Members Mercedes_freak Postat Mai 30, 2010 Members Share Postat Mai 30, 2010 Mai exact de atata nu se poate. Acuma o sa fie toata lumea lamurita.Dupa discutiile despre alte firme, aici mi se pare un pic mai simplu si mai lejer la partea financiara pt incepatori. Spor la treaba! Si la bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 hmmm.....naspa....mai bine o duci la o firma mai mica, dar serioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members catalin86 Postat Mai 30, 2010 Members Share Postat Mai 30, 2010 Unde trim voi CV de vi se raspunde asa de repede ,ca mie nu mi s-a raspuns la nici unu. Razvan(GRSu) : Te rog frumos incearca sa postezi cat mai corect ,sa inteleaga toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Mai bine ma bag pe maxi-taxi.....e rentabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Razvan(GRSu) Postat Mai 30, 2010 Members Share Postat Mai 30, 2010 Gata cu offtopicul , numele topicului este DE UNDE POTI INCEPE CA INCEPATOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members szaga Postat Mai 30, 2010 Members Share Postat Mai 30, 2010 Da.De la Lazar se poate incepe fara experienta,daca se trece de proba.Tin minte ca m-au sunat si cei de la DumaGas,dar am refuzat. Offtopic..Un raspuns aici; http://soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewtopic.php?t=8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Stiti firme care au nevoie de soferi (care angajeaza si cei cu experienta mica)?Am auzit ca Edy e una din ele dar nu prea cred ,Edy e firma mare si are foarte multi soferi si angajeaza numai cu experienta..Au nevoie?Si inca ceva.Cum sa faci fata si sa pleci cu bine din fata ARR-ului?Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Iunie 11, 2010 Members Share Postat Iunie 11, 2010 ........................Si inca ceva.Cum sa faci fata si sa pleci cu bine din fata ARR-ului?Multumesc mult. Ai 3 posibilitati: ori lucrezi la firma lu ceva pui de senator, ori esti absolut in regula cu toate actele( probabilitate mica). In ambele scapi, sau a 3, stai la umbra, sa nu ai ocazia sa dai fata cu ei daca nu esti in regula.... Ca nu mai scapi cu bine... "Succesuri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leoca_g Postat Octombrie 5, 2010 Members Share Postat Octombrie 5, 2010 salutare tuturor....sunt oarece nou printre soferi si dupa ce mi-am luat atestatele si cartela am inceput cautarile pentru un loc de munca.... am mai gasit o firma Hartltrans ,angajeaza numai soferi fara experienta!eu i-am sunat, mi-au cerut o adresa de mail sa imi trimita detaliile despre ce trebuie sa contina dosarul.nu am gasit prea multe detalii despre firma. o singura persoana a scris, in rest nimic! sunt hotarat totusi sa le trimit dosaru sa vad care e treaba, pentru ca e destul de dificil cu locurile de munca pentru cei fara experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators mamitzoiu Postat Octombrie 8, 2010 Moderators Share Postat Octombrie 8, 2010 ce l mai usor pt incepatori este sa se angajeze la o balastiera sau santier cu profil de drumuri si poduri(constructii). Principiul manevrarii semiremorcii este relativ acelasi dar "ti se da mana" cum se zice si ti formezi okiul..dupa ce lucri 3-5 luni pe Un "cazan" articulat invetzi si ceva mecanica pe langa practica te poti duce ajutor pe 42T pt 4-600 euroi...garantez ca intr o luna daca ai "samantza" potzi sa te duci dai proba oriunde. Dar in primul rand tre' sa ai ADR si cunostinte lmb engleza germana sau franceza(nivel conversational) si cunostinte mecanica(tematica in general, studii de caz in cea mai grea situatie..). Spor, drum lin si fara "capre" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mircea21 Postat Octombrie 23, 2010 Members