Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Șofer profesionist


cri5tian

Postări Recomandate

  • Moderators

Bună ziua.

Acest anunț se adresează oricărui angajator care are nevoie de un șofer. Iată despre ce e vorba:

Informații despre mine:

Mă numesc Cristian Pușcașu, am 35 de ani, 1,75m, 95kg, sănătos tun, fumător și cafengiu, dar 100% antialcool. Divorțat și fără alte obligații, locuiesc în Petroșani (HD) și nu dețin auto propriu.

Permis BE CE din 2011, atestate (mărfuri generale, agabaritice, ADR (colete, cisterne și clasa1), coordonator transporturi), cartelă taho, pașaport, cazier (judiciar și rutier) curat, aviz psihologic, apt medical... în fine, documentele sunt OK toate.

Experiență 3 ani exclusiv pe comunitate, atât cu semiremorcă cât și cu remorcă cu o osie (tandem) la prelată, frigo, containere BDF, transport multimodal. Am lucrat cu Volvo, MAN, DAF și Renault, în diferite combinații de lanțuri cinematice, ampatamente și înălțimi.

Stăpânesc foarte bine ''electronica'' modernă, vorbesc/scriu la nivel avansat engleză și italiană, cunosc foarte bine legislația din domeniu și mă adaptez urgent la orice situație. Nu mă sperie munca fizică, am nevoi minime de somn și sunt capabil să-mi organizez timpul și activitățile cu o foarte mare eficiență pentru ambele părți.

Sunt disponibil începând cu 1 ianuarie 2015.

Ce caut:

Un loc de muncă stabil.

Condiții obligatorii:

1. Contract de muncă în România pe perioadă nedeterminată;

2. Salariu de încadrare de minim 1500lei lunar, plătit INTEGRAL 12 luni/an (indiferent că muncesc sau stau acasă); Salariul de încadrare crește anual cu un procent de minim (negociabil);

3. Diurnă zilnică de minim 50€/zi, plătită din ziua în care plec de acasă; +50% din cuantumul zilnic în zilele de sărbători legale și ziua mea de naștere;

4. Diurna plătită în euro;

5. Plățile se fac prin virament bancar;

6. Nu mi se cere să folosesc banii personali în interesul firmei (includ aici și telefonul personal);

7. Transport asigurat sau plătit în avans la și de la camion (până în localitatea de domiciliu, evident);

8. Operațiunile de încărcare/descărcare plătite separat; Fără răspundere pentru eventuale daune în timpul operațiunilor;

9. Asigurare medicală în sistemul privat;

10. Minim 10 săptămâni/an acasă;

11. Se respectă programul de muncă după normele în vigoare;

12. Vehicul sau ansamblu în stare foarte bună;

13. Coordonator profesionist;

14. Regulile nu se schimbă ''din mers'';

Angajatorul dispus/apt să îndeplinească condițiile expuse mai sus, primește un șofer profesionist capabil, loial și muncitor.

Pot fi contactat la: +40.741.693.560 sau prin email: puscasu.cristian@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Moderators
,cu toate aceste pretentii..nu ma mir ca nu lucrati...

Untitled.jpg

Din 23/04/2014 lucrez la ei. Postarea asta reprezintă mai mult un model pentru colegii care caută un loc de muncă, nu neapărat o simplă cerere de angajare.

Și nu, nu câștig ''mii de euro'' aici la firma asta, iau 1615€ net (1000 lei încadrare + 1450€ diurnă/lună), 6 săptămâni la muncă și 2 acasă, transport cu avionul pe banii firmei, mașinile-s cam obosite, dar merg... dar raportul muncă/salariu este cel mai ok din punctul meu de vedere (transport intermodal, rar fac 9000km într-o lună, de la angajare și până azi am făcut 4(patru) pauze săptămânale reduse, în rest mult peste 45h (inclusiv 81h), multe zile în care la ora 15.00 sunt deja în pauză, aproape zilnic seara sunt fără semiremorcă deci nu mă doare capul de parcare/cumpărături, 2 garaje în Olanda cu toate condițiile (inclusiv bucătărie, nu-mi mai consum butelia mea) și poate cel mai important aspect... în data de 15 ale lunii am banii în cont (chiar mai repede dacă cumva ziua de 15 cade în weekend). Iar salariul pe RO îl încasez întreg, 12 luni/an).

Am revenit la muncă, din concediu, pe 12/01/2015 și până acum am fix... 1493km!!!

