Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Opinii


Mit

Postări Recomandate

  • Members

Domnilor de la UNTRR, as vrea sa spun ca sunt surprins de argumentele dumneavoastra atunci cand mai publicati cate un comunicat de presa, cate o interventie etc..., dar nu sunt.

Va citez:

UNTRR":3itsrmq5]Atentionam ca prin actuala reglementare a salariului minim STATUL GERMAN ÎȘI SANCȚIONEAZĂ PROPRII SĂI CETĂȚENI ȘI PROPRIA SA ECONOMIE!

1. Germania își va prejudicia companiile de transport rezidente – care nu vor mai putea să fie competitive, pentru că vor avea nevoie de protecție în orice situație din partea guvernului german, ceea ce nu este sustenabil pe termen lung

2. Vor crește costurile operaționale ale tuturor celorlalte companii în Germania

3. Rezultatul final va fi CREȘTEREA COSTULUI VIEȚII PENTRU TOȚI CETĂȚENII GERMANI!

Practic, prin această măsură, Guvernul german sacrifică actualele avantaje ale companiilor germane și populației germane numai pentru a proteja un număr extrem de limitat de angajați ai unor companii de transport rutier – cele mici și mijlocii. Solicitând ca 98% din populație să plătească mai mult pentru a susține restul de 2%, în loc să se găsească soluții pentru cei 2% - aceasta este o abordare complet nouă și surprinzătoare.

O abordare total surprinzatoare este cea prin care celor de la UNTRR au inceput sa le pese de economia germana si de costurile pe care saracii germani vor trebui sa le suporte. Pana acum Germania s-a descurcat destul de binisor si cred ca ar fi surprinzator ca dintr-odata sa aiba nevoie de sfatul UNTRR. Eu imi pun intrebarea: cum se face ca nu abordati si nu prezentati aceeasi preocupare fata de conationalii vostri?

Am sa fiu un pic mai clar, daca pana aici nu m-am facut inteles destul de bine. UNTRR sustine ca 98% din populatia Germaniei va trebui sa plateasca mai mult pentru a sustine noile salarii pe care vor trebui sa le incaseze soferii, iar acest lucru este total anormal. In opinia UNTRR si a membrilor sai ar fi fost bine ca totul sa mearga mai departe in acelasi fel.

Vom lua un exemplu pentru a intelege mai clar acest lucru: avem 100 de oameni si o greutate de 1000 kg. Daca impartim greutatea vom avea 10 kg pentru fiecare persoana, dar ce se intampla daca aceasta greutate este impartita in mod inegal? Cazul 1: 2% vor cara cate 1 kg. Raman 18 kg in plus care impartite la cei 98 de oameni ramasi vor reprezenta o sarcina suplimentara de aproximativ 180 de grame pentru fiecare.

Cazul 2: Sa zicem ca 98% dintre oameni, adica 98 dintre acestia, vor lua cate 1 kg. Mai raman 2 oameni care vor trebui sa care restul greutatii, adica 1000-98=902 kg. 902 kg impartite la 2 oameni = 401 kg pentru fiecare dintre cei 2.

Cazul al doilea este "normalitatea" pentru care cei de la UNTRR fac apel catre membrii Parlamentului European, normalitatea prin care cei 2%, soferii, ar trebui sa duca povara celorlalti 98%. De ce spun ca ar fi cazul al doilea? Pentru ca s-a cerut doar o salarizare minima care sa fie respectata, nu sa li se dea soferilor vreo avere. O salarizare minima pe care UNTRR o contesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

UNTRR este o asociatie ce apara interesele angajatorilor din industria transporturilor. Ca de obicei bate apa in piua, dau comunicate in care nu spun nimic, si fac tot ce depinde de ei sa mentina situatia haotica actuala. Vreau sa vad pozitia UNTRR cand un angajator - membru UNTRR - ofera un loc de munca conditionat de plata la km, de acceptarea unui salariu minim pe economie in acte - lucru ce duce la fraudarea Statului Roman si pune in pericol protectia sociala a salariatului -, de nerespectarea regulamentelor in vigoare cu privire la conditiile de detasare, etc. Abunda sistemele de informatie publica de asemenea oferte si anunturi, dar dumnealor nu sunt interesati de aceste lucruri. In schimb sunt foarte ingrijorati de " situatia " in care pot ajunge cetatenii germani ! Domnilor, Germania face parte din categoria tarilor cu apa calda, acolo deciziile sunt luate de oameni competenti, cu expertiza si cu muuult simt civic. Si acolo mai functioneaza si o organizatie numita SINDICAT, care are un cuvant greu de spus in hotararile ce au legatura cu categoria socio-profesionala pe care o reprezinta. Iar acest caz nu este singular, dar a facut mai putina valva pentru ca la momentul respectiv Romania nu era membra a Uniunii Europene. In Ungaria, daca o firma angajeaza un sofer profesionist, sau zidar, dulgher - deci vorbim de meseriile unde se munceste mult, dar se si castiga mult - cu salariul minim pe economie, in 48 de ore are pe cap fiscul maghiar, o institutie ce da motive intemeiate de plans " baietilor destepti ". E simplu domnilor, se strange surubul, a sosit momentul ca Patronatul Roman sa invete ca are si obligatii, nu numai drepturi. Firmele romanesti cu activitate pe comunitate sa ramana pe piata pe criterii de competitivitate, care au legatura nu numai cu preturile practicate. Poate ca a sosit momentul sa demonstram ca putem sa fim si profesionisti, nu doar ieftini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Si totusi cei de la UNTRR incearca din rasputeri sa ne surprinda, de aceasta data printr-o intrebare pe care o adreseaza autoritatilor germane la punctul 2 din acest document. Citez:

