Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Va rugam sa postati daca sunteti sau nu de acord cu inlaturarea ofertelor de munca slabe si mai rau, foarte slabe de pe acest forum pentru a promova o imagine buna si a imbunatati viata noastra, a soferilor romani.

PS Pt moderatorii acestui forum, daca nu am postat sau formulat acest subiect unde trebuie, v-as ruga sa imi dati o mana de ajutor.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Și eu sunt de acord.

Dar ca să facem asta ar trebui să facem un alt sondaj/studiu prin care să stabilim CARE este nivelul minim acceptabil. Ulterior, ofertanții pot fi anunțați, înainte de a posta, că orice ofertă sub nivelul respectiv nu va fi publicată.

P.S. Tot împreună, putem stabili niveluri minime diferențiate, în funcție de tipul de muncă depus (prelată, frigo, containere, cisternă, transport multimodal, distribuție, FTL vs. PTL, semiremorcă, remorcă, remorcă cu o osie, agabaritic, carnet T.I.R. etc etc etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sunt de accord 100% cu inlaturarea ofertelor deja existente si interdictia de a se posta altele. Dupa parerea mea, nivelul de salarizare ar trebui sa fie cam urmatorul: pentru curse tur-retur cu prelate minim 1000 euro/luna; pentru tur retur cu frigo trailer minim 1100 euro/luna; pentru tur-retur cu cisterna minim 1200 euro/luna; pentru tur-retur cu ADR intre 1200-1300 euro/luna. Daca se desfasoara munca pe comunitate, cred ca nivelul salarial decent ar fi de minim 1800 euro/luna la prelate, 1900 euro/luna la frigo trailer si 2000-2200 euro/luna la ADR cisterne. Aceste salarii ar trebui platite daca activitatea se desfasoara in UE exclusiv UK sau N, unde s-ar impune un adaos de minim 400 euro la propunerile anterioare. Toate aceste variante ar mai trebui sa fie completate de o serie de alte conditii, cum ar fi: transport gratuit(sau decontarea acestuia) spre/dinspre locul de munca; card de sanatate si asigurare medicala de munca(nu de simplu turist); luarea in calcul, la stabilirea acestor plafoane, a perioadei de 6 saptamani de munca urmate de 2 saptamani de vacanta(ce trece peste, la cererea angajatorului, se renegociaza prin adaosul unui bonus la salariul soferului pentru fiecare saptamana prestata in plus); acordarea unui bonus pentru cei care sunt la munca in perioada sarbatorilor religioase etc. Nu sunt de accord, sub nici o forma, cu acordarea de bonusuri in functie de km. parcursi(am lucrat la o firma unde pana la 10.000 km/luna eram platit cu suma fixa/zi si, daca treceam peste 10.000 km., se acorda bonus; daca nu erai "din parte nasului", cand te apropiai de 10.000 km. aveau grija sa iti "tempereze" elanul; daca, in schimb, acceptai sa faci "devieri" de la regulament, sareai lunar peste 10.000). Cam acestea ar fi, in linii mari, propunerile pe care le am eu personal vis-à-vis de proportia munca prestata/salarizare, bineinteles considerand ca se impune un grad ridicat de seriozitate si din partea soferilor. Sper ca, prin aceste propuneri, sunt in asentimentul vizitatorilor acestui forum. Multa bafta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.