P.S. Domnule Jan, să nu uităm că EU AM VRUT să lucrez pentru RomImtra, dumneavoastră ați fost cel neserios. Inițial m-ați amânat, fără să mă anunțați în prealabil, iar ulterior, când v-am sunat să vă spun că m-am răzgândit ce mi-ați spus?... ''The company has already decided not to proceed any further with your employement''.

Dealtfel, a apărut deja pe forum povestea seriozității firmei dvs... de aceea vizitați acum această secțiune a forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

eu nu vad de ce trebuie sa il doara capul pe unul ca celalalt are pretentii. care este problema? nu poti sa asiguri conditiile cerute, da-te la o parte. businessul este un drept, nicidecum o obligatie. de care poti sa profiti sau nu. nu poti, te dai la o parte si nu mai incurci lumea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Domnul Cristi...va propun sa va deschideti o firma sa lucrati pentru dumneavostra,,,cu toate aceste pretentii..nu ma mir ca nu lucrati...

 

 Omul  a zis ,nu a dat cu parul ! Cine vrea al angajeaza cine nu vrea ... simplu ...nu-l angajaza .  Pretentiile mi se par de bun simt domnule sofercamion  si chiar  asa ar trebui sa ceara fiecare sofer ce merge la angajare !   terminati cu japca si bataia de joc.   Daca aveti nevoie de soferi , dati cezarului ce e al cezarului , sau munciti voi pe masinile voastre  cum vreti voi!  Ceace cere Cristian este legiferat ! Cere ceva ce este legal si recunoscut in UE si Romania . De ce nu respectati legea ? 

 

 Desi nu mi-e simpatic , Cristian are un 10 + de la mine ! Inseamna ca stie ce vrea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ai uitat cateva lucruri man...In afara de astea, cere sa te astepte in fiecare parcare cu masa gata pregatita, nici prea rece nici prea calda, sa nu fie mai mult de 6-7 mii de km lunar, sa ai certificat de handicapat ca sa fiscutit de impozit si cel mai important, firma sa angajeze o maseuza personala de 18-20 de ani sa iti faca masaj dupa fiecare program...Poatee ar mai fi da tre sa ma gandesc putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Este adevarat fiecare poate pune conditii...dar postarea este din noiembrie 2014 si probabil nici in noiembrie 2015 dansul nu va avea un job...

Ai mai sus răspuns la ''convingerea'' asta a ta... cum că eu stau pe dreapta. Sună tu la Reining și interesează-te (5158 e codul meu de angajat). Ești liber să suni să te interesezi, sau chiar să ''bagi strâmbe'', dacă vrei... poate așa te convingi dacă sunt sau nu profesionist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Ai uitat cateva lucruri man...In afara de astea, cere sa te astepte in fiecare parcare cu masa gata pregatita, nici prea rece nici prea calda, sa nu fie mai mult de 6-7 mii de km lunar, sa ai certificat de handicapat ca sa fiscutit de impozit si cel mai important, firma sa angajeze o maseuza personala de 18-20 de ani sa iti faca masaj dupa fiecare program...Poatee ar mai fi da tre sa ma gandesc putin...

Este evident că cererile mele ți se par absurde... întrebarea care se pune este: ''de ce?''. Să fie oare din cauză că nu te simți în stare să fii șofer profesionist? Din cauză că, dacă ai lucrat, ai făcut-o pe bani puțini, cu rupere de oase, cu program făcut cu ajutorul colegilor de pe stație... oare din cauza asta să fie?

Eu sper să nu... căci se numește frustrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Este adevarat fiecare poate pune conditii...dar postarea este din noiembrie 2014 si probabil nici in noiembrie 2015 dansul nu va avea un job...

 

  Si care ar fi problema?  Bine face ca nu se vinde . Omul a-si cauta un job care sa-i convina . Parerea mea este ca stie ce vrea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ai uitat cateva lucruri man...In afara de astea, cere sa te astepte in fiecare parcare cu masa gata pregatita, nici prea rece nici prea calda, sa nu fie mai mult de 6-7 mii de km lunar, sa ai certificat de handicapat ca sa fiscutit de impozit si cel mai important, firma sa angajeze o maseuza personala de 18-20 de ani sa iti faca masaj dupa fiecare program...Poatee ar mai fi da tre sa ma gandesc putin...

