Jump to content

probleme man tga


Recommended Posts

  • Members

ceva sfaturi va rog: lucrez pe un man tga 18.410 s-a fisurat arborele cotit in toamna ,am facut motorul complet la service....arbore nou ,segmenti noi .intre timp a venit frigul si n-a mai fost de lucru pentru camion (bascula)a stationat toata iarna.l-am mai pornit din cand in cand nimic suspect. venit si ziua in care am plecat in cursa am facut circa 300 km si au inceput problemele .il pornesc nici o problema in bord accelerez si cum trece de 1000 turatii se aprinde EDC in bord cu codul de la senzorul de turatie.mam dus service sa reparat motorul probleme cu senzori de turatie.au schimbat alti noi acceasi problema  dupa  ce au fost inlocuiti. sa schimbam voanta problema este ea.   au schimbat  si volanta noua .pornesc si acceasi problema.tin sa va specific dupa ce pornesc si turez motorul se tureaza max pana la 1700 turatii si se opreste.iau contactul circa 2-3 sec si porneste la,,  sfert de cheie "

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ai facut o testare?  De regula EDC  spune ca este vorba despre partea de comanda electronica a dieselului , sau mai bine zis este un defect al unitatii centrale . De ce oi fi schimbat volanta ...nu stiu ! Nu cred ca era de vina nici ,,zburatorul " ( senzorul de turatie), dar ma rog . Parerea mea e sa mergi inapoi la service sa faci o diagnoza  a sistemului de injectie ....precizez ...parerea mea este ca de vina este ori unitatea centrala,  sau contacte imperfecte  . Pe de alta parte ...pai daca ai facut motorul , era normal sa ti-l dea la cheie si cu garantie !

  Sa nu mai bat campii ....vina este in sistemul electric /electronic  ECM - EDC ori contacte imperfecte , cablaj intrerupt partial  , sau cel mai rau unitatea centrala , fara diagnoza nu faci nimic! Bafta  ...( sa ne zici ce ai facut)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

am facut si diacnoza ,sa verificat si cablajul ,sa pornit masina cu un alt calculator de motor si aceeasi simptoma. astazi am mutat masina la un alt service sper ca de data aceasta sa ii de a ca capat. volanta sa schimbat pentru ca prin locasul de vizitare se vedea o fisura dar na avut nici o legatua cu problema pe care o are masina.o sa revin cu informatii 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sincer nu cred ca au facut o diagnoza competenta.....daca au facut ce trebuia si la diagnoza ieseau parametrii ,masina ar fi trebuit sa mearga brici. Trebuie ,,vazut'' CAN-EDC ECU ...e ceva electronic... Bine ar fi ca testerul sa fie specializat nu multimarca si original nu fake. Cele fake dau cele mai mari erori ,iar alea multimarca sint generaliste. Bafta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

multumesc oldtrucker. astazi am descoperit adevarata problema ; motorul praf ( sa gasit span in baia de ulei si arborele are joc axial) asa de bun este serviceul la care sa facut motorul ( specific -arbore nou- cel vechi sa fisurat,cuzineti noi motor alezat segmenti noi ).mai venin cu informatii dupa ce se da morul joc si de desambleaza complet 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

cred ca acei mecanici erau veniti de la fosta IRA... *-:)

aveti factura si trebuia sa beneficiati de garantie,pentru lucrarea executata prost cereti banii inapoi...ar fi trebuit si ceva compensatii..dar mai greu la noi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.