Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

3 durate conducere zilnica de 10 ore ??


popey2003

Postări Recomandate

  • Members

 vreau sa expun 2 cazuri : 

 

1 . incep programul saptamanal luni.  luni  si marti prelungesc programul la 10 ore de conducere (timpul zilnic de conducere este mai mare de 9 ore  si mai mic de 10 ore) , de marti seara pana vineri efectuez o perioada de repaus saptamanal normal , apoi vineri conduc din nou un program de 10 ore 

2. incep programul saptamanal sambata si merg 3 programe de 10 ore consecutiv , unul sambata, unul duminica si unul luni

 

in fiecare zi de lucru,  perioada zilnica de activitati se incadreaza intre orele 06 si 18 (incep programul la ora 6 si cel mult la ora 18 incep perioada zilnica de odihna corespunzatoare)

 

care din cele 2 cazuri este legal si care este ilegal? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Primul caz este corect. Ai voie să conduci 10 ore de două ori in 6 perioade de 24 de ore. Dacă tu conduci 10 ore dar pe urmă faci odihnă săptămânală incepi un nou program săptămânal. Saptamâna este cum o faci tu, depinde de ziua in care pornești. În primul exemplu tu ai două programe săptămânale...concluzia: după o perioada de odihnă de 24/45 poti conduce din nou de două ori 10 ore sau să faci 3 pauze de 9 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Situatia 1 ti-ar da dreptul sa faci trei programe de 10 ore intr-o saptamana, dar dupa Duminica ........nu mai merge decat unu.de 10 ore, deoarece 561 zice ca saptamana incepe Luni si se termina Duminica  .  In situatia asta a treia perioada de 10 ore se alipeste saptamanii urmatoare .Aproape legal.desi este interpretat prost .

Situatia 2 Nu se discuta ... 3 programe consecutive de 10 ore ! Chiar daca gandesti la ziua de Duminica si la faptul ca taho se va seta pe alta saptamana . La un control cred ca ...nu e bine , desi poti invoca ca Sambata ai facut 10 ore , Duminica 10 ore apoi treci in saptamana a doua si se considera primul program de 10 ore din saptamana respectiva.  O problema  de interpretare .  Dupa problema care o ridici ai putea face chiar 4 programe consecutive intre Sambata si Marti , luind in discutie Duminica , eu cred totusi ca nu e bine.  561 zice clar ce inseamna saptamana la art 4 litera j , ca apoi la art. 6 alin 1, sa zica : Durata de condus zilnică nu depăşeşte nouă ore.

Cu toate acestea, durata de condus zilnică poate fi prelungită la maximum zece ore, dar nu
mai mult de două ori pe parcursul săptămânii.  ...si mai departe art.8 alin 6 :
 Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel
puţin:
– două perioade de repaus săptămânal normale ......    aici ma mai intorc la art.4 alin l : „durată de condus săptămânală”: durata de condus totală, acumulată în timpul unei
săptămâni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

1 = foarte prost facut

2 = corect

  si acum te rog sa-mi arati cine imi da dreptate:  lege. articol, aliniat ,poti ?

altfel inseamna ca scriem degeaba.

bineinteles ca pot , nu sriem degeaba scriem sa ne lamurim sa sa lamurim si pe altii care sunt interesati

 

Articolul 6 din 561
(1) Durata de condus zilnică nu depăşeşte nouă ore.
Cu toate acestea, durata de condus zilnică poate fi prelungită la maximum zece ore, dar nu
mai mult de două ori pe parcursul săptămânii.  
 
Articolul 4 
...
(i) „săptămână”: perioada cuprinsă între ora 00.00 a zilei de luni şi ora 24.00 a zilei de
duminică;
 
deci , pe parcursul saptamanii, de luni 00 pana duminica24 nu trebuie sa avem mai mult de 2 programe de 10 ore , indiferent daca sunt despartite de o pauza saptamanala de odihna sau nu!!