 

 Vulcan,, man" .....cristian cere ceva legal ! Caterinca nu e de gustat in asemenea cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Daca va mai uitati pe site vedeti ca omul are nevoie de soferi. S-au dus pe la clienti si au dat preturi mici bazandu-se ca isi gasesc fraierii care sa lucreze pe mai putin. Daca noi soferii, am avea toti coloana vertebrala, toti intermediarii din transporturi ar dispare. Dar asa... nimeni nu poate fi un smecher pana nu isi gaseste niste fraieri. Smecherul fara fraieri este ca un Mercedes fara carburant. Cri5tian e "elementul dusmanos", "dusmanul de clasa" care le creeaza deranj. Le fuge pamantul de sub picioare cand se gandesc ca demnitatea unuia precum colegul nostru ar putea deveni virala. Ar fi cosmarul vietii lor, pentru ca ar trebui sa invete meserie pentru a supravietui. Munca... daca era buna o luau boierii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Oldtrucker, concediu 10 saptamani pe an? Care e numarul de zile de concediu anual? Nivelul salariului de incadrare se poate discuta, la fel si diurna, dar...toate astea la o experienta "mare" de 3 ani??? Si ca sa ii raspund si lui cristian, am ceva mai multa experienta decat el dar nu cu mult, asa ca stiu exact la ce nivel profesional poate fi. Fara suparare. Si nu, nu e vorba de nici o frustrare cristian,eu lucrand ca tractionist castig ceva ma mult decat ai cerut tu lunar si programele mi le fac eu...in rest, scuze pentru sarcasm, nu vreau cearta mai ales ca suntem amandoi din vale :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Un camion care lucreaza a J Carrion spre exemplu, "castiga" 30 centi/km(pretul asta e si pentru spanioli, polonezi, bulgari, nu doar pentru romani). La un parcurs de 14000 lunar asta inseamna 4200 de euro. Din ei, 3 procente le retine carrion pentru ca it da banii mai repede si nu la 60 de zile.Asta inseamna 126. Mai platesti contabilitatea, cam 75/luna. Mai platesti 126 impozit, ramai cu 3876, corect? RCA e 1000/an, 500/ an te costa schimbul de ulei.Lunar, asta inseamna inca 130 euro. Raman 3746. In caz ca ai unsofer cu "mare" experienta, dar se mai intampla si la cei mai vechi, se mai ia cate o bordura... Un cauciuc costa intre 400 si 600 euro.dar se pun pereche. Astea nu le socotim, sunt neprevazute. Dar in 2 ani camionul face peste 300 000 deci trebuie schimbate toate. 6x400, pretul minim, 2400 euro. Ramai cu 3600/luna, fara sa socotesti neprevazutul(amenzi, defecte...tractarea pe franta de exemplu e 1900-2200 euro.) Mai raman maruntisurile, copia conforma, licenta, ITP, consumabile(becuri, discuri, hartie taho,etc). Crererile tale Cristian insumeaza doar ca salariu si diurna peste 1800 euro.Daca mai socotesti asigurarea privata, drumurile la si de la camion platite, faptul ca tu vrei sa stai e luni jumate in concediu, plata suplimentara pentru sarbatori, etc, suma sare putin de 2000. Daca mai pui si ca pentru cei 1500 de lei salariu, in afara de taxele ce ti se retin tie firma mai plateste si ea la stat CAS contributie pentru pensie, somaj, etc, toate raportate la salariu, asta face inca cam 150 de euro/ luna. Deci la cererile tale, ai costa angajatorul cam 2200 euro.Daca le socotim toate, raman cam 1300-1400 lunar ca sa :Amortizeze investitia. Un leasing la un camion nou de multe ori inseamna mai mult decat suma asta. Plata CASCO. Eventuale reparatii. Eventuale amenzi... Intelegi acum? Cu contract pe Romania sunt sceptic privind sansele de a gasi un loc de munca in conditiile cerute. Sunt sanse in strainatate, mai ales daca stapanesti engleza. Incearca in nord...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

TirExpress, ma gandesc ca nu la mine te-ai referit in postul tau. Eu, avand un singur camion NU am nevoie de sofer, lucrez eu pe el, si nici macar de nevoie, doar de placere(am oarece venituri asigurate in tara care mi-ar permite sa traiesc). Apoi, cei ce au camioane si lucreaza afara NU sunt intermediari. Sunt firme de transport. Care lucreaza cu o casa de expeditii. Din pacate, Casele care nu au parcul propriu platesc la km si prost. Din cauza asta salariile sunt cum sunt. Daca mergi la o firma care isi gaseste ea si isi negociaza cursele discutam de alt nivel de salarizare. Adica ceva cam cum cere cristian, chiar mai mult. App, se lucreaza cu case de afara pentru ca oricum e mai bine decat in tara. Nu stiu acum, dar in urma cu 3 ani FM logistic dadea 2,8 lei/km, si tu plateai tot(motorina, taxe drum...) In conditiile in care afara luai 0,85 centi/km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Oldtrucker, concediu 10 saptamani pe an? Care e numarul de zile de concediu anual?

