Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

romfour


boomer

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Members

Este o firma din Falticeni, aproximativ 50-70 microbuze, 3-5 autocare, plata se face la cursa, are microbuze 8+1 si 10+1, se merge in echipaj. Daca iei amenda pe tara de nerespectarea programului tu esti de vina, afara se merge cu al 3-lea card sau pe out, Cari dupa tine platforma de 8 m, cate 2 masini, ai comision din pachete, cca 10 % din costul transportului. 200-250 euro pe cursa, se opreste garantie la cursa pana la 1000 euro. Km foarte multi, iar timpul tau liber il petreci prin colectare - impartire pachete, autoturisme,service masini. Logistica e la pamant, multi sefi...smd. In principiu daca nu esti casatorit si nu iti este dor de casa, se merita se castiga bani, dar ia-ti o poza cu cei dragi cu tine, ai grija sa nu gresesti ca te taxeaza la bani...sunt multe lucruri care nu o se le afli decat cand o sa gresesti, la inceput nu ti le va zice nimeni. Succes!!!

Edited by lushu2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • Members

Vad șofer de ceva timp ,poate 2,3 ani de când lucra la ei.Daca era atât de jale nu cred că muncea.Sau poate o fi neam,ruda și lui nu i se aplica regulamente pe care noi nu le știm.Pana nu vezi cu ochii tai sau un prieten din interior nimeni no să-ți spună.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members

Salut! Poate răspund cu întârziere, dar știți vorba aia...

Au mașini bune, o grămadă de epave de platforme și remorci. Au 8+1 și buzuri de cat. D + vreo câteva autocare. Banii se dau la cursă (220 euro + 10% din ce colectezi sau dacă aduci mașina pe platformă). Se trage 50 euro garanție la cursă, de la 500 euro în sus o cursă se trage și una nu până la 1000 euro. Banii se dau la timp, mașinile se verifică după fiecare cursă. Eu am lucrat la ei și am fost mulțumit și nu prea, am avut curse de 8 zile cu 420 euro în mână. Ziua de stat pe pomană este 20 euro și de multe ori dacă ești la 8+1 o prinzi. Fugi cu platforma de 5m sau 8m după tine prin toate cotloanele și nu este foarte amuzant, mai ales noaptea când toate străzile sunt pline cu mașini. Orele de conducere se adună, colegi primești doar vai de capul lor în general începători. Amenzile de viteză se plătesc din buzunarul șoferului, restul mai găsești înțelegere. Dar când tu ai timpi de ieșire și intrare în țară trebuie să berjărești. Dispecerii sunt marea problemă în firmă. Sunt doi băieți aroganți, înemuiți cu patronul și ei taie și spânzură acolo. Atmosfera între colegi este de o mâncărime greu de explicat. Mai sunt probleme multe, dar eu nu le-am descoperit pentru că eram într-o perioadă foarte grea a vieții mele și sincer nu băgam nimic în seamă. Când veneam din cursă aveam mii de draci, dar după două zile acasă îmi trecea și plecam iar până din neatenție l-am împins pe unu și dispecerii au făcut tot posibilul să îmi iau zborul. Sfatul meu este să încercați de probă, vă place continuați și vă angajați. Eu personal nu aș mai face lucrul ăsta cu toate că am vrut să mă întorc după accident că eram înecat în rate... Nu se merită! Acasă la tine ești musafir, când ai liber două zile stai cu mașina în service sau trebuie să aduci clienți la autocar și la fel și prin alte țări. Cum ziceam, nu sunt curse tur-retur todeauna. Noroc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.