Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

tibi

Members
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre tibi

  • Dată Naștere 07/30/1986

Profile Information

  • Locatia:
    bucuresti

tibi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. oricum daca ajunge la temperatura si e pe start/stop, merge la relantii fara sa ii scoti tija. in plus cata motorina sa consume un frig, daca la cursa de grecia tur-retur alimentam 70-80 de litri, kt de panarama sa fi sa mai umbli la motorina? Adevarule e k am vazut soferii kre se majesc pt 5 euro. Sa iti risti locul de munca pt sume de genul asta...
  2. colegu, difera comenzile in functie de ce marca este frigul. setezi temperatura in functie de ce marfa ai, imediat dupa ce ai incarcat si pornesti frigul dai drumu la termodiagrama, care o scoti knd ajungi la descarcat ca sa justifici temperatura pe tot parcusul transportului. Are functie de defrost ( decongelare) care teoretic trebuie sa o ia automat, dar se poate da si manual. un sfat : nu forta, la modul trebuie sa ti cont de ce temperatura este afara, ce temp trebuie sa duci marfa. ex: daca incarci pepeni sau cartofi si sunt 40 de grade afara si trebuie sa ajungi cu ei la 5-6, il aduci trepatat , il setezi la 30, 20, 10 si tot asa. daca dai direct la 5, merge continuu si cu un consum de te da pe spate. multa bafta
  3. tibi

    viza turcia

    daca poate sa ma ajute un coleg cu informatii... Viza pentru turcia, cum se obtine? costuri? in cat timp se elibereaza? acte necesare. Pasi care trebuiesc urmati, sunt din bucuresti. Multumesc anticipat
  4. automata la drum inrins si manuala la manevre. Atunci cand faci manevre simiti dorul la ambreiaj
  5. pe google am dat de site, il promovez prin cunoscuti, si dupa ce imi gasesc de munca vreau sa il promovez cu autocolant si tablita. in momentul de fata nu as face reclama pe turism. Consider site`ul foarte util
  6. Daca poate sa ma ajute un coleg cu informatii despre firme din bucuresti care accepta incepatori... am experienta pe tir dar cu D`ul am 6 luni vechime pe permis, multumesc
  7. D`asta intrebam colegu k si eu sunt in aceasi situatie, experienta, toate conditiile indeplinite si cu un raspuns negativ. Ce stiu k in ziua aia au fost 10 soferi chemati la interviu, dar nu stiu kte posturi ereau libere. Colegi care au fost acceptati sa ne spuna si noua si detalii despre ei. Poate tragem niste concluzii. Drumuri bune la toata lumea
  8. a fost vreun coleg la interviu pe 21.11.2012, la pitesti?
  9. colegu Mahocy inseamna k e ceva la mijloc daca se fac angajarii asa pe banda rulanta. Am mai vazut eu ceva de genul asta la succes in tg-jiu. pe usile din spate la camioanele lor, scris mare ,,angajam soferi profesionist`` si l-am intrebat pe sofer, bai colegu da` chiar au nevoie de soferi in permanenta? pai cik dak nu stau oameni ca sunt magarii si opresc banii la motorina, masini de cacat, etc. Cik nu se mai obosesc sa dea anunt in ziar in fiecare luna. Sa nu fie ceva asemanator si in cazul asta, dar poate ne ajuta vreun coleg care lucreaza la una din firme sa ne spuna despre ce este vorba. numai bine
  10. ne ajuta un coleg cu informatii mai de actoalitate.... cei care spun ca ereau sau ca au fost la cursuri, sa facut angajare? cum merge treaba? drumuri bune
  11. colegul romanulstrain , nu compara km pe care i-ai facut la scoala cu un tir incarcat la capacitate. Gandeste-te si la fel de fel de drumuri, tu ai invatat sa mergi numai pe drum drept (numai pe la pascani era un camion in timpul examenului, eu cu tir`ul incarcat ma chinuiam sa il depasesc, hal de panta)sa te duci prin bulgaria, grecia sa mesteci in schimbator. Experienta se castiga cu fiecare km parcurs. Conteaza sa iti dea cineva sansa sa inveti
  12. Colegul ovidiusim77 orice sofer profesionist ca sa se urce la volan trebuie sa aiba angajare facuta, sa fie inregistrat la arr ca sofer la firma respectiva, sunt mai multe formalitati. Un alt coleg nu te poate lasa la volan fara acordul firmei. Orienteazate catre firme care sunt mai panarama si fug soferii de ele, acolo gaseste un incepator de munca. Patronul daca vede ca alti soferi nu mai trec pe la el nu are incotro. Referitor la tema, oricund as merge cu un incepator sa ii arat, asa cum a facut alt coleg cu mine, Multa bafta
  13. colegi in cazul asta parerea mea tine si de noroc. in cazul meu, cam la 1 luna de cand am luat permisul m-am urcat pe tir, pe frig , extern,toate conditiile la care nu ma gandeam. Am plecat cu un coleg care avea permisul suspendat si o luna am mers asa : eu cu mana de lucru si el cu experienta. Banii ii faceam jumate-jumate si erea toata lumea multumita. Eu invatam sa merg, el isi pastra locul de munca. In cazul lui a fost un om de nota 10, sunt alti care sufera de ei ca domne tu nu ai facut scoala, stau sa te invat eu etc. La fel cum sunt incepatori care sufera de ei ca au facut ca au dres si ei nu au habar. P.S. Cu spatele am invatat singur, de nevoie , multe lucruri le inveti cand ramai singur pe masina si te lovesti de situati extreme. Am fost nevoit sa dau vreo 3 km cu spatele pe un drum gen cum e pe cheia.
  14. colegu cornell41, ce masini au ? prelate? frig? am trimis si eu cv la ei sa vedem dak ma suna. multumesc si drumuri bune
  15. hai colegule ca te-a lamurit bustean colegu de mai devreme, pe comunitate inseamna sa stai plecat 1 luna- 2 sau mai mult. mai exista varianta sa lucrezi pe extern. tur - retur. incarci de la noi, descarci cine stie unde si incarci sa te intorci, drumuri bune sa ai
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.