deci primul exemplu este ilegal

in al doilea exemplu , in prima saptamana avem 2 programe de 10 ore , iar cel deal treilea , cel de luni apartine saptamanii urmatoare 

deci este legal exemplul

 

o problema mai delicata ar fi daca in prima saptamana am avea deja 2 programe de 10 ore , luni si marti de exemplu , iar duminica seara, la ora 22 utc spre exemplu,   am incepe un nou program de 10 ore care l-am incheia luni , in saptamana urmatoare . se considera acesta ca apartine tot primei saptamani, fiind al treilea program de 10 ore si intrand astfel in ilegalitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Primul caz este corect. Ai voie să conduci 10 ore de două ori in 6 perioade de 24 de ore. Dacă tu conduci 10 ore dar pe urmă faci odihnă săptămânală incepi un nou program săptămânal. Saptamâna este cum o faci tu, depinde de ziua in care pornești. În primul exemplu tu ai două programe săptămânale...concluzia: după o perioada de odihnă de 24/45 poti conduce din nou de două ori 10 ore sau să faci 3 pauze de 9 ore.

ha ha ha ha ha ha , meserie , nu gluma !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

1 ilegal

2 legal

Regulamentul îți permite să prelungești durata zilnică de condus la 10 ore de 2(două) ori într-o săptămână (ATENȚIE!!! săptămână, adică intervalul luni ora 0:00, duminică ora 24:00. A nu se confunda cu ''săptămâna de muncă'' accea este altceva, este intervalul de timp dintre două perioade de repaus săptămânal).

În exemplul 1, deși ai două săptămâni de muncă într-o săptămână, ești în ilegalitate deoarece în intervalul luni ora 0:00, duminică ora 24:00 ai prelungit durata zilnică de condus la 10 ore de 3 ori;

În exemplul 2 ai sucit treburile... ai o săptămână de muncă ce se întinde pe parcursul a două săptămâni. Ești legal deoarece în prima săptămână ai două perioade zilnice de condus de 10 ore (maximul prevăzut de regulament), iar în cea de-a doua săptămână ai decât o astfel de perioadă (mai puteai face încă una).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
o problema mai delicata ar fi daca in prima saptamana am avea deja 2 programe de 10 ore , luni si marti de exemplu , iar duminica seara, la ora 22 utc spre exemplu,   am incepe un nou program de 10 ore care l-am incheia luni , in saptamana urmatoare . se considera acesta ca apartine tot primei saptamani, fiind al treilea program de 10 ore si intrand astfel in ilegalitate?

În primul rând, uită de UTC n-ai ce calcule să faci legat de ora UTC. Scopul UTC-ului este pentru altceva. Tu lucrezi după ora locală, punct.

Îți răspund la problemă tot printr-o întrebare... dacă ar fi să iei amendă pentru prima săptămână cum ar scrie pe P.V.? ''Amendat pentru 2 programe de 10 ore și intenția de al face pe al treilea?!? :))

Când se termină durata zilnică de condus, conform definiției din 561?

 

Îmi plac totuși ideile tale, ai un stil aparte de a gândi și răsgândi regulamentul ăla... și nu spun că e ceva rău, Doamne ferește. E tare asta cu ''se consideră că aparține primei săptămâni...''

Tu în intervalul de control ai X durate zilnice de condus, din care 2 sunt de 10 ore, atât. Nimic mai mult. Și e legal. În definiție (că de aia te întrebasem de ea) durata zilnică de condus este timpul cât ai condus între două repausuri... înțelegi ideea? Tu până nu începi următorul repaus, respectiva durată zilnică de condus ''nu există încă'', dacă pot să mă exprim așa (dar ceva îmi spune că înțelegi tu ce vreau să spun :) ). Cu alte cuvinte, în săptămâna în care tu ai început programul ăla, respectiva durată zilnică de condus nu se va lua în considerare deloc.

În săptămâna următoare însă da, când începi repausul aferent deja poți cuantifica și durata zilnică de condus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Primul caz este corect. Ai voie să conduci 10 ore de două ori in 6 perioade de 24 de ore. Dacă tu conduci 10 ore dar pe urmă faci odihnă săptămânală incepi un nou program săptămânal. Saptamâna este cum o faci tu, depinde de ziua in care pornești. În primul exemplu tu ai două programe săptămânale...concluzia: după o perioada de odihnă de 24/45 poti conduce din nou de două ori 10 ore sau să faci 3 pauze de 9 ore.

