Jump to content

Cisterna pareri,argumente,opinii


cabbie99

Recommended Posts

  • Moderators

Mari riscuri de accident pentru șoferii cu comportament agresiv 

Șoferul de cisternă trebuie să aibă un grad de responsabilitate crescut, el trebuie nu numai să conducă mașina, ci să fie atent și la detaliile legate de cisternă și de modul în care este aceasta asigurată pentru a nu avea pierderi, pentru a fi sigură în trafic și pentru a nu agresa mediul.Conducătorul auto trebuie să știe foarte exact ce transportă, care sunt condițiile pentru păstrarea mărfii în stare bună, care sunt regulile pe care trebuie să le cunoască în caz de avarie sau de accident.  Asta ar legat de teorie...In practica apoi,simplificat vorbind ...In principiu cisternele au mai multe compartimente,de obicei 5,fiecare din aceste compartimente are o anumita cantitate[dupa omologare].marcajul acestei cantitati este un ''banut'',inel situat pe o tija.

Activitatea pe o cursa ar presupune incarcarea,transportul,descarcarea

Incarcarea=intri pe rampa unde trebuie incarcat,deschizi capacele[superioare,situate in capul de sus] apoi operatorul [petrom,lukoil,etc] te incarca.

 ca sa fie corecta incarcarea lichidul trebuie sa fie la nivelul acelui banut..daca este peste..putin..mult... nui bai..ai in plus fata de capacitatea rezervorului...dar daca este sub banut..inseamna ca iti lipseste..si atunci atragi atentia operatorului ca nu esti la semn ca sa te reumple corect.Dupa terminarea incarcarii se iese de pe rampa..se face densitatea produsului..de catre metrolog...se sigileaza sau nu capacele superioare [depinde de firma] si se pleaca in cursa....

Transportul =ai plecat..pe drum ,datorita faptului ca ai lichide trebuie sa fii foarte atent...deoarece lichidul se comporta altfel decit ceva solid...te impinge fata,spate,la curbe lateral...etc, oricum te inveti...trebuie insa sa fii atent...

Descarcarea = ai ajuns,anunti operatorul acesta vine si incepeti operatia...se pune masa,cupleaza furtunurile..se baga in ceas o foaie care iti va arata la sfirsit cantitatea descarcata...apoi dai drumul la manete,fiecare compartiment are separat o maneta,...se termina..scoti foaia..stringi totul ..si poti pleca.

Uitasem..la descarcare deschizi iar capacele...se verifica sa fie goale...

Daca mai sunt completari..poate le fac alti colegi..posibil sa fii uitat ceva..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Multumesc Cico foarte utile informatiile.Exact asta banuiam cu comportamentul in timpul rularii.Oricum din cate stiu cisterna are spargatoare de valuri inauntru ca sa nu creeze balans sa te rastorni.Evident asta nu are legatura cu atentia sporita care trebuie sa o dezvolti.Am deschis acest subiect din doua motive.Unul este ca nu am gasit ceva informatii utile iar al doilea este ca am o oferta de angajare si vreau sa stiu din timp la ce sa ma astept.Daca mai sunt si alti colegi cu sfaturi utile ii rog sa dezvolte subiectul.Multumiri!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.