Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

DE UNDE POTI INCEPE CA INCEPATOR


Postări Recomandate

  • Members

colegul SHOGUN.in B este o mare problema cu cei ce au trcut pe cartea de munca TAXI.am luat un prieten cu mine la o firma pe barba mea.lucra de 12 ani pe taxi.fiind mai vechi in firma ,a acceptat patronul sa-l invat.in 7 luni a iesit un meserias din el.acum a trecut iar la taxi,asta afost alegerea lui.nu suporta distanta mare dintre el si fam.gindeste-te bine anainte.de lucru gasesti dar cred ca numai cu ajutorul unui priten bun.si cred ca la firma care o sa t-e angajezi o sa t-e trimeata direct pe comunitate.e alegerea ta.cu atat pot sa t-e ajut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Anonymous

colegul SHOGUN.in B este o mare problema cu cei ce au trcut pe cartea de munca TAXI.am luat un prieten cu mine la o firma pe barba mea.lucra de 12 ani pe taxi.fiind mai vechi in firma ,a acceptat patronul sa-l invat.in 7 luni a iesit un meserias din el.acum a trecut iar la taxi,asta afost alegerea lui.nu suporta distanta mare dintre el si fam.gindeste-te bine anainte.de lucru gasesti dar cred ca numai cu ajutorul unui priten bun.si cred ca la firma care o sa t-e angajezi o sa t-e trimeata direct pe comunitate.e alegerea ta.cu atat pot sa t-e ajut.

M-am hotarat totusi sa-mi fac atestatele si incerc. Ma duc si pe comunitate atata timp cat e nevoie ca sa adun banii pentru camionul meu.

Acumulez astfel si experienta.

Pe taxi o sa angajez doi soferi ca sa nu-mi pierd licenta.

Asta e. Mergem inainte. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Salut la toata lumea! Sunt nou pe forum dar in cele cateva zile de cand il citesc am invatat mai multe lucruri decat in multi ani de soferie.Problema mea e ca am B,C din 1990 (de la 18 ani) si cumulat vreo 10 ani experienta  pe 7,5t 5t si 3,5t numai pe tara si nu mai stiu cati km.Anul asta am luat CE si ADR si nu stiu daca angajatorii o sa ma ia in considerare pt. TIR dat fiind faptul ca nu am decat 2-3 luni experienta pe categorie.

Credeti ca am sanse sau am de asteptat? Bafta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Ai sanse mari dar, trebuie sa te pui la punct cu legislatia care priveste programul si cu aparatura necesara pentru comunitate . aparatura constind in :GPS cu soft pentru camioane .

                                                                                                                                                                                                                                          un atlas rutier  al europei

                                                                                                                                                                                                                                          o coloana vertebrala dreapta ca

                                                                                                                                                                                                                                            sa nu te vinzi ieftin ca o mare

                                                                                                                                                                                                                                          parte a colegilor nostrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Am aplicat la mai multe societati de transport domestice si de afara si singurii ca m-au contactat au fost cei de la Dumagas,sa vin la Craiova sa fac cursul lor si apoi sa vada daca ma angajeaza. Nu stiu ce sa fac ,am auzit mai multe lucruri despre ei si nu neaparat bune-plata cursului,prob. cu motorina etc.

Poate cineva sa ma sfatuiasca ? Merita sa ma risc sau sa mai astept?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Colegu ai topic deschis pe forum despre dumagaz .Citestel si dupa acea poti sa te hotarasti ce faci cu viata ta.Uitate la capitolul ,,Despre firmele de transport" si acolo te uiti pe toate paginile si und gasesti Dumagaz intri si ai tot ce doresti in materie de informatii.Mult succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

Pentru incepatori . Incercati o alta tactica de angajare. Solicitati firmelor care au nevoie de soferi sa lucrati pe camionul cel mai vechi din firma. Adica pe camionul de care fuge toata lumea. Normal toti vrem camioane noi dar tu fiind incepator ai numai de castigat lucrand pe u camion mai vechi.Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Si eu sunt incepator, si am un prieten tirist. Lucreaza la curierat Bucuresti- Sibiu- Cluj- Oradea cateodata la retur o mai ia pe Brasov. Am fost de 20 de ori cu el si ma lasat sa conduc cate 300,400 km cam la fiecare cursa. Primele 2,3 curse cu el ma lasat doar pe autostrada, apoi am inceput si plecarea din Bucuresti Giulesti Berceni etc.. Am mai luat 2,3 borduri din greseala..  ;D ;D , dar apoi mi-am revenit usor-usor.  Bagat in rampa. El baga in rampa in 4,5,6 minute, eu in 15,20 minute  :D aici nu prea ma descurc asa ca el, dar in rest nu am treaba. Mai am cu masina mica cam 500 000 de km facuti din 2007 pana acum, dar pe tir este total divers, totusi experienta de la masina mica ma ajutat pt tir.  Intrebarea mea este : Cum se desfasoara o proba de lucru la o firma ? Sau daca eu le spun ca ma descurc pe tir si ei se uita pe atestate si vad ca leam luat de cateva sapt , e posibil asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

500 000km cu turismul in 4 ani,......esti tare!!!!!

