Jump to content

Recommended Posts

  • Members

in noaptea de vineri spre sambata, dupa ce am deschis programul in jurul orei 24.00 am pornit la drum si dupa aproximativ 2 ore in timpul mersului tahograful mi-a scos cardul afara si imediat a aparut eroare - lipsa card...am continuat mersul si in prima parcare am oprit, am scos bon pe ziua de vineri (in care imi apare ca am facut pauza de 24 ore cu toate ca avusesem o zi plina cu program de condus de 9 ore ) si pe ziua de sambata dupa ce desigur am reintrodus cardul si am redeschis programul...a mai patit cineva asa?...ce as risca la un control al BAG???...credeti ca se mai poate intampla si altadata asta?...ce ar trebui sa fac in cazul asta?...multumesc anticipat colegilor cu experienta in domeniul transporturilor intracomunitare si TIR care imi vor da raspunsuri si mai ales sfaturi legate de acest tip de incident....Drumuri bune sa aveti...

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators
Sfat..pentru ca mie nu mi s-a intimplat asa ceva si ai spus ca accepti si sfaturi.. O:-) ..

Daca se va mai intimpla..sau s-a mai intimplat e posibil sa fie erori de la aparatura de inregistrare.respectiv prima data tacho..apoi cardul tau...

Marcheaza manual o printare pentru fiecare zi pentru a dovedi ca tu doresti sa fi legal si a fost un accident defectarea aparaturii si cit mai urgent intra intr-un service specializat pentru a verifica sau repara tacho..Este considerata o incalcare grava ,uitate te rog si in explicatiile pe marginea lui 561 de pe forumul nostru [paginile 66-81 sunt cele reprezentative pentru problema aparuta]

Poti sa te uiti aici,succes


 

1. În eventualitatea defectării aparaturii sau a unei funcționări defectuoase, angajatorul îl

prezintă pentru repararea lui de către tehnicianul autorizat sau atelierul autorizat, în cel mai

scurt timp.

Dacă vehiculul nu se poate întoarce la sediul operatorului în timp de o săptămână, calculată

din ziua în care la aparatură s-a constatat defecțiunea sau funcționarea defectuoasă, reparația

se realizează în cursul călătoriei. Măsurile luate de statele membre în conformitate cu articolul

19 pot conferi autorităților competente puterea de a interzice folosirea unui vehicul în cazul în

care defecțiunea nu a fost remediată așa cum se prevede în alineatele anterioare.

2. Pe durata cât aparatura de înregistrare se află în pană sau funcționează defectuos,

conducătorul marchează indicațiile legate de perioadele de timp, în măsura în care acestea nu

au fost înregistrate sau imprimate corect de aparatura de înregistrare pe foaia sau foile de

înregistrare sau pe o foaie ad hoc atașată fie foii de înregistrare, fie cardului de conducător

auto, foaie pe care marchează elementele care permit identificarea (numărul cardului de

conducător auto și/sau numele și/sau numărul permisului de conducere), inclusiv semnătura

sa.

În caz de pierdere, de furt, de deteriorare sau funcționare defectuoasă a cardului, conducătorul

imprimă, la sfârșitul călătoriei, indicațiile referitoare la perioadele de timp înregistrat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • Members

Salutare colegi. Am mai postat si in alta parte dar nu mia raspuns nimeni. Imi cer scuze moderatorilor si rog sa stearga postul celelalt. Si eu am mai exact 2 probleme la tahograf care au debutat de cand am facut verificarea la tahograf la Atec SL care este singura firma autorizata in zona Castellon in Spania. La indicatia domnilor de acolo am schimbat impulsorul cu unul din ceramica. Dupa am facut un repaus de 60 de ore. Dupa aproximativ 30 de ore am pornit motorul sa incarc bateriile ....nu am bagat de seama nimic atunci. Cand am terminat repausul am pornit si cand ma uit la tahograf aveam 30 de ore de pauza. Am scos raport si in ziua cand am pornit motorul mi-a aparut 1 minut volan si 6 minute ciocanele. Precizez ca nici macar nu am umblat la frana de stationare. Cand am plecat in prima cursa am observat ce sa intamplat cu repausul meu si anume cand pornesc motorul oscileaza putin acul de la vitezometru, pe tahograf apare 1km/h si automat sare dupa pat. Am fost inapoi la domnii care mi-au facut inspectia mi-a pus testerul a verificat tahograful si mi-au zis ca lor nu le apare nimic in neregula. Precizez ca treaba asta se intampla o data la aproximativ 10 porniri. A doua problema ar fi ca mie acuma tahograful imi vede pauza de 20min+25 ca fiind pauza legala ceea ce inainte nu se intampla. Bineinteles ca eu stau dupa 30 min si acuma pornesc motorul numai dupa ce termin pauza sa o stric dar imi e frica de politie sa nu apara ceva suspect la ei . Va rog frumos ce ma indrumati sa fac cine se mai pricepe. Va multumesc. Stima si drumuri bune

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.