Jump to content

andrei CRISTI

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About andrei CRISTI

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Location:
    giurgiu
  1. Am sa incerc si varianta cu presiunea de aer cu toate ca in momentul in care a aparut N cutia de viteze functioneaza perfect dupa cum am mai spus. Ma gindesc ca daca nu avea aer suficient datea un semn la schimbarea vitezelor. La ce va referiti cind spuneti distribuitor la supapa cu 4 cai ?
  2. Am uitat sa mentionez faptul ca partea mecanica a fost verificata(s-a desfacut cutia de viteze) si nu sunt probleme inclusiv uleiul schimbat. Nici un rezultat dupa toate acestea. Acest model de cutie nu schimba vitezele prin presiunea uleiului ci prin impulsuri electrice. Foarte curios este faptul ca dupa ce apare N cutia de viteze functioneaza perfect pina la urmatoarea oprire a motorului cind trebuie procedat la fel adica trebuie asteptat 4-5 minute pina apare N pe ecran chiar daca aerul in instalatie este la 10-12.
  3. Am si eu o pb daca poate sa ma ajute cineva. Am un iveco eurotech, cutie eurotronic 12+2 cu intarder. Cind pornesc masina( fie ca are sau nu aer) nu cupleaza N decit dupa 4-5 minute. In momentul cind cupleaza se aude un zgomot in cutie si apoi apare N, cheia in stanga si eroare 44. Daca imi puteti recomanda un electrician mai iscusit k am inteles k ar fi problema electrica.
  4. Am si eu o pb daca poate sa ma ajute cineva. Am un iveco eurotech, cutie eurotronic 12+2 cu intarder. Cind pornesc masina( fie ca are sau nu aer) nu cupleaza N decit dupa 4-5 minute. In momentul cind cupleaza se aude un zgomot in cutie si apoi apare N, cheia in stanga si eroare 44. Daca imi puteti recomanda un electrician mai iscusit k am inteles k ar fi problema electrica.
  5. Sters. Postare multipla. O sa te rog sa citesti regulamentul. Mai mult exista o rubrica de service camioane, incearca si functia de cautare.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.