Prietenul tau are nevoie de 4-5-6 minute ca sa traga la rampa?????

Daca tie iti trebuie 15-20 de minute ca sa tragi la rampa,....sint sigur ca orice firma de transport doreste sa te aiba sofer.

Iti doresc succes si ....citi mai multi kilometrii....!!!!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

500 000km cu turismul in 4 ani,......esti tare!!!!!

Prietenul tau are nevoie de 4-5-6 minute ca sa traga la rampa?????

Daca tie iti trebuie 15-20 de minute ca sa tragi la rampa,....sint sigur ca orice firma de transport doreste sa te aiba sofer.

Iti doresc succes si ....citi mai multi kilometrii....!!!!:))

;) ;) hai mai nu fiti rai!  ;D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Fratilor odata ce ati facut scoala de soferi profesionisti sfatul meu este sa cautati o firma care nu vrea neaparat experienta,pentru ca daca nu te angajeaza nimeni de unde naiba experienta asta???Cei care fac cursuri pentru pregatire ,fie au facut scoala asta degeaba fie nu au stofa de sofer,,,eu am lukrat pe tir direct dupa ce am terminat scoala in tara nu in afara cei drept dar nu am avut nevoie de pregatire ,daca ai stofa de sofer singur inveti si faci experienta,parerea mea,insa din pacate in tara toti cer experienta.De ce nu fac ca in Spania de exemplu sunt firme care iti cer sa zicem 300 euro nu le trebuie sa ai experienta iti cer 300 euro in caz ca faci un accident deci daca esti bazat te duci nu?Firmele din tara cer experienta ,de unde dracu atata experienta daca ei nu vor sa te angajeze fara?altii nu vor..deci nimeni nu are experienta ,cei care au sunt angajati,,,cand o sa fie criza de soferi in caz ca vor merge mai bine lucrurile si la noi nu o sa mai ceara toti experienta asta sa fiti siguri...o zi buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

500 000km cu turismul in 4 ani,......esti tare!!!!!

Prietenul tau are nevoie de 4-5-6 minute ca sa traga la rampa?????

Daca tie iti trebuie 15-20 de minute ca sa tragi la rampa,....sint sigur ca orice firma de transport doreste sa te aiba sofer.

Iti doresc succes si ....citi mai multi kilometrii....!!!!:))

cred ca trcata o remorca la extern si lucra 5 zile pe saptamana de a facut km astia  ;D ;D ;D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

eu am avut noroc am mers cu varul meu care lucra pe tir si am invata cu el dupaia am avut experienta si m-am angajat direct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

daca colegul tau cu experienta ii ia 4=5 min sa dea la rampa..u in 3 saptamani il faci..o sa vezi zii sa te mai ia...proba la fima de trans e o parcare la rampa..si o proba de traseu sa vada daca stii sa conduci economic...si preventiv, fara a forta sau face uzura mare camionului prin neutilizarea lui...bn asta e doar la angajare..dupa le arati ce insemna plata la km..dar sa ai grija d camion  cat d cat k de el depinde viata ta..in aceasta meserie nu ti se ofera sansa de a gresi a 2a oara..multa bafta iti doresc..stefane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

ilie.runcan

Fratilor odata ce ati facut scoala de soferi profesionisti sfatul meu este sa cautati o firma care nu vrea neaparat experienta,pentru ca daca nu te angajeaza nimeni de unde naiba experienta asta???Cei care fac cursuri pentru pregatire ,fie au facut scoala asta degeaba fie nu au stofa de sofer,,,eu am lukrat pe tir direct dupa ce am terminat scoala in tara nu in afara cei drept dar nu am avut nevoie de pregatire ,daca ai stofa de sofer singur inveti si faci experienta,parerea mea,insa din pacate in tara toti cer experienta.De ce nu fac ca in Spania de exemplu sunt firme care iti cer sa zicem 300 euro nu le trebuie sa ai experienta iti cer 300 euro in caz ca faci un accident deci daca esti bazat te duci nu?Firmele din tara cer experienta ,de unde dracu atata experienta daca ei nu vor sa te angajeze fara?altii nu vor..deci nimeni nu are experienta ,cei care au sunt angajati,,,cand o sa fie criza de soferi in caz ca vor merge mai bine lucrurile si la noi nu o sa mai ceara toti experienta asta sa fiti siguri...o zi buna tuturor

Salut! colegu imi poti spune si mie vreo firma din Spania care angajeaza si iti ia garantie 300 de euro.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ilie.runcan

cand o sa fie criza de soferi in caz ca vor merge mai bine lucrurile si la noi nu o sa mai ceara toti experienta asta sa fiti siguri

