Jump to content

stalker

Members
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About stalker

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 06/07/1978

Profile Information

  • Location:
    BT

Contact Methods

  • Yahoo
    ojogdragos
  1. Colegilor, dupa ce mi-au schimbat filtrul de la uscatorul de aer aproape nu s-a schimbat nimic, apa in butelii la greu. O fi avand probleme compresorul, cum zicea un coleg? Am observat ca nici nu refuleaza bine, parca se chinuie sa refuleze. Uneori presiunea la aer ajunge pe rosu dar nu se aprinde nici un martor la bord. Nici nu stiu daca sunt martori pt presiunea de aer prea mare. Asteptam sfaturi de la colegi mai priceputi!
  2. Aveti grija cum va jucati cu functia OUT, am auzit personal colegi care au luat amenzi usturatoare in Franta pentru ca au intrat la incarcat-descarcat in OUT. Cine merge in Rusia cred ca o poate folosi linistit cu viza de intrare -iesire in buzunar.
  3. Exact aceeasi problema o am si eu. Ieri am schimbat filtrul de la uscatorul de aer, o sa-ti spun saptamana viitoare ce s-a intamplat.
  4. Trebuie multa, multa, multa rabdare. Dar fii perseverent, pana la urma ceva o sa gasesti. Cauta printre rude, prieteni, vecini, cunostinte, bate la toate usile si lasa cate CV uri poti, la ce foame de soferi romani este pana la urma ceva ceva trebuie sa sara. Daca ai cum incepe cu ceva mai mic, ai sansa sa inveti chestii noi, strazi, program de condus, intalnesti oameni de la care afli tot felul de informatii folositoare. Rabdare multa si numai bine iti doresc!
  5. La faza cu comoditatea iti dau dreptate. Legislatia o cunosc atat cat sa nu platesc din buzunar. Un patron care te impinge de la spate si o familie care trebuie intretinuta te pun in situatii delicate, pe care nu toti le pot intelege. Din experienta am observat ca sunt multe feluri de agenti si multe feluri de controale. De multe ori am scapat de amenzi doar pentru ca am stiut sa fiu diplomat, chiar daca aveam abateri mai mult sau mai putin minore. De aceea ziceam ca nu mi se pare exagerat ce a facut colegul, mi se pare exagerat cum au aplicat agentii legea. Sunt convins ca poti respecta legea la milimetru, cand trebuie sa iei o amenda o sa o iei cu siguranta. Asta nu inseamna ca trebuie sa incalcam legea cu buna stiinta sperand sa intalnim un politist cumsecade. Ma bucur ca ai inteles ce am scris si ca nu ai sarit la cearta. Pe de alta parte nu sunt adeptul datului cu bata in capul celui care nu stie. Isi da singur in cap. Sunt convins ca Ycarys nu a postat pt ca nu stia ce are de facut sau cate ore are de condus. Punea si el o intrebare mai mult retorica, probabil era suparat de felul in care au reactionat agentii. Haideti sa colaboram mai mult, sa ne intelegem mai mult, sa ne ajutam mai mult, sa fim mai civilizati si poate o sa se schimbe ceva si pentru soferul roman. Si primul lucru care ar trebui sa se schimbe ar fi scolile de soferi care nu te invata sa bagi un camion in rampa si sa-ti faci un program de condus.
  6. Omul a intrebat daca era normal cum au actionat agentii si nu daca trebuie sa se duca sa predea atestatele. Cine ajunge un pic mai bine nu se mai pune in locul celor care sunt impinsi de firme de doi lei sa faca numai prostii si nu stiu cum sa mai traga de program ca sa evite magnetul. Dar cum romanul e nascut carcotas probabil nu a gasit locul potrivit respectivul coleg sa puna intrebarea. Trebuia sa se orienteze spre un forum de soferi de camion din orice alta tara, numai din Romania nu. Ne meritam soarta dragii mei. Lipsa de educatie genereaza toate neajunsurile cu care ne confruntam. Om fi noi destul de inteligenti ca neam dar asta nu are legatura cu educatia, la capitolul asta suntem repetenti. Si ca sa-i raspund si colegului: ce poti sa le ceri unor agenti ISCTR romani? Sa te sicaneze poate, sa aplice spiritul legii in nici un caz! Evident ca era mai bine sa nu depasesti programul dar de doua ori intr-o luna nu mi se pare exagerat. Poate e exagerata jumatatea aia de ora dupa un program de 10 h, dar sa te amendeze pt. 4 minute pt ca nu ai bon mi se pare marlanie de prost gust.
