Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

mosuvaly

Members
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre mosuvaly

  • Dată Naștere 05/28/1978

Profile Information

  • Locatia:
    piatra neamt

Contact Methods

  • Yahoo
    mosuvaly

mosuvaly's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. colegule la punctul 1 trebuie sa verici masina (lumini, frane, oglinzi curate etc.) - activitate care trebuie sa iti apara tie pe bon sau pe diagrama. la 3.5 cum spui tu m-am referit la programul de lucru : conducere, ciocanele, odihna etc. asta pana termini programul. off topic vrei sa te mint acum? ma mai uit si pe la masina iti dai seama (totusi e cisterna ADR) ca nu ma uit de fiecare data asta e alta treaba! (cand e goala!!!!)
  2. legal se poate lucra si pe romania. fara magnet fara alte prostii. daca doreste cineva pot printa rapoarte in care se poate vedea clar 500 (chiar si mai mult) km pe zi in tara tinand cont de drumurile noastre.
  3. tie trebuie sa iti apara ceva de genul: pauza 9(11,24,45) 1.inceput tara - romania 2.ciocanele 5 minute (sau mai mult) 3. 4.programul propriu-zis (conducere, pauza , ciocanele, patrat) 5. 7. dupa 13 (15) ore de program - sfarsit tara -austria(ungaria,italia etc) pauza 9 (11) ore
  4. cand faceam pe extern in ungaria sau belgia erai amendat daca nu iti aparea pe bon sau pe diagrama minutele alea cu ciocanele la inceput de program! esti obligat sa iti verifici camionul inainte de plecarea in cursa. presiune, lichide, combustibil, sistem de iluminare etc. cat despre colegii nostri mario si mihai toata stima pentru ei. stiu colegi de ai mei care au invatat de pe site-ul asta mai mult decat au invatat la cursuri de o mie de ori mai usor de inteles si de explicat. sunt foarte multe cazuri concrete explicate si discutate incat trebuie sa fii batut in cap sa nu le pricepi. doar daca ii este cuiva prea lene sa le parcurga. mihai unii dintre noi am avut norocul sa fim controlati chiar de inspectori sau mai nou de politisti si nu de soft. eu unul de cand sunt sofer profesionist NU am luat amenda pentru program de conducere. pe langa taho am o agenda in care imi scot bonulet din taho in fiecare zi, imi scriu absolut toate pauzele unde le fac impreuna cu ora respectiva iar alaturat km unde m-am oprit. vreau sa vad si eu softul care imi verifica chestia asta. 10 milioane amenda poti sa iei si daca nu ai completata foaia de parcurs sau km parcursi. un control '''beton'' poate sa dureze si 2 ore timp in care iti poate verifica si ridurile de la roata de rezerva. cei care au avut norocul sa fie opriti in jud Neamt stiu ce vreau sa zic. sanatate si sarbatori fericite!
  5. hai mai colegilor nu fiti rai! va e asa de greu sa recunoasteti ca nu sunt bune? aveti acolo articolele respective!
  6. foarte adevarat in cazul meu, eu nu mai introduc tara fiindca fac numai intern si nu am avut pniciodata probleme cu aceasta chestie. deci poti sa ai program beton si totusi saiei avertisment sau chiar amenda daca gasesti un inspector foarte exigent. eu unul o sa incep sa il folosesc din nou. va doresc Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi un an nou cat mai bun si fara evenimente neplacute!
  7. intai asiguri semiremorca cu frana de stationare, pui si o cala daca esti in plan inclinat apoi te apuci de cuplat sau decuplat furtune de aer, electric si abs. eu asa fac dintotdeauna si nu am avut niciodata probleme .
  8. arr-ul nu are treaba cu tine daca esti corect. mergi corect si nimeni nu are treaba cu tine! si asta chiar nu e o situatie virtuala, ipotetica!
  9. poti sa il faci faci fara probleme. dupa ce sustii examenul te duci la mures la posta, achiti contravaloarea atestatului in contul arr mures si iti vine acolo. nu mai induceti lumea in eroare.
  10. si a 2-a parte. http://www.damp.ro/poze/fisa-de-evaluare-cpi/23778 [ataşament şters de admin din cauza vechimii]
  11. le-am gasit. bafta! [ataşament şters de admin din cauza vechimii]
  12. pai prima si prima data te urci in camion, completezi diagrama, dupa care pleci pe traseu. insp de la arr e posibil sa te mai intrebe pe durata conducerii una alta din timpii de conducere, ce inseamna arimare, documentele care tre sa le ai in camion, ce trebuie sa faci daca iti ia foc un pneu etc. de obicei se uita cum schimbi, sa fie acul pe zona verde si chestii de astea. la urma te pune sa scoti diagrama din tahograf sa o completezi cu km de la oprire + diferenta de km. daca nu te ia la intrebari in timpul mersului te ia sigur la urma. o sa incerc sa postez hartiile alea a lor, ca le avea un prieten de al meu.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.