Jump to content

Scoala de soferi,dificultati


Recommended Posts

  • Members

Salut,fac scoala de soferi pentru categoriile C,CE...pana acum am facut 4 sedinte, 1 sedinta in parcare,explicat bord si 2 manevre cu spatele si 3 sedinte condus prin oras si alea cate o sedinta pe saptamana si nu tare reusesc sa "leg" una de alta.Problemele mele (cam grave..) incadrarea in sensul giratoriu (cateodata mai uit sa ma incadrez cum trebuie...) ,trafic mare, in sens toti intra si ies fara sa semnalizeze,in acel moment iau greu o decizie,intru sau nu intru in sens? cu masina mica e mai usor caci daca cel din sens nu a semnalizat sau nu semnealizeaza cum trebuie e usor de evitat (a nu se intelege gresit nu sunt teribilist) mai sunt si fazele gen: eu sunt pe banda 1 si inca unul cu un autoturism mic pe banda 2 intram amndoi in sens si iesim pe aceasi iesire,problema e cand vad cat de aproape se incadreaza de mine,prea pe dreapta nu pot sa tin camionul caci nu pot sa ies cum trebuie din sens si agat bordura sau ar agata remorca  iar sa ies cu camionul umpic pe banda 2 nu pot ca se inghesuie tipul cu masina,cum e de procedat? Replierea dupa depasirea unui obstacol sau autovehicul in miscare sau care staioneaza,de cand pot sa incep sa ma incadrez dinou pe banda? dupa ce am la-m depasit complect sau pot mai repede? Instructorul e temperamental si se aprinde din orice,la-m intrebat odata de ce se coboara cu spatele din camion iar el mi-a raspuns "ce? tu pe mine ma intrebi?" (daca cobori cu fata vezi unde calci,vezi daca vine vreo masina pe care ai omiso cand tea-i asigurat prima data,banuiesc ca se coboara cu spatele ca e mai putin probabil sa pici jos),mai are obiceiul sa iti spuna cat de rau ai gresit nu unde ai gresit si ce trebuie sa faci trebuie sa dibuesti tu totul sau sa il tragi de limba,e cu capul in nori,uita cand avem ore,daca fac tot cate 1 sedinta pe saptamana a cate 10-15 km nu se leaga nimica de mine.Orice parere si metode de exersare sunt bine venite !

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sau cere un alt instructor.

Poate ar trebui sa comunici mai mult cu el, nu te purta cu manusi cu el...in fond, nu te pregatesti pentru a deveni coafeza ci sofer profesionist :) In plus, nu faci scoala gratis ci ai platit pentru orele la care domnul instructor isi permite sa fie "cu toane".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Pentru categoria C trebuie să faci între 30 și 40 de ore (didactice, adică a câte 50 de minute fiecare) și între 200 și 250km (vizibili evident pe diagrame).

O.M.T. 733/2013 stabilește aceste norme.

Deci... explică-i că Protecția Consumatorului încă lucrează și lucrează bine. Ăia n-au nevoie de acord judecătoresc să-i închidă activitatea.

O să facă ceva spume la gură, căci va ieși în pagubă de pe urma ta dacă va respecta metodologia... dar asta e, să se învețe minte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

cica ar fii 15 km pe sedinta si ar fii 10 sedinte pe o categorie la  

Ore suplimentare nu imi tare permit ( e si cumva sa dai 150/lei pe 15 km de condus,nu? )

Sa ma plang la secretariat nu merge,il vazusem pe altu cand eram la teorie ca a facut acest lucru iar patronul firmei a venit cu scuza gen "poi daca nu ai facut cum ti-a zis" 

Sa il reclam la protectia consumatorului nu mi se pare o idee buna deoarece la mine in oras is numai 4 scoli care fac cat C,CE si se stiu intre ei si mi-e cunva sa nu ma ard mai tare.

O sa mai vorbesc cu el si o sa vad cum o sa decurga urmatoarea sedinta.

Deci pana la urma imi explica cineva cum se face la sensurile giratorii?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

cica ar fii 15 km pe sedinta si ar fii 10 sedinte pe o categorie la  

Ore suplimentare nu imi tare permit ( e si cumva sa dai 150/lei pe 15 km de condus,nu? )

Sa ma plang la secretariat nu merge,il vazusem pe altu cand eram la teorie ca a facut acest lucru iar patronul firmei a venit cu scuza gen "poi daca nu ai facut cum ti-a zis" 

Sa il reclam la protectia consumatorului nu mi se pare o idee buna deoarece la mine in oras is numai 4 scoli care fac cat C,CE si se stiu intre ei si mi-e cunva sa nu ma ard mai tare.

Atunci de ce mai ceri sfaturi dacă nu ai ''cojones''? Te lași călcat în picioare pe banii tăi... felicitări. Ai legea de partea ta, ce mai vrei mai mult?!?

Treaba ta... ghidează-te în continuare după mentalitatea prezentată în postarea de mai sus și vei îngroșa rândurile fericiților cu 1300€/lună și magnetul inclus în echipamentul de lucru. La 30 de ani o să arăți ca bunicu-meu...

 

Veniți și plângeți pe aici dar n-ați încerca unul din voi să faceți o diferență... lăsați fraților capul în pământ, numai așa veți avea fundul pe ''disponibilitate''.

Link to comment
Share on other sites

  • Members
  1. Ai prioritate ?

Intrii , ceilalti trebuie sa-ti acorde prioritate .

 

        2.NU ai prioritate ?

Astepti pana cand traficul se elibereaza suficient cat sa poti face manevra in conditii de siguranta totala pentru tine si ceilalti participanti la trafic .

 

 

      3.Nu inteleg care este dilema ta existentiala ? Oare instructorul este vinovat ca tu nu stii regulile de circulatie pe drumurile publice ?

Acum intelegi poate un pic mai bine faptul ca pe drumurile noastre circula soferi amatori care habar nu au ce cauta pe sosele ? Daca-i intrebi , raspund ca soselele partriei sunt doar pentru ei, ca ei platesc taxe si impozite . Zic despre soferii profesionisti ca-s manivele, ca din cauza lor se strica asfaltul ca suntem inconstienti , ca ar trebui sa fie interzis traficul autocamioanelor pe soselele patriei .

Astia au impresia ca autostrazile romanesti trebuie sa fiew construite pentru a ajunge ei in conditii de confort la mare sau la munte in weekend sau in concediii . 

 Exista si cea de-a 3-a posibilitate: inchizi ochii si intrii in sensul giratoriu. Nu patesti absolut nimic, estri protejat de masa camionului , ceilalti vor injura si te vor evita, iti vor crea spatiu necesar manevrei . Daca nu fac asta, atunci le arati asigurarea si ai trimiti la service-ul aoto , la " reprezentanta ". 

 

 

,trafic mare, in sens toti intra si ies fara sa semnalizeze,in acel moment iau greu o decizie,intru sau nu intru in sens? cu masina mica e mai usor caci daca cel din sens nu a semnalizat sau nu semnealizeaza cum trebuie e usor de evitat (a nu se intelege gresi

 

  '" Incearca " sa fortezi intrarea intr-un sens giratoriu in timpul examenului de traseu , cu militianul in partea dreapta .

Vei afla imediat ca ai acumulat cele 24 de puncte necesare reprogramarii acelui examen . 

Drept bonus primesti si dreptul de a te prezenta inca odata si la examenul de sala  .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.