Share Postat Octombrie 23, 2010 salutare,parerea mea este ca am facut cea mai mare prostie ca am luat permisul pt tir ,am dat o gramada de bani,si nu te angajeaza nimeni fara experienta iar ca sa te duci sa stai pe 700 de lei nu iti ajunge nici de mancare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Consumul pe tara e de 25 cu 0.4/tona ce depasesti platesti.Mai incarci mai descarci manual cu liza clasica nu electrica tone intregi,dupa care tre sa conduci 9-10 ore si poate ai mai bine de 24 de ore de cand nu ai mai dormit.Masina..ti se opreste bani mai pe tot(un geam ciobit de la o pietricica sarita pe traseu,o scara/bara rupta/crapata ca ai avut incarcare/descarcare prin cine stie ce coclau uitat de lume,un cauciuc taiat,ca de,tot tu esti de vina ca a trebuit sa bagi ditamai matahala de masina incarcat cu 24 t pe unde doar tractorul ar trebui sa treaca,etc)Eu nu am fost pus in situatia sa platesc ceva,de aceea am si ales sa plec,sa nu ajung in situatia altor colegi. De aceea se si angajeaza mereu la ei,le pleaca pe capete soferi buni cu expeprienta. Am sa mai revin si cu alte complectari daca o sa mai fie cazul. Drumuri bune tuturor! Nu vreau sa il ridic in slavi pe dl Lazar dar eu de acolo am plecat ca sofer . Ca o concluzie dupa 4 ani de initiere facuta la acea firma ( ESTE CEA MAI BUNA FIRMA LA CARE POTI INVATA ACEASTA MESERIE ) Cel mai nasol lucru este consumul. Dar cum sa inveti sa mergi cu masina cat mai economic ?!? Trebuie sa simti la buzunar . Este adevarat se opresc bani pe motorina. Am platit si eu de ma luat capul. Nu cred ca am descarcat vreodata camionul cat am fost angajat acolo. Am lucrat la o firma pe comunitate ce are un contract cu LIDL. Sa vedeti acolo munca la descarcat. Nu am platit niciodata defecte la masina. Singurul lucru pe care trebuie sa il faci atunci cand ai ceva de genul asta este sa bagi mana in buzunar 20 30 de lei , te duci la politie si iei dovada. ASA SE PROCEDEAZA LA "NASU" Tu nu ai fost in situatia asta doar ai auzit pe acolo prin curte . Nu mai casca urechile la ce se vorbeste pentru ca asta este sistemul sa te faca sa pleci si sa ramana munca ta neplatita. Eu am fost prin toate situatiil pe care le enumeri tu si totul sa terminat cu bine. Intradevar la inceput este cam greu. Am plecat dupa 4 ani din cauza consumului, dar concluzia ramane aceeasi. Lazar este o firma buna unde te poti initia (Nu sa faci cariera). Singura conditie este sa fii din zona. Cel mult 100 de km. Mai este si avantajul ca poti vedea si tarile extracomunitare. Cati dintre voi ati vazut un Carnet TIR in mana? Sau cati dintre voi visati sa ajungeti prin IRAN? Dar marele avantaj este ca vii aproape intodeauna cu marfa pt uzina Dacia si poti sta pe aks 2 3 zile Cand am plecat de acolo si eu eram nervos si furios, daca ma intrebai de Lazar spuneam verzi si uscate. Hai sa terminan cu Lazar. Dal Draq. Un sfat pentru incepatori: Cand va prezentati prima data la interviu nu mai spuneti ca nu am lucrat ,ca nu am mers, sau ca nu stiu,. Aveti incredere si putin tupeu. Am lucrat domnule am fost prin spania anglia etc etc. Interesativa inainte de la cineva metodele de taxare prin diverse tari. Traseele nu conteaza prea mult am 5 ani de tir si nici nu ma chinui sa le memorez prea mult atat timp cat exista gps. Daca aveti ceva intrebari va raspund cu placere. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Aici, eu cred că problema e alta: în orice meserie, 10-20% dintre profesionişti vor învăţa cu plăcere pe alţii ceea ce fac ei, în timp ce restul de 80-90% vor simţi o anumită insecuritate şi o oarecare "râcă" faţă de nou-veniţi. Ai dreptate. Depinde si de om dar depinde si de mediu. De cat de mare e concurenta si nesiguranta locului de munca, a privilegiilor etc. Eu fac parte din prima categorie. In orice domeniu ma pricep bine si am de-a face cu novici, ii instruiesc cu placere. Ca urmare a disponibilitatii mele in acest sens, am observat doua lucruri : 1. invatandu-l pe altul invat si eu mai bine. 2. implicit atrag respect, recunostinta si autoritate. Un sfat pentru incepatori: Cand va prezentati prima data la interviu nu mai spuneti ca nu am lucrat ,ca nu am mers, sau ca nu stiu,. Aveti incredere si putin tupeu. Am lucrat domnule am fost prin spania anglia etc etc. Exact asta-i sfatuiesc si eu. Trebuie sa minta putin. Ca incepatori spuneti ca ati lucrat la negru in tara sau in afara pentru ceva timp. Ca s-o vedea la o proba practica novicia, o puteti justifica prin diferenta de masina, gabarit etc. Incet, fara graba, mai bine coborati din cabina sa va uitati decat sa loviti ceva si merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 error Am postat consecutiv din greseala. Scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members razvanrudy Postat Decembrie 12, 2010 Autor Members Share Postat Decembrie 12, 2010 Salutare dupa o absenta cam indelungata revin sa va spun ce am mai facut momentan lucrez pe tir -singur- nu in echipaj la o firma care este foarte rau vorbita pe acest forum banuiesc ca cei care vorbesc firma de rau ori au vrut bani fara sa munceasca ori nu si-au vazut de treaba. pe scurt : am gasit un sofer de tir care m-a luat cu el in 4-5 curse prin tara dar de condus efectiv am condus doar 30-40 de km si am facut o singura parcare cu spatele(in spic)dar in jurul meu erau cate 3-4 locuri libere si nici aia nu mi-a iesit cum trebuia. singurul castig din aceasta experienta a fost ca am invatat cum se folosesc exact vitezele(gamele) si am tras cu ochiu sa vad cum face incadrarile in viraje-cat de cat ajuta pentru momentul cand vei fi singur la volan dar nu foarte mult apoi mi-am luat inima in dinti si am aplicat cu un cv la o firma care facea angajari pentru comunitate ideea e ca nu am mintit>le-am spus verde-n-fata cine sunt ,ce stiu si ce vreau am ajuns la garaj(locul de angajare) si dupa un mic interviu cu persoana care se ocupa de angajari mi s-a spus ca voi fi repartizat in echipaj pe o cursa de Spania dar mai intai v-a trebui sa dau o proba practica dar am avut noroc si nu am mai ajuns pe acea cursa au avut nevoie de un sofer sa mearga sa ia un trailer de la o firma sa il incarce si apoi sa-l predea unui alt coleg deoarece acel coleg nu ajungea la timp la incarcari a venit persoana care se ocupa de angajari si m-a intrebat daca cred ca ma pot descurca sa fac acest lucru si la raspunsul meu afirmativ m-a trimis in cursa nu pot sa va explic ce emotii am avut la prima cuplare(cand a trebuit sa iau tariler-ul) m-am dat jos si m-am uitat de 2 ori inainte sa prind remorca sa ma asigur ca e aliniata potcoava cu , cuiul si dupa ce am cuplat am verificat de 3 ori sa fiu sigur ca am agatat-o bine si nu risc sa o pierd pe drum toate bune si frumoase>am plecat sa0mi fac incarcarile(2 la numar , ambele cu incarcare pe lateral) dupa ce am terminat am sunat la garaj si mi-au dat vestea frumoasa: trebuia sa duc trailer-ul in Germaina sa ma intalnesc cu respectivul coleg sa i-l dau si eu sa iau trailer0ul lui sa ii fac descarcarile pe Danemarca si Suedia. Totul a decurs bine si fara probleme>exceptand emotiile si miile de intrebari care imi veneau in minte(oare e bine asa?trebuie sa fac asa sau altfel?) dupa ce am terminat descarcarile m-am intors la garaj si mi s-a spus ca m-am descurcat foarte bine si nimeni nu s-a asteptat sa fac ceea ce am avut de facut fara probleme. pot spune ca asta a fost si proba practica pe care a trebuit sa o sustin pentru angajare doar ca am dat-o singur