Ești prin porumb rău de tot...

Îți spun simplu, fără termeni din 561... ai voie să conduci câte 10 ore de 2 (două) ori în intervalul luni ora 0:00, duminică ora 24:00 și deasemenea ai voie să faci 3 pauze de 9 ore între două pauze săptămânale. După cum observi și singur, sunt 2 excepții diferite, una se referă la timpul de condus iar cealaltă la timpul de somn.

DAR și acum te rog să fii foarte atent...

Perioadele de timp în care tu poți face acele excepții sunt diferite!!! Nu vorbim de aceeași perioadă de timp pentru ambele excepții. Fiecare excepție cu perioada ei de timp. Să le luăm pe fiecare:

Condusul de 10 ore: ai voie de 2 ori în intervalul luni ora 0:00, duminică ora 24:00. Mai pe scurt... de 2 ori pe săptămână. Nu contează câte pauze săptămânale faci tu în intervalul ăsta, tu ai voie la 10 ore de condus doar de 2 ori;

Pauzele de 9 ore: ai voie să faci 3 între două pauze săptămânale. Observi că deja nu mai are legătură cu săptămâna de luni până duminică. Scrie doar atât: 3 pauze reduse între două pauze săptămânale. Mai pe scurt... după fiecare pauză săptămânală ai voie maxim 3 pauze de 9 ore.

 

Sper că ai înțeles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

:D :D

citez: ''Amendat pentru 2 programe de 10 ore și intenția de al face pe al treilea?!?  :))

Când se termină durata zilnică de condus, conform definiției din 561?

     -este ca le are cu legislatia   ?  :ymapplause:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

nu am ruta lunga , ca nu m-as plictisi , încă nu mă opresc din ras de la :

 

Primul caz este corect. Ai voie să conduci 10 ore de două ori in 6 perioade de 24 de ore. Dacă tu conduci 10 ore dar pe urmă faci odihnă săptămânală incepi un nou program săptămânal. Saptamâna este cum o faci tu, depinde de ziua in care pornești. În primul exemplu tu ai două programe săptămânale...concluzia: după o perioada de odihnă de 24/45 poti conduce din nou de două ori 10 ore sau să faci 3 pauze de 9 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Mihai , desi toata lumea da vina pe scoli eu dau vina si pe sofer in particular , in 2015 nu ai cum sa nu inveti fără atât informatie si discutii , numai sa vrei .... Da lasa ca ii invata amenzile ...

 

Problema mare este , ca dupa ani de manuit volan , nu ai cum sa lupti cu argumente legale contra a ce sa obijnuit omu ' si pentru el sau alti doar ca nu au fost prinsi sau nu au fost amendati e unicul mod de a determina ce e legal sau nu , litera legii nu interesează .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Când se termină durata zilnică de condus, conform definiției din 561?

     -este ca le are cu legislatia   ?  :ymapplause:

Da Gongy, ai dreptate, greșeala mea.

Durata zilnică de condus nu se termină atunci când începi repausul... am vrut, de fapt, să spun că abia când începi repausul poți cuantifica și durata zilnică de condus. Îmi cer scuze, n-a fost cu intenție.

 

Am recitit ce-am scris și cred că mai este nevoie de o lămurire:

 

Tu până nu începi următorul repaus, respectiva durată zilnică de condus ''nu există încă'', dacă pot să mă exprim așa (dar ceva îmi spune că înțelegi tu ce vreau să spun :) ). Cu alte cuvinte, în săptămâna în care tu ai început programul ăla, respectiva durată zilnică de condus nu se va lua în considerare deloc.

În săptămâna următoare însă da, când începi repausul aferent deja poți cuantifica și durata zilnică de condus.

Ideea pe care am încercat să o expun este că în prima săptămână tu ai 2 durate zilnice de condus de 10 ore și încă una, neîncheiată. Atâta timp cât tu nu ai început următorul repaus, nimeni nu poate spune CÂT este respectiva durată zilnică de condus.

Ar fi trebuit să adaug după fraza îngroșată și ca și durată zilnică de condus.