  7. Salutare nenea Robi! E bine ca ai intrebat pe forum si ai cerut o parere, cu cat auzi mai multe cu atat poti lua o decizie mai buna. Iti povestesc niste chestii din experienta proprie, tu ai sa vezi ce ti se potriveste si ce nu. Si eu, ca multi altii de pe forumul asta si din cei care lucreaza pe camioane am oarecare studii universitare. Nici multe nici putine. Dupa ce am terminat cu scoala, vazand ce salarii sunt in Romania am ramas dezamagit, eram deja casatorit, ne trebuia o casa iar banii ajungeau doar pentru naveta si covrigi. Am incercat sa ma angajez pe camion, facand liceul auto aveam tot ce-mi trebuie pentru asta dar nu se uita nimeni la mine. Varsta ma dezavantaja teribil. Am plecat din tara. Am pornit de jos, necalificat pe santier, samd, pana cand, dupa ani buni am ajuns sa lucrez pe multdoritul "TIR". Pasiunea m-a ajutat sa rezist dar in ziua de azi soferia a devenit o chestie infernala, mai ales cand ai familie si copii. Acum incerc sa schimb macazul, poate intre timp legile se mai schimba si o sa fim tratati si noi mai ca oamenii, nu ca vitele. Parerea mea sincera e sa nu renunti la facultate. Esti prea tanar ca sa te bage cineva in seama in lumea camioanelor, nu da nimeni un camion si marfa de zeci si sute de mii de euro in mana unor copii ( nu vreau sa jignesc pe nimeni). Poate nu ai sa fii niciodata profesor, mai ales la salariile pe care le iau in ziu de astazi- sotia mea lucreaza in invatamant si ia pana in 10 milioane, dar la varsta ta nu are rost sa te arunci intr-o lupta pe care nu ai cum sa o castigi. Vei gasi cel mult locuri la distributie sau curierat, e o experienta buna dar o facultate iti mareste mult orizontul. Pe de alta parte, nu se stie niciodata cum evolueaza treburile, poate o sa-si revina si tara asta, nu a zis nimeni ca o sa mearga la nesfarsit asa. Concluzia trage-o tu. Eu ti-am povestit ce se intampla la mine in curte, poate la altii e altfel. Iti doresc sa iei decizia cea mai buna!
  8. Doamna Elena Frandes e informata foarte bine asupra celor doua saptamani pe care soferii le petrec acasa. Oare e la fel de bine informata si despre cele 2, 4, 6, 12 luni pe care soferii le petrec in cabine de multe ori insalubre? De cand a devenit o normalitate sa dormi cu anii in cabina? Sau despre plata la km? Sau despre celelalte realitati cu care ne confruntam? De cand in Italia sunt doua carnete? Poate acolo nu sunt pusi pe retinut permise ca la noi dar cand o patesti ai ramas pe jos. Din cate stiu eu. @ LUCH : lasa si tu un link, nu am gasit nici un sindicat ASTRE in Franta. Te referi la logo-ul ala pe fond albastru si galben cu stele pe care il au multe camioane franceze pe ele?
  9. Am mai auzit la sefu' chestia asta cu baiatul descurcaret. Adica sa-mi las copii orfani pentru binele fimei. Va las pe voi sa fiti descurcareti, eu sunt mai pampalau si nu ma ridic la nivelul cerut de italieni. Da' nu uitati, baiatul descurcaret are picioare scurte!
  10. Sarbatori fericite si tie! Stai linistit, nu ne inteleg cei care sunt platiti sa o faca, daramite ceilalti! Carne de tun am devenit! Gandeste-te de mai multe ori inainte de a te apuca de soferie, o meserie mai plina de sacrificii ca asta e greu de gasit!
  11. Mare unchiule!!!! De-am fi toti ca tine, patronasii astia semianalfabeti pusi pe imbogatire rapida nu ar avea mare succes. Dar vezi ca majoritatea sunt dupa chipul si asemanarea lor, asa ca minoritatea trebuie sa se multumeasca. Dar incet, incet, se mai limpezesc apele. Poza trebuie, dupa mintea mea, pentru a se convinge dom' patron ca nu ai peste 150 kg. Drumuri bune va doresc!
  12. Nu vreau sa te jignesc, dar, daca tot vrei atat de tare sa ne ajuti si dispui de bani, incepe sa angajezi o secretara care sa scrie corect romaneste. Nu poti sa ne ajuti daca tu nu mai esti in stare sa comunici cu noi. Chestia aia cu 12 ani jumate' in Italia nu e un argument, nici o scuza, un sindicat nu e o treaba pentru copii mici sau o care se poate face la o bere intr-o parcare. Fara comunicare nu are rost, parerea mea. Sau poti lua legatura cu unul din noi care e dispus, are timpul si capacitatile necesare si il pui in contact cu cei care au initiat miscarea asta si apoi se face o treaba serioasa. Ca de heirupisme de astea a l'italiana, facute in graba, fara cap si coada, nu are nimeni nevoie, nu sunt productive. Mai sunt si dintre noi care traiesc de o viata prin cele tari dar inca reusesc sa se exprime corect in romaneste. Si bombe de astea gen pe 25 scoateti cheia din contact pentru ca suntem o forta... nici nu mai comentez, ele au murit inainte de a se naste. O greva nu o face nea Ixulescu de azi pe maine. Sanatate si drumuri bune sa aveti. P.S. Daca treci pe la Frejus da un mesaj, bem o cafea.
  13. stalker