fara sa am pe cineva care sa aprecieze ce fac si cat de bine fac momentan lucrez tot la respectiva firma , fac curse doar pe Scandinavia(in general Danemarca-Suedia) chiar acum cand scriu sunt in Goteborg(suedia) si imi fac pauza ca o concluzie: am reusit dar am avut parte si de noroc.si credeti-ma ca nu o sa va invete nimeni cum trebuie condus un tir.voi singuri trebuie sa va invata-ti.conteaza enorm de mult sa merge-ti cu cineva in cateva curse inainte de a pleca singuri in cursa. sunt multe lucruri si multe intrebari la care nu vei putea sa gasesti raspuns si v-a trebui sa faci cum iti dicteaza capul si daca nu stii macar cat de cat ce ai de facut nu vei lua decizia corecta. sper ca nu v-am plictisit dar tinand cont de faptul ca eu am deschis topic-ul m-am simtit obligat sa va impartsesc CUM AM INCEPUT EU CA INCEPATOR. daca mai vreti detalii va pot ajuta cu ceea ce stiu si cum pot DRUMURI BUNE SI FARA INCIDENTE LA TOATA LUMEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Decembrie 12, 2010 Members Share Postat Decembrie 12, 2010 Din cate se vede iti place ceea ce faci. Bravo. Se vede ca ai soferia in sange si esti open mind. Iti zic eu sigur ca nu multi sunt ca tine!. Asa zisi * soferi*.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Decembrie 13, 2010 Members Share Postat Decembrie 13, 2010 Bravo razvanrudy !!! Mie unul mi-a placut tare mult cand ai scris ca te-ai uitat de 2-3 ori daca este aliniata remorca asa cum trebuie sau daca este cumplata bine, ca sa nu ai probleme pe drum.Pana la urma acest gest inseamna....profesionalism.Apreciez faptul ca mai exista astfel de soferi incepatori, care sunt foarte atenti la ceea ce fac si care au in minte tot felul de intrebari (la care afla sau nu raspunsul), care au demnitatea de a recunoaste ca este dificil sa incepi ceva nou si care nu se bat cu caramida in piept ca sunt cei mai tari si cei mai cei.Eu unul daca eram in locul tau la fel as fi facut. Bafta in continuare si ochii cat cepele . P.S. Imi poti da mai multe detalii despre firma la care muncesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members horatiu Postat Ianuarie 12, 2011 Members Share Postat Ianuarie 12, 2011 uuffff...si eu sunt un incepator...am citit aproape tot topicul si sincer simt o dezamagire ca am dat o caruta de bani pentru a lua aceasta titulatura de COLEG,de cate ori am trimis cv am fost lovit de accea piatra ,,ce experienta ai??'' sincer nu ma dau batut,am sa continui....felicitari razan pentru norocul de care ai avut parte, sa fi incepator in zilele noastre este mai greu de cati iti poti imagina tre sa ste inarmezi cu calm,optimism,incredere in forte proprii,multa rabdare,si mai ales sa lasi capul plecat daca ti se ofera ceva ,,taci,inghiti si mergi mai departe" nu stiu cati incepatori au avut norocul de a gasi ceva pe acest forum de altfel acesta nu este decat ca un cadru orientativ ceea ce este foarte bine,tot respectul pentru moderatori care chiar au pus si ceva la bataie vreunui ,,experimentat" pentru a lua un novice cu el, asa...ce rezultat a avut??...nimeni nu a scris hai care vreti sa mergeti? deci,NIMENI, nu are nici cea mai mica dorinta de a ne ajuta cumva decat cu clasicele sfaturi care sunt si ele bine venite,iar daca ti se ofera sansa de a lucra ca incepator nu esti altcceva decat un mielusel in mijlocul unei haite de lupi,daca gresesc cu ceva sa imi fie iertat...cred ca o sa ma duc la lazar sa imi incerc norocul....bafta tuturor si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Ianuarie 12, 2011 Members Share Postat Ianuarie 12, 2011 Din pacate cam ai dreptate DAR... Gasirea unui loc de munca in conditiile actuale e dificila pentru oricine cam in orice domeniu.In prezent pe piata exista un surplus