UNTRR":31uhs1lw]2. Plata salariului minim din Germania de 8,5 euro/ora, priveste numai orele inregistrate ca timp de condus sau si orele inregistrate ca alte activitati pe teritoriul Germaniei?

Am sa le raspund si eu, aici, celor de la UNTRR:

"Nu dragi transportatori romani, alte activitati reprezinta o donatie din partea soferilor romani catre dumneavoastra prin care va sunt recunoscatori:

  1. pentru ca aveti grija sa ii mentineti motivati cu plata la km;
  2. pentru ca nu le-ati cerut bani la angajare pentru magnetul livrat alaturi de contractul de munca;
  3. pentru ca le puneti suficiente diagrame la dispozitie sa le poata arunca pe geam de fiecare data cand se termina una;
  4. pentru ca ii platiti si asa prea mult cu salariul minim pe economie in Romania;
  5. pentru ca sunt fericiti sa lucreze pe acelasi salar minim si ziua sau noaptea, in timpul saptamanii dar mai ales in weekend, cu marfuri generale dar e mai palpitant cu ADR sau deseuri;
  6. Pentru ca cel putin cei de la fisc ne invidiaza cand vad in declaratiile privitoare la diurna ca beneficiem de diurne de 90 euro pe zi;
  7. si altele (ii las pe colegi sa completeze).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Mit , nu ei sunt de vina ! Nu,nu .  Bravo lor !  Vina este a celor care efectiv produc pentru ei si aici ma refer la toata filiera. Vina este a sclavilor si numai a lor.  La ora asta , in lume sunt trei clase sociale distincte si anume : super bogatii ( de regula ei fac si desfac), colectorii de impozite (de regula astia dau cu biciul) si marea masa de noii sclavi ! Din prima si a doua categorie , se aleg politicienii , bancherii si guvernantii , intreprinzatorii mari sau mici si fortele ce-i apara. La cei din prima si a doua clasa sunt banii!   Soferii , mai cu seama cei din Est , fac parte din cea de-a treia categorie. A treia categorie este alcatuita din sclavii liberi . E adevarat ca sclavii sunt mai numerosi , asta nu inseamna ca ar avea ceva comun cu dreptul fiintei umane in acceptiunea celorlalte clase. Clasa a treia trebuie sa produca si sa achite notele de plata . Clasa a treia nu va avea opinie , caci nu va putea ! Clasa a treia  are coloana rupta si nu poate sta in picioare . Priveste in ansamblu la ce se petrece in lume si vei ajunge probabil la fel de pesimist ca si mine. Clasa unu  detine banul si dicteaza , clasa a doua executa . Cea mai buna metoda de a dresa e foamea!  Daca vrei sa faci un om sclavul tau , nu-l lasa sa devina independent financiar ! Iar ca sa nu fii suparat de oameni invrajbeste-i si sadestele-n suflet mania si teama.Fa-i sa traiasca in ceata  , sa nu aiba nici o forma de protest legitima si prin vointa .  La noi cel putin , organizatii de genul UNTRR  au menirea lor . Aceste ONG -uri trebuie sa colecteze banutii! Bineinteles ca cei ce-i platesc au si ei cateva cerinte de la ei , iar cei ce-i controleaza au pretentiile lor. Aceste organizatii nu au treaba cu soferii!  Ele doar traiesc de pe urma lor , a soferilor. Din cate stiu eu UNTRR este uniunea transportatorilor rutieri din Romania . Aceasta asociatie este finantata de catre patronatul din transporturile rutiere . Cum crezi tu ca vor apara drepturile soferilor ? Soferii sunt uneltele transportatorilor ! Multi transportatori , mai denumesc soferii , ,,cele mai ieftine piese de schimb". Ce dezgusta ,e ca unii dintre transportatori au fost soferi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Si revin....cum de se face ca UNTRR este capo di tuti capi printre ONG-urile cu monopol ca de pilda carnetele TIR ,vize soferi, etc.? Cum are asa mare influenta? Nici statul nu se implica , dar in schimb nici banii nu au miros! Acum sa nu fiu rau ....cineva trebuie sa se implice....nu? Ma rog....nu-i treaba mea......dar zic si eu......si ma intreb .....ce treaba ar avea UNTRR cu soferii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.