DAR atenție... chiar și neîncheiată, timpul de conducere poate să fie penalizat, în sensul că dacă aveai deja 9 ore și 1 minut conduse, cea mai simplă deducție logică îi va spune organului că indiferent când vei începe repausul, tu deja ai depășit limita.

Pentru că totuși... amenda ți-o dă un polițist, nu un soft de interpretare a datelor.

 

P.S. Promit să fiu mai atent la ce scriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Pentru a-mi lamuri niste colegi (unul dintre ei cica ar fi luat si amenda pe Suedia din cauza asta), este voie in 24 ore sa incepi al 2lea program si sa conduci, desi in primul ai condus 10 ore?

Exemplu: Incep programul, conduc 10 ore (cu pauzele aferente de 45 min) dupa care ma pun in pauza zilnica redusa (9 ore), deci total 20 ore si 30 min, dupa care incep alt program si conduc. E legal, avand in vedere ca am inceput un nou program (conducere) in aceeasi zi?

Eu din ce stiu, dupa fiecare perioada de odihna zilnica, se poate incepe un nou program (conducere, alte activitati, etc)

Voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Exemplu: Incep programul, conduc 10 ore (cu pauzele aferente de 45 min) dupa care ma pun in pauza zilnica redusa (9 ore), deci total 20 ore si 30 min, dupa care incep alt program si conduc. E legal, avand in vedere ca am inceput un nou program (conducere) in aceeasi zi?

Da, este legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

,,o problema mai delicata ar fi daca in prima saptamana am avea deja 2 programe de 10 ore , luni si marti de exemplu , iar duminica seara, la ora 22 utc spre exemplu,   am incepe un nou program de 10 ore care l-am incheia luni , in saptamana urmatoare . se considera acesta ca apartine tot primei saptamani, fiind al treilea program de 10 ore si intrand astfel in ilegalitate?"

 

   1 Ziua de Duminica face diferenta intre saptamani ( ora 24) , pentru ca tahograful sa fie ,,corect cu tine" si sa nu ai treaba cu militia , iei in seama ora UTC , ca tahograful trece pe alta saptamana dupa ora 000 UTC  si implicit inregistrarea se transfera . Daca incepi programul inainte , orele se adauga pe saptamana scursa. 

   2 Daca pleci inainte de ora 000 UTC, tahograful inregistreaza ce ai condus de Luni  ora 0 pana in ziua Duminica ora 24 , bineinteles cu decalajul orar fata de Romania.   Deci sa interpretez ce am scris mai sus :  Sambata si Duminica faci cate 10 ore , faci pauza minim 9 ore, apoi astepti ca tahograful sa treaca la ora 000 UTC ( + 2 ore local pt Romania) , si poti face Luni si Marti tot cate 10 ore . 

 3  Trebuie sa tii cont de : a) cate ore ai condus in saptamana precedenta in total si cate perioade de 10 ore ai facut ( una sau doua) , (interval Luni ora 000 UTC respectiv  Duminica ora 24 (+1min) UTC)  pentru a nu cumula mai mult de 56 ore .   B) trebuie sa intri in a doua saptamana ( pe rest de ore ramase de condus) dupa resetarea Tahografului , recte ora 000 UTC Luni . 

In principiu este perfect legal sa faci Sambata di Duminica cate 10 ore  , apoi Luni si Marti tot cate 10 ore , doar respectand ora UTC pentru a delimita concret saptamanile fata de perioadele de condus.  

Fata de primul punct , asa cum ai expus problema ( de inteles cu 3 programe de 10 ore intr-o saptamana), avand in vedere  un repaos saptamanal de minimum 24 ore luat in timpul saptamanii, induce in eroare , prin prisma cumulului de timpi . Este adevarat ca se ransfera timpii , dar referenta este la timpii de odihna! Cu alte cuvinte , Poti face cate repaosuri vrei , dar cand muncesti gandeste la 561 !  Art 4 zice clar ca saptamana este perioada de timp cuprinsa intre ora 000 a zilei de Luni si  ora 24 a zilei de Duminica ! ( asta am zis si mai sus) Tahograful este singurul obiect spurcat , care spune daca ai sau nu dreptate atunci cand te opreste militia.