Îți răspund eu domnule tracționist (deși sunt convins că o știi prea bine). Care este numărul de zile maxim permise pentru o deplasare? În plus, concediul este de 21 de zile lucrătoare pe an ''în raport cu munca''... scrie așa sau nu, în Codul Muncii?

Eu cer minim 10 săptămâni pe an în ideea evidentă că angajatorul care îmi va îndeplini condițiile astea n-o să mă ia pe post de ''ornament''. Eu iau în calcul maximul ce-l pot oferi, atât. Și crede-mă, că pot oferi multe.

Dacă ai lucrat pe tandem, dacă ai lucrat la transport intermodal, dacă ai lucrat cu semiremorci frigorifice, cu containere BDF (și mici și mari), dacă ai lucrat în distribuție (de noapte) cu 7,5t, dacă ai făcut S-I și I-S cu ferry și tren în aceeași cursă (frigo) fără să întârzii niciodată... în medii vorbitoare exclusiv de limbă engleză, exclusiv pe comunitate (am 3 curse de RO până acum)... atunci da, poți să spui că suntem la același nivel de experiență. Mai în glumă, mai în serios, colegul cu care lucram atunci spunea: ''Frate, nu ești șofer dacă nu încarci gresie din văgăunile din Cehia''... și sincer îți spun, cursele alea sunt nasoale rău.

Și cel mai important aspect al cererilor mele este că ele nu vin dintr-un sentiment de înfumurare sau vezi Doamne cine sunt eu... nu. Nu sunt singurul șofer de pe comunitate... văd și eu cu ochii mei destule. M-am comparat cu ce văd la alții... de aia cer ce cer acolo. Nu am nici o calitate în plus, sau ceva special, pur și simplu am văzut/înțeles că pot fi mai eficient ca alții. Ca mulți alții.

Pe mine n-ai să mă găsești niciodată beat în cabină, la mine ordinea și curățenia sunt vizibile non-stop (am plătit din banii mei spălatul autotractorului odată, că așa am vrut), știu să comunic eficient cu disponentul, mai ales când apar probleme (nu e nevoie să repet de 7 ori în 17 moduri diferite aceeași chestie), știu să mă îmbrac și să mă comport în public (n-ai să mă vezi în bermude și-n șlapi prin birouri), sau nespălat/nebărbierit etc, nu fac niciodată gesturi de ''cocalar'', gen parcat în poartă că mă duc 2 minute la birou... nu, intru, parchez frumos și vin pe jos la birou și multe asemenea ''mici detalii'' dar care fac o mare diferență.

Și până la urmă... puțin îmi pasă mie de cheltuielile angajatorului. Munca și dedicația cu care o fac merită fiecare bănuț pe care-l cer... Cum spunea și colegul mai sus, un angajator capabil să-mi îndeplinească cerințele mele, nu e nici pe departe vreun ageamiu în branșă ce lucrează după ureche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Exact cum spui, nu esti singurul care face toate astea si nu le contest deoarece nu te cunosc. Ce vreu eu sa spun si tu nu iei in calcul e ca tu in cererea ta-care poate fi indreptatita sau nu- ai cerut toate conditiile astea impreuna cu un contract de munca PE ROMANIA. La banii pe care ii castiga o firma de transport din Romania cu x camioane care lucreaza pe comunitate nu cred ca vei gasi pe cineva sa-ti ofere toate astea.De aceea am spus ca poate in nord...Danemarca, Norvegia, Germania, Belgia...Eu lucrez pe frig deci nu am incarcat gresie din cehia, dar pot sa-ti povestesc despre locuri la fel de pitoresti din Spania, Portugalia sau sudul Italiei...Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

La banii pe care ii castiga o firma de transport din Romania cu x camioane care lucreaza pe comunitate nu cred ca vei gasi pe cineva sa-ti ofere toate astea.

Aia din ce știi tu.

Dar îți spun eu că sunt firme unde se aplică plata diferențiată (fiecare șofer este plătit diferit, în funcție de mai mulți factori) și încă multe altele unde 1800€ este salariul de început.

