Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Iveco Stralis


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

;D ;D ;D

Pai cam atit au.....exteriorul  !!!

Da. Crezi tu.. Iveco-ul pe care lucreaza varul meu are peste 400.000 de km [cam 435.000] si inca nu a avut nici-o problema mai mare... ;) Si am intrebat pe varul meu ca ce parere are despre Iveco si o zis ca is destul de bune..  O sa iti arat poze.. la ce locuri umbla ei cu Iveco-urile [ o sa vezi aici http://www.soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewforum.php?f=3.0 ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Members

Asezarea pe drum buna insa foarte mari carente in mecanica. mie si nu numai la 200 mii km mi-au schimbat setul motor. Electronica e varza. consum de ulei si motorina imens. De exemplu la 15mii km cam 5 litri ulei. La noi la firma i-am dat si o porecla /raba coafata/. Acesta este Stralisul.

Toate aceste probleme eu cred ca pleaca de la prea multe /moaste/. Motorul este facut in Germania ,electronica in Italia, totul păe un sasiu de magirius din Spania. Adica un struto-camila pe picioare de magar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Adrian, eu tind sa cred ca ceea ce spui sunt cazuri izolate in sensul ca masinile alea au avut birjari. Intr-adevar, electronica mai creaza probleme, insa nu doar la Iveco se intampla asta. Set motor schimbat la doar 200 mi km ? Foarte ciudat daca discutam de o exploatare corecta. Legat de consum, iarasi, tine de sofer, de sarcina, de traseu, de ulei etc. Am un prietent la o alta firma pe Stralis 450 CP/2100Nm. E foarte multumit de el. La un motor de 10 litri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pentru Axle. Poate pe unele masini au fost niste birjari cum spui dar totusi sunt foarte mari probleme cu stralis. Anul trecut au fost chemate in servis la Madrid peste 3500 de camioane pentru setul motor. Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard . Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane. Eu l-am preluat pe al meu la 50 km si l-am lasat la 380 de mii km si stiu ce zic. Exploatarea a fost foarte corecta , toate consumabilile schimbate la zi, la cel putin 75mii km se puneau testerele pe masini etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

Pentru Axle. Poate pe unele masini au fost niste birjari cum spui dar totusi sunt foarte mari probleme cu stralis. Anul trecut au fost chemate in servis la Madrid peste 3500 de camioane pentru setul motor. Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard . Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane. Eu l-am preluat pe al meu la 50 km si l-am lasat la 380 de mii km si stiu ce zic. Exploatarea a fost foarte corecta , toate consumabilile schimbate la zi, la cel putin 75mii km se puneau testerele pe masini etc.

Nu la Ulm se fabrica Stralisul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard. Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane.

Da, tot ce-i posibil. Asta nu am luat-o in calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

la Ulm se fabrica....

al meu cel putin acolo e facut.

ca si o caracterizare ce sa zic ca e un camion ca toate celelante si daca nu le intretii incep de te lasa in drum

la asta pe care-l conduc eu supapa VGT(valva de geometrie la turbo) a cedat de cateva ori,caseta de directie ce avea defect de fabricatiie si firu de la injectoru AdBlue din teava de evacuare pana acum cand am 430000km cu el. schimburile au fost facute in functie de posibilitatile "PATRONULUI" dupa 100000km sau 150000km cand a avut el bani si buna dispozitie sa le faca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vizitator Anonymous

legat de electronica asta care vad ca se vaita toti  la stralis ,in special ce anume creeaza probleme? Eu am lucrat si pe MAN tga si tot asa imi aparea tot felul de coduri in bord de ajunsesem sa nu le mai bag in seama.Acuma vorba la cineva ,toate au electronica multa in ele dar parca de stralis se vaita lumea mai mult.Astept sa spuna si altii care au lucrat mai mult pe stralis  despre el ,ce naiba are-mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator Anonymous

Mecanica de la Iveco este ok. Iar partea electrica/electronica a creat probleme la Stralisurile facute intre 2002-2007. Faceliftul ulterior (All Blacks) a adus imbunatatiri si pe partea cu probleme. Oricum, pt un brand care a dat celebrele, la vremea lor, TurboStar si EuroStar/Eurotech nu e o nenorocire. Eu cu un EuroStar din 2000 (Cursor 13, 460CP), la aproximativ aceeasi putere si sarcina, ma bateam doar cu MAN, la deal. Deci chiar daca sunt masini mai putin finisate, mai gurmande, au motoare nervoase si un pret foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.