 

PS Stau si cuget daca nu este totusi o probleme ridicata pentru a verifica cunostintele in materie .  Cine oare face asa program pe week end  si daca se intampla , oare de cate ori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

 

DAR atenție... chiar și neîncheiată, timpul de conducere poate să fie penalizat, în sensul că dacă aveai deja 9 ore și 1 minut conduse, cea mai simplă deducție logică îi va spune organului că indiferent când vei începe repausul, tu deja ai depășit limita.

Pentru că totuși... amenda ți-o dă un polițist, nu un soft de interpretare a datelor.

 

P.S. Promit să fiu mai atent la ce scriu.

cred ca acesta este cel mai bun raspuns. important este cand ai depasit 9 ore (in care din cele 2 saptamani).  pentru ca exact minutul cand faci 9 ore si 1 minut de condus, acesta reprezinta momentul cand efectiv prelungesti perioada zilnica de condus la mai mult de 9 ore. 

 

Articolul 6
(1) Durata de condus zilnică nu depăşeşte nouă ore.
Cu toate acestea, durata de condus zilnică poate fi prelungită la maximum zece ore, dar nu
mai mult de două ori pe parcursul săptămânii.
 
regulamentul nu spune ca intr-o saptamana poti avea doua perioade de condus zilnice mai mari de 9 ore dar mai mici de 10, ci exprimarea este :"durata de condus zilnică poate fi prelungită la maximum zece ore, dar nu mai mult de două ori pe parcursul săptămânii."
 
spre exemplu, daca incepi un program de 10 ore duminica seara la ora 18 si il inchei luni la ora 6, "prelungirea"perioadei zilnice de condus peste 9 ore are loc in saptamana a doua , iar daca mai faci alte 2 programe de 10 ore , marti si miercuri de exemplu intri in ilegalitate , pentru ca , in aceasta saptamana prelungesti durata zilnica de condus de 3 ori.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

   1 Ziua de Duminica face diferenta intre saptamani ( ora 24) , pentru ca tahograful sa fie ,,corect cu tine" si sa nu ai treaba cu militia , iei in seama ora UTC , ca tahograful trece pe alta saptamana dupa ora 000 UTC  si implicit inregistrarea se transfera . Daca incepi programul inainte , orele se adauga pe saptamana scursa. 

   2 Daca pleci inainte de ora 000 UTC, tahograful inregistreaza ce ai condus de Luni  ora 0 pana in ziua Duminica ora 24 , bineinteles cu decalajul orar fata de Romania.   Deci sa interpretez ce am scris mai sus :  Sambata si Duminica faci cate 10 ore , faci pauza minim 9 ore, apoi astepti ca tahograful sa treaca la ora 000 UTC ( + 2 ore local pt Romania) , si poti face Luni si Marti tot cate 10 ore .

Nu înțeleg ce tot ai cu UTC-ul ăla. Standardul UTC este folosit DOAR PENTRU A AVEA UN PUNCT DE REFERINȚĂ COMUN atunci când ești controlat, dar din câte știu eu, controalele vor urma și ele desfășurarea evenimentelor după ora locală (cea după care a lucrat șoferul).

Fii atent aici:

Camion înmatriculat în RO. Merg ca nebunu' toată săptămâna și însumez fix 56 de ore de condus. Sâmbătă la ora 03:00 (ora RO) încep 45 de ore de repaus săptămânal care se va termina duminică la ora 24:00 (ora RO). Ce fac în continuare?

#1 Mai stau 2 ore ca să treacă și ora 0:00 UTC?

#2 Pot începe să conduc liniștit?

Îți spun de pe acum că voi începe să conduc liniștit. Taho o să-mi arate ulterior 58 de ore conduse în săptămâna respectivă, e adevărat, dar în cazul în care nu știai, tahograful nu are chitanțier pentru amenzi. Și nici softul de control de la ISCTR.

Chitanțierul e la organ și dacă organul vrea să-mi dea amendă îl pun să le numere... pe degete dacă e nevoie. Și-ți spun eu că vor ieși 56.

