Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

buceag srl

Members
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

buceag srl a câștigat ziua ultima dată pe Martie 4 2018

buceag srl a avut cel mai apreciat conținut!

Despre buceag srl

  • Dată Naștere 07/17/1967

Profile Information

  • Locatia:
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    buceag srl

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

buceag srl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. tati sapt incepe, la tahografele digitale,cu 2 ore diferenta,sau depide unde este inmatriculata masina.tu daca incepi programul la ora 00:00 o sa vezi ca data si ora pe afisaj cind introduci tara de plecare ca este decalata si in loc sa incepi programul luni,o sa te trezesti ca esti pe data de duminica.indicat ar fi sa te uiti la ora UTC cind incepi programul saptaminal.la control(D-ne fereste) apare, inceput de program dupa ora UTC,nu dupa ora afisata de tahograf.nu e greu.duminica o sa pleci la 02:00,nu la 00:00.asta daca vrei sa incepi saptamina de luni.la sfirsitul luni octombrie se schimba ora si va fi diferenta doar de o ora.
  2. normal stai 45 h,dar daca mai ai ore de recuperat?pt sapt trecuta.poti pleca si dupa 24 h,dar sapt viitoare ai de recuperat. min 66h pauza.sunt multe posibilitati,dar depinde de sapt precedenta.la 56 h de condus iti mai ramine pt sapt viitoare doar 34h de condus.restul stai pe parcare pina termini de recuperat pauza.asta inseamna 66h,72h,cam mult sa stai pe loc.ideal ar fi 45 sapt sau 24 cu 66h.depinde ce program ati pregateste firma pt saptamina viitoare.ca sa-ti faci un calcul sigur trebuie sa cunosti tot programul pe 28 de zile din urma,bafta.nu e de speriat.usor usor l-e inveti pe toate.o informatie de la unul mai de la altul,mai citesti si pe la firmele de transport.in general straini au afisat pe peretii din birouri planse cu programul detailat si cu ultimile motificari.asta la firmele de transport mai mari.ai grija cind incepi saptamina,la ora UTC?succes si spor la treaba,toate au un inceput.
  3. din 1985 am si eu permis si de atunci am avut viciu de a lucra numai pr camioane.am inceput cu BUCEAGUL si tot asa.e o boala frumoasa de care nu poti scapa.respect colegii mai tinerii care pleaca pe comunitate fara un pic de exp.bravo lor.mult curaj.un sfat de la mine.intai incercati sa va intemeiati o familie,ca cu meseria asta nu mai apucati si mare pacat de timpul pierdut.nu-l mai recuperati in veci.spor la munca si multa bafta
  4. DA se poate sa fie rau cu alti disponenti,dar nu pot vb de ei ca nu am lucrat cu ei.o perioada scurta cu DUSAN si m-i sa parut ok.de restul nu ma pot exprima.nu-mi place sa caracterizez un om,decit dupa ce-l cunosc.scuze daca te-am suparat
  5. pt,zic eu colegii Sornicu si TUDOREL???nu mai denaturati situatia din BLMQUIST,spune ti fratilor adevarul,pt cei ce vor sa munceasca CORECT.apropo de colegul P VALENTIN,i l cunosc foarte bine si nu ar da o atentie,nici lui mama lui,dar la firma??!!munceste cinstit si atit,si munceste,nu ca altii??nu are nevoie sa de a spaga.e capabil baietul,da esti prostavan,vi cu spaga.dar sa vede m cine ti o primeste.si eu lucrez tot cu ROBERT KOVAC si iti e rusine in primul rind de obrazul lui.asa sef tot sa mai existe si la alte firme.cei cel cunosc pot confirma.pt sugestii si reclamatii..PREDA STEFAN CRISTINEL
  6. mai nea talpita??!!nu prea cred ca ai dat cu sapa la noi.nu sti nici ce bani se opresc,dar alminterea pt altii.nu vorbi aiurea.mare pacat bre!!!sau lucrezi in continuare,si ti e frica de concurenta.asta e viata frate.nu toti sunte m facuti pt soferie
  7. pt colegul de la BRING NL,tati ,am un an de zile de cind dau cu sapa la Blomquist.la cit sa furat la BRINGUL din NL,era normal sa va de-a afara pe toti.de ce nu l-e spui la colegi ce sa intimplat acolo???si t-e plingi acum dupa ce ai halit bine dupa trei ani.au pierdut contractul din cauza celor fomisti.si incearca sa nu mai jignesti colegii care muncesc corect in continuare la ei.asta daca t-e considerii coleg.asta face-m noi romani,nu n-e ajutam n-e jignim in continuare.
  8. asa GONGY .sa nu mai vorbeasca din auzite.sa posteze amenzile pe site.bravo tata
  9. IN GENERAL ASTA SE CERE.rar cisterne si agab
  10. ADR colete,atestat marfuri generale,card tahografic si bine inteles putina experienta si noroc de adevarati colegi
  11. colegul cbra,mereu ai de comentat??de ce.ce anume t-e supara.la ND am lucrt in urma cu 7 ani.agentia din NOVARA ital.e o sefa acolo, cum si-ar dori toti soferii din RO.nu s-a schimbat ca si in prezent mai vorbesc cu ea la tel.lasa un coleg de la ND sa zice ce nereguli sunt prin firma.nu mai vorbi din auzite.asa mai influentezi si pe alti ,de nu mai stiu unde sa s-e angajeze.scuzele de rigoare ,caci sunte-m colegi NU !!!!!
  12. colegul SHOGUN.in B este o mare problema cu cei ce au trcut pe cartea de munca TAXI.am luat un prieten cu mine la o firma pe barba mea.lucra de 12 ani pe taxi.fiind mai vechi in firma ,a acceptat patronul sa-l invat.in 7 luni a iesit un meserias din el.acum a trecut iar la taxi,asta afost alegerea lui.nu suporta distanta mare dintre el si fam.gindeste-te bine anainte.de lucru gasesti dar cred ca numai cu ajutorul unui priten bun.si cred ca la firma care o sa t-e angajezi o sa t-e trimeata direct pe comunitate.e alegerea ta.cu atat pot sa t-e ajut.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.