Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Va salut!

Tin sa va spun ca am sunat astazi la Ewals, la nr. de pe site 0356 437 701 dar nu mi-a raspuns nimeni, la fel si la nr. de contact 0731 055 900 al lui Alina,luat din acest topic. Apoi am sunat la un alt numar de contact, luat tot din acest topic si suna tot timpul ocupat 0372 778 406.

La 0733 055 900 luat tot din acest topic, mi-a raspuns un domn foarte politicos si mi-a spus sa nu mai sun la acest nr. pentru ca dumnealiu nu are nici o legatura cu firma Ewals si ca a fost sunat de mai multe persoane interesati de Ewals, chiar m-a rugat daca pot sa-l ajut si sa las un mesaj acolo unde am facut rost de nr. pentru a nu mai fi deranjt.

Acum vreau sa va rog daca poate cineva sa ma ajute cu un numar de telefon bun de la Ewals!

Toate cele bune va doresc...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

timp de aproape 6 ani am tractat remorcile ewalsului,ca angajat al unui sub contractor,nu il cunosc personal pe augustyn,dar tot ce spune e pe bune si nu e gargara.si pe mine ma bate gandul sa vin direct la mega trucking.drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

Am promis ca nu mai postez deloc pe forum, dar tinand cont ca aventura mea in cadrul acestei firme se incheie saptamana asta, vreau sa va ofer ultimele informatii care v-ar putea fi utile pentru angajare.

Diurna, in mod normal este de 35 euro/zi. sunt 4 coloane de romani, una in belgia, la zeebrugge - curse predominant franta anglia cu un mare accent pus pe anglia, diurna pe aceasta coloana este de 35 euro/zi. nici mai mult nici mai putin.

a doua coloana este la Venlo, in olanda. aici diurna este de 40 euro/zi. sunt 3 proiecte - Ewals Grupaje - 40 euro/zi, curse olanda italia cu grupaje, tranzit pe elvetia, necesar ADR; Interzuid - 40 Euro/zi(unii din soferii vechi au 42,5 euro), Oldenzaal 40 Euro/zi.

A treia coloana este pe suedia, se fac curse Suedia-Germania, vara se merge si in Norvegia si Finlanda, se lucreaza doar in echipaj, 40 Euro/zi, ADR necesar. Se lucreaza mult cu Volvo si Scania, dar sunt si alte curse

A patra coloana este de tandem-uri. Se fac curse predominant Germania-Italia, dar se mai merge si in Austria, sau elvetia, mai rar restul europei. Nu e nevoie de ADR dar, din cate stiu, era obligatorie o limba straina dintre italiana/germana/franceza.

Perioada de lucru este de 6 saptamani, cu 2 saptamani acasa. Se asigura transport din Tm pana la garaj sau la camion cu microbuzele firmei.

In ceea ce priveste consumul de motorina, acum se impun niste limite destul de greu de atins(cel putin pe coloana de pe zeebrugge), acesta fiind motivul pentru care eu parasesc firma. VA ROG NU MA INTREBATI CARE SUNT VALORILE DE CONSUM SI ALTE ASEMENEA INTREBARI PENTRU CA NU VOI RASPUNDE!!!

Se prefera rutele cele mai rapide(nu se frecventeaza nationalele, Franta mai exact)

La angajare se ofera salariu de 800 RON brut(aprox 650 in mana), primele 2 luni, apoi 1000 RON brut(aprox. 750 RON in mana).

La angajare se da proba de lucru, Dl. Hutanu Catalin se ocupa de angajari - nu am nr. lui.

Banii se achita fara intarzieri, nu se taie(mie cel putin nu mi s-a taiat nici un euro pana acum).

Consider ca v-am oferit suficiente informatii, care sunt actuale. alte informatii le puteti primi de la firma.

Va urez SUCCES si drumuri bune!

Ma retrag definitiv de pe acest topic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Members
si altceva pentru dvs. dl. moderator . va asigur ca exista multi .soferi. an romania peste acest statut care al aveti acum. cautati si veti gasi ? unde e mai greu sa mergi astazi? an ro? sau pe blackwall tunel south band in london?

Literele â si î corespund aceluiasi sunet, întrebuintându-se dupa urmatoarele reguli:

a) î se scrie întotdeauna la începutul si la sfârsitul nemijlocit al cuvântului: îl îmbratisez, împarat, înger, îsi, îti, amarî, coborî, hotarî, târî, urî ... ;

B) tot cu î scriem si în corpul cuvintelor, când, prin compunere, î de la mijlocul cuvintelor ajunge medial: neîmpacat, neîndurat, neînsemnat, preaînaltat, preaîntâmpinat. Vom scrie într-însul, dar dânsul;

c) în toate celelalte cazuri se scrie, în corpul cuvintelor, â: bând, când, facând, gât, mormânt, râu, român, sfânt, vânt ...

Nu te supăra de interventia off topic dar atunci cand se schilodeste asa de urât limba româna nu pot fi indiferent,nu suntem profesori de limba româna dar totusi...merita un pic de atentie!Scuze daca am deranjat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Dupa cum am promis...comentariile care au fost offtopic au fost eliminate..

....colegului care se crede MARE ca a mers odata pe a205 si prin blackwell tunel ii pot spune ca sunt strazi pe care le strabat zilnic mult mai grele si cu o inaltime mult mai mare..de exemplu 16,1[ce te faci de exemplu cind treci pe a406 pe sub podul de 15,7..??]....dar....ma abtin...pentru a nu deveni altceva..

............continuam aici doar cu subiectul Ewals.......restul comentariilor se vor pierde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

merita sa .te ampusti. asta este daca tu crezi ca esti sofer de hgv. nu profesor de lmba depinde cu ce romana??? ampusca te si taci?am sa ti spun. pe a406 ncircular nu ai sa vezi 4,oo m high credema. acest 4.oo m high ai sa vezi numai pe blackwall tunel south band. caare a fost construit an 1899. mai e si blackwall tunel north band care a fost construit an 1969 si care e mai inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.