Atâta timp cât eu sunt obligat să merg după ora AFIȘATĂ de taho, eu unul n-am nici o problemă... la mine era afișată ora 24:00, repausul săptămânal încheiat... asta e, i-am dat sandale mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cand ti se citeste cardul vei vedea ca pe desfasurator apare distinctia de ora si saptamana la data de... Orele dinainte de setarea tahografului automat sunt trecute pe ziua de Sambata . Incearca si scoate bonurile pe o saptamana Duminica pana in ora setarii si vezi ce total ai pe saptamana scursa .  

Cand ti se citeste cardul , softul ,,vede" si indica toata activitatea pe 1 an si arata clar diferentele pe luni , saptamani , zile si ore!   Softul poate fi coroborat cu orice program de navigatie( gen Navteq) si face si corelare intre timpi si rute ! De ce mai te intreaba cateodata , pe unde ai venit? Numai asa sa afle de la tine ce ruta e mai buna intre pct.A si B?   Sa nu-i credem prosti si  nici nedotati pe baietii care vegheaza!

La un control,, a la carte" , se verifica fata de timpii ,,vazuti" pe o perioada de o luna , toate setarile tahografului ( asa cum ai lucrat) si coroborat cu program gen Navteq ,iti face rutare , si colac peste pupaza coroboreaza si CMR -urile ,  sa vada cum ai folosit functiile taho. Programul ,,vede " si viteza si cand s-a mers fara card si....softurile mai noi  vad si ,,lipitoarea"....... eu nu mai zic nimic .   Norocul multora e ca nu stau baietii chititi pe un camion 3 -4 ore , si nici amenzile maxime nu se dau , ca ai vedea multi ce ar lucra cate 7 ani sa iasa din belele

Eu am vazut tot ce povestesc ( si am aflat) de la un controlor olandez , care dupa ce mi-a verificat cardul , a inceput sa-mi vorbeasca destul de bine in romana ( dealtfel , de aia ma oprise , m-a vazut cu nr de Ro  si avea chef de conversatie). Tipul insurat cu romanca din Baia Mare( am aflat dupa controlul cardului)! .  Am pierdut cu el 1ora si 20 min la povesti .....nu are sans sa spun mai multe.

  Multi controlori vad prostiile ce le facem si lasa de la ei !

 Un mare minus pentru noi ....ne credem foarte destepti  si lunecosi, dar.......realitatea este cruda si adevarata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pentru a-mi lamuri niste colegi (unul dintre ei cica ar fi luat si amenda pe Suedia din cauza asta), este voie in 24 ore sa incepi al 2lea program si sa conduci, desi in primul ai condus 10 ore?

Exemplu: Incep programul, conduc 10 ore (cu pauzele aferente de 45 min) dupa care ma pun in pauza zilnica redusa (9 ore), deci total 20 ore si 30 min, dupa care incep alt program si conduc. E legal, avand in vedere ca am inceput un nou program (conducere) in aceeasi zi?

Eu din ce stiu, dupa fiecare perioada de odihna zilnica, se poate incepe un nou program (conducere, alte activitati, etc)

Voi ce spuneti?

 

 

 

   Posibil si legal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

oldtrucker, tu ai dreptate vis-a-vis de înregistrările din tahograf. Am spus și eu dealtfel, acele 2 ore vor fi contorizate tot în prima săptămână, ceea ce va duce la un total de 58 de ore de condus evident.

DAR eu am spus că nu voi primi amendă și uite ce zice manualul T.R.A.C.E. legat de art. 6 din regulament (este dat un exemplu acolo urmat de o notă cu câteva puncte):

 

c) De asemenea, din cele de mai sus se poate observa că săptămâna conducătorului auto ar putea teoretic să conțină o perioadă legală de conducere de 58 de ore, respectând în același timp în totalitate normele privind „săptămâna fixă”.

Ideea este că agenții sunt deja instruiți cu privire la diferența dintre ora afișată și ora UTC, deci n-ai să vezi tu amendă pentru situația de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

uite ca acum incolo am sa  te corectez de fiecare data cand mergi pe aratura :

 -citatul ala cu cele 58 de ore din acel manual se refera la cu totul alteceva nu la ce afirmi tu, si iar iti atrag atentia ca trebuie sa citesti cu atentie.

(ce te faci vara cand diferenta dintr ora romaniei si ora utc este de 3 ore ca au sa iasa 59  de ore ???)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.