de soferi,multi cu experienta,dat fiind faptul ca in ultimii 2 ani firmele de leasing s-au confruntat cu foarte multe reposesii,adica multe firme au dat faliment.Nici macar firme care acum cativa ani te luau de pe strada si te puneau la volan nu mai angajeaza incepatori. -NU POTI LASA SA CoNDUCA PE ORICINE ! Acum cativa ani am mers intr-o cursa in Finlada cu FRATELE meu si nu am condus nici macar 1 km desi aveam categoriile corespunzatoare. In caz de accident cu ce ar raspunde un strain care sa nu fie nici macar angajat la firma?Stii ca asigurarea CASCO nu va plati despagubiri?In caz de un control ARR sau eventual ITM poti suporta eventualele amenzi? Crezi ca este cineva dispus sa-si riste propriul loc de munca? Sunt destule firme la care este interzisa prezenta altor persoane in cabina.Sunt destule firme unde mergi sa incarci-descarci si nu este permisa nici macar prezenta celui de-al doilea sofer. Probabil nu este cel mai placut post pentru tine dar inainte de a investi cateva zeci de milioane nu ai meditat un pic?Nu ai rude,prieteni foarte apropiati care sa profeseze si care sa te ajute? Nu stiu de ce dar foarte multi vor sa sara de la scoala de soferi direct in "TIR".NU spun ca nu se poate DAR trebuie foarte multa rabdare si sansa. Acum ceva timp mi s-a solicitat de la firma sa merg cu un incepator intr-o cursa la care nu as fi ajuns in timp util.Am refuzat desi din punct de vedere financiar era un castig care nu era chiar neglijabil.Cu un prieten apropiat bineinteles ca as fi mers. Cei care locuiesc prin I sau E iti pot povesti despre cum se muncea si cat se castiga cu putin romani la firma si ce s-a intamplat dupa ce au venit mai multi.Azi il ajuti si maine iti intoarce spatele,ba te mai si sapa pe la spate. Cat despre capul plecat si inghitit...in scurt timp ajungem precum scavii din evul mediu dar NE MERITAM SOARTA pentru ca ACCEPTAM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Ianuarie 12, 2011 Members Share Postat Ianuarie 12, 2011 Ca o completare la cele spuse de guvis : - se stie faptul ca spre neosclavagism ne indreptam, asta se si vrea si probabil se va si realiza.Cei care au furat devin "boieri", iar cei cinstiti si cei care n-au avut "sansa" sa devina bogati vor fi sclavi. - horatiu , crezi ca moderatorii (si admini, chiar daca nu i-ai mentionat) sunt pusi aici pe forum pentru a spune "cine e incepator si vrea sa mearga cu mine in cursa ?" ? Forumul acesta chiar are menirea s ate informeze, nu sa te angajeze. Si chiar daca nu crezi, sunt cativa care s-au angajat de cand intra pe acest forum (cu sau fara inspiratie de pe forum). - cand ai facut permisul trebuia sa iei in calcul si aceste probleme pe care le intampini in aceasta meserie sau cand vrei sa te angajezi ca si sofer de camion . Daca ai rabdare poti gasi un loc de munca, ca pentru un incepator, dar nu unul in care ,,taci,inghiti si mergi mai departe" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members horatiu Postat Ianuarie 13, 2011 Members Share Postat Ianuarie 13, 2011 va multumesc pentru raspunsurile date,eu am dat din intamplare de acest forum de care poate multi soferi nu stiu de el si de pe care am aflat si am invatat multe sfaturi si indicatii care cu siguranta imi vor fi de folos si le multumesc pe acesta cale moderatorilor si adminilor pentru treaba excelenta care o fac, sunt multe situatii in care ca sofer inveti doar trecand prin ele aici afli doar cu cateva clicuri,repet,O TREABA EXCELENTA SI BINE VENITA,in sprijinul soferilor fie ei experimentati sau incepatori,nu am intrat aici crezand ca gasesc 100% ceva de lucru dar am gasit ceva mult mai important, lucruri si sfaturi pentru icepatori, am recomandat prietenilor mei acest forum si il voi recomanda tuturor,ai ce invata de aici,vizavi de topic ,,DE UNDE POTI INCEPE CA INCEPATOR" parerea si sfatul meu ca este de AICI de pe soferii.ro.