Sal, nu cred ca va fi in curand -->> criza de soferi, in fiecare zi ies zeci de tineri cu permis c+e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

pana sa nu mai ceara angajatorii experienta....plus ca nu poti sa stai cu mainile-n san,stiind ca ai cheltuit mii de del cu atestate si categorii s.a.m.d.sfatul meu e sa incercati la hartl.nu fac asta pentru ca lucru la ei,nici macar titular nu-s,insa nu cred sa fie alta firma sa ofere ceea ce au ei de oferit.financiar vorbind,nu prea se merita.insa experienta acumulata in cateva luni,greu o faci in alta parte.si pe urma credeti-ma ca oriunde va puteti duce si arata ceea ce ati invatat aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Buna seara. Nu sunt printre cei mai activi utilizatori ai acestui forum dar am sa incerc sa postez cat mai corect informatiile pe care le detin. Legat de subiectul care se dezbate in acest topic, va pot spune ca, in calitate de incepatori, firma H. ESSERS nu reprezinta o solutie. Eu, am una din cele mai urate situatii, pe care le poti avea in acest domeniu, si anume, putin peste zero km parcursi pe o masina de mare tonaj, exceptand evident perioada de scolarizare. Data fiind situatia mea, am hotarat, totusi, sa ma prezint la o proba de angajare pe care firma H. ESSERS a organizat-o la Savinesti, in judetul Neamt. Iata etapele pe care le-am parcurs in cele cateva ore pe care le-am petrecut in compania reprezentantilor firmei si a celorlalti candidati:

1-  se iau la cunostinta cateva date si conditii de lucru ale firmei H. ESSERS

2-  verificarea documentelor ( aici, desi in prima instanta mentioneaza ca trebuie sa ai absolut totul, adica: buletin de identitate, permis de conducere, card tahograf, atestat, ADR, in final, am observat ca au fost si persoane care nu aveau, de exemplu ADR, dar au fost admise in examen, in schimbul promisiunii ca vor obtine ulterior acest document)

3-  testarea scrisa, care consta in traducerea din limba romana, a unor fraze, in una din limbile: engleza, franceza, germana. Cred ca mai era si o a patra limba straina dar nu mai retin exact despre care anume era vorba.

4-  interviu in limba in care se face traducerea (limba in care se face traducerea frazelor, se vautiliza la interviu)

5-  completarea unui model de CV

6-  proba de poligon care a constat in mers cu spatele si facut un viraj catre stanga, iar apoi se realiza o tura pe un drum din zona combinatului din Savinesti, dupa care se revenea in acelasi loc de unde s-a inceput proba. Mentionez ca examinatorul care sta in cabina cu cel care sustine proba, ii acorda pretendentului cam de 3 ori sansa de a incerca efectuarea manevrelor. Daca nici a 3-a oara nu se reuseste parcurgerea probei atunci, candidatul este declarat respins dar poate incerca data viitoare

7-  aici nu mai sunt sigur dar cred ca e vorba de o proba scrisa,legat de partea tehnica.

  Marea dezamagire a aparut la finalul interviului cand mi s-a spus ca sunt sanse aproape zero sa continui examenul deoarece nu am experienta. Ca urmare, desi am avut absolut toate documentele, am scris toate traducerile, am trecut cu brio si de interviu, nu am mai fost lasat sa ma sui la volanul masinii pentru a sustine si proba de conducere. Am ramas spectator si cu un gust amar dupa toata aceasta experienta. Nici macar ca sofer 2 nu au fost de acord sa ma ia. Acum, imi ramane sa apelez, la alte firme, cum ar fi Waberers sau Hartl Trans, unde sper ca lipsa experientei nu va fi o conditie eliminatorie. Sunati la orice firma inainte de a merge la un interviu dar nu va lasati descurajati daca nu sunteti 100% la nivelul cerintelor angajatorilor. Mergeti la ei la interviu ca nu se stie ce noroc aveti. Eu am incercat la H. Essers si macar stiu ca acolo nu am ce cauta avand in vedere situatia in care ma aflu. Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegii, eu am 5 luni de cand sunt pe 7.5 si pana acuma e bine, nu as da saptica pentru un tir...la firma la care sunt e si tir si mi sa dat sansa sa ma urc pe el sa ma invat....dar de ce sa ma chinui cand pot castiga banii mult mult mai usor pe ceva mic, scurt, si usor de utilizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

salut colegii!

si eu sunt incepator, dar dupa parerea mea cel mai simplu mod de a incepe ca incepator este de a incepe pe un camion mai mic de 7,5 t sau 10-12t,parerea mea, pentru ca daca ai ceva experienta pe un camion mai mic fie el si fara remorca o sa ne gasim mai usor de lucru pe un cap tractor cu semiremorca, mai invatam si noi trasee rute etc, care o sa ne fie de folos cu un camion mai mare.

cel putin eu asa cred!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.