    Petitie

    Colegule costy67, trebuie multa rabdare cu tagma asta. Bineinteles ca nu ai cum sa dezamagesti pe nimeni strangand voturi, dar trebuie insistat foarte, foarte mult. Daca tot te-ai apucat continua, trebuie sa lasam ambitiile personale deoparte si sa ne asteptam si la jigniri, dar daca vrem sa rezolvam ceva esential este sa nu ne oprim. Sanatate si drumuri bune va doresc!
  14. Hristos a Inviat! Si eu ma gandesc la problema asta si sunt scarbit de atatea umilinte. Chiar ma gandesc sa renunt. Si totusi, pentru unul care are camionul in sange nu e usor sa te duci sa faci o alta meserie si apoi sa te uiti cu jind la camioanele care trec pe langa tine! Una din marile probleme este ca suntem foarte dezbinati. E greu sa iei contactul cu oameni care sunt azi aici maine la mii de km departare. Alta mare problema, parerea mea, e ca putini trec peste ambitiile personale. Toti vor sa-si impuna parerea. Sunt foarte multi mercenari, oameni care vor sa castige mult in putin timp si incalca toate regulile pentru asta. Cadrul legislativ nu ne este favorabil si transporturile sunt o jungla, cine reuseste supravietuieste, cine nu... Patronii fac regulile dupa bunul plac, foarte putini inteleg problemele reale ale soferilor, mai ales cei care ar trebui sa ne protejeze si din cauza asta suntem supusi unui stres extraordinar. Cam atat deocamdata, dar trebuie sa vorbim despre asta, poate totusi o sa se intample ceva bun. Olandezii au initiat o miscare, Actie in Transport, dar nu reusesc sa urmaresc foarte indeaproape ce au reusit sa faca, oricum sunt multe organizatii ale soferilor din Europa nemultumite de ce se intampla in transporturi. Sanatate si drumuri bune tuturor!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.