Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

mariusmyi

Members
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre mariusmyi

  • Dată Naștere 10/25/1991

Profile Information

  • Locatia:
    Constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    mariusmyi

mariusmyi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Salutare tuturor ! Am un volvo FM 12 420 din 2000 si cand temeratura a scazut sub 2 grade numai vrea sa porneasca nici in ruptul capului parca nu-i deschide motorina. Nici cu spray nu vrea sa porneasca acesta avand tendinta de pornire doar cat are aerosolii in admisie. Am chemat testerul la ea si pana a ajuns temperatura ambianta a trecut de 8 grade si spre uimirea mea motorul a pornit normal din prima fara nicio ezitare. Masina nu are probleme de pornire, porneste la sfert doar scoate putine gaze pe epurator(asa am cumparato). Totul ok pe tester in afara de injectoarele 1 si 6 care sunt mai uzate. Masina trage foarte bine singura problema fiind ca pana in 1000 de ture nu prea are putere si scoate putin fum negru dupa 1000 trage de rupe si nu scoate pic de fum. Sa fie injectoarele problema ?? Peste 7-8 grade porneste perfect, sub 2-3 incepe sa faca probleme.
  2. Problema a fost rezolvata prin schimbarea modulului Ebs ! El era de vina pentru toate problemele ! Multumesc frumos pt raspunsuri
  3. Salut tuturor ! Am si eu o problema cu un volvo fm 12 8x4 din 2000. La drum drept sau in panta taie acceleratia pentru putin timp(max 1 sec) si in momentul ala nu raspunde deloc apoi isi revine! Care este motivul pentru care se intampla acest lucru??Este destul de neplacut daca te surprinde in panta incarcat.
  4. Masina franeaza. Cam irelevanta intrebarea ta ! Problema era strict legata de aprinderea stopurilor de frana (parte electrica)
  5. Masina are 580000 km ! Am verificat cablajul si pare ok. Respectivii senzori sau unitatea de comanda pot fi cauza acestei probleme. Momentan cum am spus mai sus problema a fost solutionata prin ocolirea sistemului de comanda actionand direct pe releu !
  6. La mine problema a fost "rezolvata"prin montarea unui comutator pentru stop de frana de raba (la pedala) care ocoleste unitatea de comanda a stopurilor. Problema pare sa fie din calculator deoarece curent ajunge pana in el la acionarea pedalei dar nu pleaca mai departe din acest calculator spre releu !
  7. Poate la un model mai vechi. La mine nu are niciun butonaj la pedala. Trebuie sa desfac un capac in fata si inauntru are un circuit cu 2 "butonase" care sunt apasate de o lamela (lamela e actionata de cursa pedalei). Trebuie sa rezolv neaparat problema ca altfel nu trec de banditii aia de la R.A.R
  8. AM facut cum ai zis tu LEO.am scos mufa si merge normal. Multumesc pentru ajutor!!!!. Deci trebuie sa schimb cantarul buclucas acuma. Da care era problema de nu mergea?
  9. Buna seara tuturor! Se pare ca mercedesul meu imi pune bete in roate dinou ! Stopurile de frana nu functioneaza ! Care ar putea sa fie problema care duce la aceasta disfunctionalitate?? Vreau sa precizez ca daca actionez manual releul de frana stopurile functioneaza.tind sa cred ca exista o problema cu comanda la releu. Am schimbat releul, am desfacut mecanismul de la pedala( totul era ok acolo) tot aceeasi problema o am. Am nevoie de ajutor. In Constanta nu este reprezentanta Mercedes asa ca am apelat la ajutorul unu electrician de la Daf. nu a putut sa i dea de cap. Multumesc anticipat!!!!!
  10. Posibil cantarul sa fie. o sa verific maine care este problema la el. Pe ecran nu apare nicio eroare, totul este la locul lui. Multumesc frumos pentru ajutor !
  11. Am si eu o problema cu pernele de aer de la Actros. Am dat pe egalizare si pernele s-au saltat pana aproape de maxim (freaca de remorca). Cand dau sa coboare nu se intampla nimic. Care este cauza acestei probleme?? Tin sa precizez ca pernele de pe partea dreapta sunt tari iar cele de pe partea stanga sunt desumflate.
  12. Recent mi-am achizitionat un Mercedes Actros. In bord imi apare silueta unei masini, aceeasi ca de pe butonul de cuplare al satelitilor.Care este motivul pentru care imi apare ?..imi mai apar si urmatoarele erori: GS 01, WS Uscator Aer Imprecis, BS Schimbare comportament la mers/franare, TCO Extrageti foi de observatie. Ce inseamna toate aceste probleme si care ar fi solutia??? Multumesc anticipat
  13. Ms frumos pentru informatie ! Am incercat si nu a mers la mine. Nu se aude al doilea beep. si imi apre eroarea GS 01. ce ar trebui sa fac?
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.