Unde lucrez acum, pe 23 aprilie 2015, fac deja 1 an de vechime și urmează să mi se mărească salariul. Cu cât? Asta depinde de evaluarea performanțelor. Până la 1 an toți sutem plătiți la fel. Ulterior, în fucție de performanțe... Și am contract în RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Iti urez sa gasesti o astfel de firma. Fa-ne un serviciu si cand te vei angaja posteaza aici primul fluturas. Imi voi face sincer autocritica si voi recunoaste ca am gresit. Pana atunci da-mi voie sa nu te cred in privinta salariului oferit de firmele din Ro, ca unul care cunoaste putin si "cealalta parte", nu doar pozitia de sofer angajat...omuleee 8000 de lei salariu ca sofer pe romania? Scuza-ma, mi-ai inveselit o zi plictisitoare de parcare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

[...] sofer pe romania? [...]

Angajat pe România, nu să lucrez în România. Cum sunt acum, de exemplu.

Și vezi pe pagina anterioară, am explicat câți bani câștig și cum.

Și n-am cerut 8000 de lei salariu.

 

Nu-mi răstălmăci cuvintele, te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Oameni buni ce tot lungim aici si o tot dăm pe ocolite....firmele din România nu au aceleasi curse ca si nemții? Cum pot nemții sa plateasca șoferii mai bine ca românii? Exact pe aceeasi bani fac cursele si nemții. .... dar ei pot plăti dar românii nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Un camion care lucreaza a J Carrion spre exemplu, "castiga" 30 centi/km(pretul asta e si pentru spanioli, polonezi, bulgari, nu doar pentru romani). La un parcurs de 14000 lunar asta inseamna 4200 de euro. Din ei, 3 procente le retine carrion pentru ca it da banii mai repede si nu la 60 de zile.Asta inseamna 126. Mai platesti contabilitatea, cam 75/luna. Mai platesti 126 impozit, ramai cu 3876, corect? RCA e 1000/an, 500/ an te costa schimbul de ulei.Lunar, asta inseamna inca 130 euro. Raman 3746. In caz ca ai unsofer cu "mare" experienta, dar se mai intampla si la cei mai vechi, se mai ia cate o bordura... Un cauciuc costa intre 400 si 600 euro.dar se pun pereche. Astea nu le socotim, sunt neprevazute. Dar in 2 ani camionul face peste 300 000 deci trebuie schimbate toate. 6x400, pretul minim, 2400 euro. Ramai cu 3600/luna, fara sa socotesti neprevazutul(amenzi, defecte...tractarea pe franta de exemplu e 1900-2200 euro.) Mai raman maruntisurile, copia conforma, licenta, ITP, consumabile(becuri, discuri, hartie taho,etc). Crererile tale Cristian insumeaza doar ca salariu si diurna peste 1800 euro.Daca mai socotesti asigurarea privata, drumurile la si de la camion platite, faptul ca tu vrei sa stai e luni jumate in concediu, plata suplimentara pentru sarbatori, etc, suma sare putin de 2000. Daca mai pui si ca pentru cei 1500 de lei salariu, in afara de taxele ce ti se retin tie firma mai plateste si ea la stat CAS contributie pentru pensie, somaj, etc, toate raportate la salariu, asta face inca cam 150 de euro/ luna. Deci la cererile tale, ai costa angajatorul cam 2200 euro.Daca le socotim toate, raman cam 1300-1400 lunar ca sa :Amortizeze investitia. Un leasing la un camion nou de multe ori inseamna mai mult decat suma asta. Plata CASCO. Eventuale reparatii. Eventuale amenzi... Intelegi acum? Cu contract pe Romania sunt sceptic privind sansele de a gasi un loc de munca in conditiile cerute. Sunt sanse in strainatate, mai ales daca stapanesti engleza. Incearca in nord...

 

 

 

    Vulcan   nu mai plange patronii!  Ei stiu mai bine cat e de buna placinta si cate foi are .  Soferul trebuie sa se planga pe el ! Tu sa fii sigur ca patronii au profit sigur , altfel ar renunta . Nu e treaba mea ca angajat ce obligatii ( in afara de cele catre mine), are paatronul . Chiar nu ma intereseaza!  eu i-mi fac traba mea ca angajat si atat!  

 

    Tu vorbesti din punctul tau de vedere , fiind propriul tau angajat , avand propriul tau job , dar nu-mi spune mie ca nu-tie rentabila afacerea !  Daca angajezi o ,,sluga" tai din profitul tau, dar tot mananci si tu o chifla , iar cand ajungi sa ai 20 de,, fiare" , culegi 20 de chifle ....asa ca .....   Si mai e o vorba : ,,curva , curva , da mai uita-te si in ochii ei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.