Jump to content

rici

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About rici

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 02/23/1974

Profile Information

  • Location:
    deva

Contact Methods

  • Yahoo
    motgeorgenicu
  1. Am înțeles ca și în Franța s-a interzis sa faci pauza de 45 ore în cabina,mergem la hotel.cata grija fata de noi,aproape te emoționează...
  2. Lucrurile se complica, rasismul e copil mic în comparație cu ceea ce ne pregătește mama Europa. Pauza de 45 de ore la hotel e ok dar ce implica asta:camioane abandonate prin parcări la discreția hotilor,șoferi transportați cu taxiul la hotel ca doar nu o sa mergem cu camionul în parcarea hotelului,interesant: Belgia a adoptat aceasta lege și Franța a urmat-o de curând.
  3. Nu te bucura colegu de situatia celor de la edy pentru ca aceasta firma si in insolventa are clasa si e peste majoritatea firmelor din Romania . Orice ar spune barfele de parcare si unii soferi frustrati din diferite motive ,edy si in prezent e cu plata la zi fara intarzieri si intotdeauna a platit corect atata timp cat ai muncit cinstit. In continuare are aproximativ 80 camioane si face angajari.Asta am auzit de la un coleg care lucreaza la ei. M-as bucura sa revina acolo unde a fost in 2008 ptr ca ar fi benefic ptr noi soferii sa avem variante multiple si sa nu stam la `mana`patronasilor str
  4. Pentru SC Transcondor alias Norbert Dentressangle acum dau un 9 cu plus iar cei care lucreaza acolo si sunt corecti in aprecieri stiu de ce: firma serioasa,plateste corect,respect reciproc,toate parcarile platite, baze in care ai toate conditiile sa faci comunitate nu boschetareala,program respectat,fara trucuri. Exista si sindicat care chiar functioneaza .Probabil sunt si alte pareri dar asta e parerea mea dupa 3 ani si ceva in firma.Restul sunt povesti de parcare...
  5. In Polonia la iesirea 2 pe noul A2 -dupa vama Frankfurt Order- prima la dreapta, directie Poznan N2 la 3 km in shel alimentezi 300l si ai o masa gratuita,2 feluri.
  6. Depinde si de conditiile care ti le ofera firma pentru care prestezi. sunt firme care iti asigura conditii decente de a-ti practica meseria asta. Cheltuiala oricum e in jur de 300e.Asta daca nu fumezi,bericica mai de vara si duduite ioc.
  7. In primul rand ar trebui apreciat acest dispecer ca incearca ceva in timp ce altii nu isi prea bat capul. Atata timp cat fiecare isi face treaba cu responsabilitate totul e ok. Nu trebuie dovedit care e mai "destept"in aceasta colaborare. Cheia succesului in aceasta relatie de munca e comunicarea, increderea si respectul reciproc.
  8. Buna.Am muncit vreo 3ani la edy si a fost ok.Imi pare rau de tot ceea ce sa intamplat cu aceasta firma si sper sa revina din nou pe soselele europei.
  9. cine nu da o nota buna firmei unde lucreaza isi pierde timpul aiurea. exista optiuni:cautati firma de 10 sau macar de 9. eu acord transcondorului 9.
  10. tavi,daca sunt sofer pot fi si columbofil.Ai sa te minunezi sa vezi cati dintre noi au acest hoby.Asa ca las-o la relanti,aici e o rubrica de diverse si ne informam despre magazine.
  11. indicati-mi cateva magazine columbofile din Europa:adrese sau coordonate unde sunt localizate.
  12. ceau.nu pot explica ceva ce nu inteleg.Daca pana acum ramaneau fara motorina cei carora nu le egalizau rezervoarele sau cei care "bagau gheara"acum ramane oricine.Sunt trasee unde te poti incadra cu 22,5%cu0,35/T,dar pe majoritatea nu.
  13. Votul meu merge spre norbert.Am auzit numai lucruri bune pana acum despre ei.La Edy nu e sclavie.Mare parte din povestile despre aceasta firma nu sunt fondate.Recent am plecat din aceasta firma si stiu ce spun.
  14. eu am o parere f buna despre edy desi am plecat de la ei de curand.Sunt o firma serioasa.eu am plecat ptr ca nu le inteleg sistemul cu motorina aplicat in ultimele luni in rest e ok.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.