Members gigibasculanta Posted March 25, 2015 Members Share Posted March 25, 2015 (edited) salutari domnilor, am si eu o intrebare pentru voi, si daca am gresit locul postari rog sa fie mutat unde trebuie. vreau sa-l aduc pe fratele meu din spania, pentru ca nu mai are de aproape un an de munca cu tot ce a agonisit de 12 ani acolo si sau strans o gramada, posibil sa fiu nevoit sa fac 2 drumuri. am camionul meu de 7,5 t si il folosesc doar pentru nevoile personale, nu lucrez ca sofer, desi detin c+e si atestat marfuri generale cu card tahograf, pe camion nu am tahograf.pot face acest drum si ce acte trebuie sa am asupra mea. din ce stiu nu trebuie sa respect timpi de condus si odihna, dar pentru ca nu stiu exact cum si cu respectarea caror reguli trebuie sa fac aceast transoprt sau transporturi dupa caz, si nici ce acte trebuiesc sa am dupa mine, apelez la voi profesionistii pentru a primi un sfat/raspuns competent. va multumesc Edited March 26, 2015 by cico_3504 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members UNHleaSHD Posted March 25, 2015 Members Share Posted March 25, 2015 Sigur trebuie sa respecti timpii de conducere. Si sa iesi fara tahograf? Nu cred ca se poate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members gigibasculanta Posted March 25, 2015 Author Members Share Posted March 25, 2015 pai am gasit pe net in derogari de la 561/2006 urmatoarul text: vehiculele sau un ansamblu de vehicule cu o masa maxima autorizata care sa nu depaseasca 7,5 t utilizate pentru transporturi de marfuri in scopuri necomerciale, da nu specifica daca national sau international, deci nu stiu de aia zic ca timpi ar reiesi ca trebuie sai respect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...