inceput eu meseria si nu era greu nici atunci.
10.In teorie am avut mai tot timpul acelasi camion la firmele unde unde am lucrat .
11.No coment... .
12.Sincer suntem toti la fel in rest nu stiu ce sa zic sunt intrun fel suparati pe noi ca am venit sa le facem concurenta dar ... .
13.Am vazut ca polonezi sunt cate doi sau frigurile dar nu in general suntem "solitari" sa zicem asa... .
14.De regula 4-5 zile dar se mai intampla foarte rar sa fac si 6-8 zile.
Acesta e un studiu din cate am inteles si ceea ce am scris aici este doar ceea ce am facut sau vazut eu asa ca nu cred ca ar trebui sa supere vreun coleg!