( nu stiu daca sunt in masura sa dau sfaturi ), am dat mail la lazar company cu privire la cursul de pregatire a soferilor din cadrul companiei astept un raspuns, o sa postez imediat ce aflu ceva.SA AUZIM DE BINE......drumuri bune sa avetii...( a comentat un incepator care sa inarmat cu rabdare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Ianuarie 13, 2011 Members Share Postat Ianuarie 13, 2011 Mai oameni, hai sa fim seriosi! Direct din scoala pe "TIR", cum zice guvis? Si pe extern inca... Cand am INVATAT eu soferie, nu sunt asa multi ani de atunci, m-a pus un sofer batran sa desfac motoru la saviem, sa spal fiecare piesa in parte si sa stiu de unde am luat-o sa i-o dau inapoi la montare... Oare nu da nimic de gandit asta? Acuma sigur ca s-au schimbat lucrurile, da o iei un pic mai de jos cu soferia, o cariera, distributie, ceva local, hai cu indulgenta ceva intern. Inveti, mai auzi una alta, acumulezi experienta, nu te iei direct din scola pe extern unde nu iti are nimeni grija si dupa cum se vede nici nu ai norocul sa te prea ia nimeni fara experienta. E o tinta cam prea sus si atentie la ea sa nu fie loc de dat cu capu... Asta e parerea mea si asa cum e normal, astept injuraturi de la "soferasi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Ianuarie 13, 2011 Members Share Postat Ianuarie 13, 2011 Hai mai volvo_freak , ce sofer se mai pune acum sa desfaca un motor de Camion ? In primul rand nu ai sculele necesare.In al 2 lea rand motoarele sunt muuuult mai complexe acum (nu neaparat mai bune), nu le mai poate repara oricine.Ai totusi mare dreptate in legatura cu distributia sau cursele interne .Si eu sunt de parere ca inainte sa iesi pe extern ar fi bine sa muncesti pe intern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators mamitzoiu Postat Ianuarie 19, 2011 Moderators Share Postat Ianuarie 19, 2011 razvanrudy din ce spui tu si de la capul langa care ai pozat tu lucrezi la Baier si posibil la Nicolaj Jeny sau Allan si lucri cu DSV ul dupa prelata aia...numai lauda atat firma ca eu si multi altii stim care i treaba acolo...daca zici ca ai facut italia 5 ani ca nu stii sp ei te dau pe spania...si multe altele..de ce l au batut nemtii pe Nicolaj? de ce l au fugarit aia de la bistrita pe kasper prin curte? de bine ce este acolo..sunt cele mai mici salarii la Kurt de ce au plecat peste 100 colegi la Blomquest sau Andreas Andersen? de bine? singurele avantaje sunt ca te accepta ca incepator sau sa vii in ekipaj cu muierea fratele sau fiul...ceea ce la alte companii mai greu...macar nu trebuia sa ascunzi nr al de la capca stiu cu cine vb..oricum din iasi suntem doar 4 si inca vreo 3-4 din podu iloaiei daca vii in vreo 2 zile [e la Casa Alba pe la Padborg poate ne intalnim pe aici poate ma inveti si tu stilul de condus la Kurt Beier ca sa parafrazez pe rares drumuri line fara capre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Ianuarie 19, 2011 Members Share Postat Ianuarie 19, 2011 Hai mai volvo_freak , ce sofer se mai pune acum sa desfaca un motor de Camion ? In primul rand nu ai sculele necesare.In al 2 lea rand motoarele sunt muuuult mai complexe acum (nu neaparat mai bune), nu le mai poate repara oricine.... Mai omule bun, eu am dat un ex cu ce am facut eu la vremea mea daca mi-a trebuit soferie. Stiu ca a evoluat lumea in ziua de azi, si nime nu mai desface motoare sa invete, sau cine stie, poate e vreunu care are placerea, da trebuie un pic de experienta totusi inainte de a urca pe camion de zeci de mii de euro pe extern... Lamurit Tavy? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.