Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Bingo

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Bingo

  • Dată Naștere 05/09/1971

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    bingo_as

Bingo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. "Hahahahahahahahaha, nu pot za rad cat imi vine. Bingo nu cumva vroiai să îți echipeze breen cabina si cu filtru de cafea, cuptor cu microunde si pat cu suflet? Ai mai lucrat sofer pana acum? " Haha... Multumesc pentru sfaturi . O sa-mi cumpar si roata de rezerva ,ca sa demonstrez ca am experienta ca sofer . Am prins 6 ani o firma din Romanica ,care ne trata ca pe Oameni . Nu mi-a dat pat cu suflet dar cand au aparut aparatele GPS , am avut si noi , nu mai spun despre detectoare radar , statii ; aveam cu noi un minim de piese de schimb ( curele , perne ) si chiar o suma modica de bani pentru evenimente (ne)dorite . Dar s-a schimbat seful si a inceput sa faca economie . Rezultatele au aparut ; chiar eu am avut un accident destul de grav . Nu mai spun de masini ramase in pana cu diverse defecte . A venit si criza si GATA . Acum stau pe forum cu burta goala si rad de colegii care se chinuie pe drumuri . Sa auzim de Bine , Colegilor care stiti ce inseamna un ajutor , o vorba buna , cand suntem le inghesuiala sau chiar intr-o parcare .
  2. Salutare Fratilor ! Eram gata sa plec in Irlanda . Ma asteapta un prieten al unui prieten care se are pe bune cu Mr Andrew . Dar si mie mi s-a parut dubios ca mi-a spus sa-mi cumpar GPS din Romania . Pai o firma serioasa nu are nevoie de GPS-ul meu , care probabil este naspa . De aici un mare semn de intrebare . Am decis sa stau in banca mea . Va multumesc celor care ati postat adevarul aici , deci nu tuturor . Drumuri Bune , va doresc .
  3. Salutare ! Eu mai purtam cu mine si "vizita medicala + psihologicul " , pe care scrie " Apt transport marfa si persoane international " . Nu mei este nevoie de ele ? Apropo psihologicul este valabil doar un an , nu trei ca pana acum . Drumuri Bune !
  4. Va multumesc pt raspunsurile date si pt timpul acordat. Problema este ca as gasi cu greu un alt loc de munca. Nu mai am chef de mers prin tara sau prin strainatati. Consider ca mi-am facut norma de km. De aceea accept sa lucrez non stop . Sper sa dispara aceste probleme in 12.12.2012. Drumuri bune si Noroc bun va doresc.
  5. Am gasit ceva in Contractul colectiv de munca (republicat). Se poate lucra maxim 14 zile si asta doar cu acordul ITM-lui (ex ,platforme marine unde este greu cu schimbul de echipaj)
  6. Am inteles ; No name ,no face ,no number's . Altfel nu se aproba. Oricum si cu aceste restrictii va multumesc ca existati (moderatori ,initiatori,etc) Poate este mai bine sa stergeti acest subiect.
  7. De acord si eu . Fara suparare dar instructorii auto sunt cam slabuti la condus (practic si teoretic ). Nu va mai bazati pe povestile lor. Eu am avut noroc ca am lucrat la fosta ITA. Acolo am avut ce invata de la soferi adevarati pe masini adevarate. Pt colegul care nu schimba diagramele ci foloseste butoanele : La sofer doi nu zgarie si in zona de viteza a diagramei .
  8. Multumesc mult pt atentia acordata . Stiam si eu legea de mai sus. Problema este ca eu ma trezesc la 4.15 si mai ajung acasa la ora 20.45. Practic sunt obosit permanent si reprezint un pericol pt traficul rutier. Chiar nu exista o lege care sa-mi dea macar o zi pe luna pt odihna ? Anual vine in control Dl Iordache de la ARR Constanta. Desi este un om respectabil nu a descoperit in toata unitatea decat o gresala; Diagramele mele aveau scris numele intreg pe spatele discului. Gresala mare dar m-a iertat. In Germania ,de ex,am fost intrebat "de ce nu este numele si prenumele complet scris in diagrama?" Pt ca este prea lung si nu incape in rubrica respectiva,am spus eu. "Este loc destul pe verso" a spus Neamtul. Am spus Danke si am pecat mai departe ,fara amenda. In RO "este gresala". Condusul non stop este normal . Si bineinteles asta la o intreprindere de STAT. Anterior am lucrat la privat si se respecta timpul de condus ,chiar eram instruiti periodic cu noutati . La Stat = merge si asa ,eventula sunam "un prieten" Ce sa mai spun : o citez pe contabila de la noi; "oameni mai prosti decat soferi nu gasesti" Drumuri Bune si bere rece va doresc.
  9. Va salut ! Lucrez in prezent pe un autobuz care efectueaza schimbul de tura in portul Constanta. Incep programul la 5.30 ,conduc pana la 8.00 ,apoi trec pe un camion tot pe plan local pana la 14.00. De la 14.00 pana la 15.30 mai fac o cursa cu autobuzul.Pauza pana la 17.30 apoi condus pana la 20.00 . De trei saptamani nu am schimb si sunt nevoit sa conduc zilnic inclusiv in weekend. Seful meu imi spune ca pe plan local nu se aplica prevederile regulamentului AETR. Este corect ? Ce trebuie sa fac eu in aceasta situatie ? Mentionez ca autocamionul folosit este intr-o stare jalnica + tahograf defect. Va multumesc anticipat .
  10. Bingo

    Totul despre ADR.

    Hai sa nu fim rai. Majoritatea dintre noi se pricep foarte bine la camioane si mai putin la calculatoare. Colegilor cautati pe pagina anterioara o agrafa langa un text scurt.Click pe el si se descarca in computerul vostru. Succesuri multe va doresc.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.