Moderators cico_3504 Postat Mai 29, 2015 Moderators Share Postat Mai 29, 2015 De mai mult timp doresc crearea unei ''Liste Negre'' a firmelor romanesti si internationale. Pentru a o face si ulterior posta vreau sa stiu si opinia voastra..a tuturor celor implicati..in ce masura ar fi buna..si mai ales care vor fi criteriile pe care le vom lua in considerare la alcatuirea acestei liste..Bineinteles si daca credeti ca este utila o asemenea lista....Ideea pe care merg eu este sa stabilim prima data criteriile....apoi cine doreste semnaleaza o asemenea firma [bineinteles oferind date ]...ulterior trecerea acestei firme pe ''Lista Neagra''. Ca mentiune..acea lista va fi topic inchis putindu-se adauga o alta firma doar prin actiunile unui moderator sau administrator,asta deoarece doresc o lucrare calitativa..nu ceva stufos si prin care ne putem pierde ''prin balarii''. Pentru opinii..discutii..pe margine listei voi face un subiect separat..[sau tot aici,depinde de cum doriti voi] si voi posta linkul de discutii in cadrul unui comentariu in acea lista neagra.Cred ca asa va fi cel mai bine...totusi..astept sugestiile...e o idee in lucru si trebuie sa o finalizam impreuna..Astept opiniile si sugestiile voastre...indiferent ca sunteti angajati sau angajatori.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexRo Postat Mai 29, 2015 Members Share Postat Mai 29, 2015 (editat) Infiintarea unei liste negre ar fi mai mult decat utila, in primul rand pentru toti soferii profesionisti care vor sa lucreze cinstit si in al doilea rand pentru stimularea cresterii nivelului de salarizare care trebuie sa fie egal cu cel european. Din partea mea, va voi dezvalui cateva zeci de asa-zise firme care trebuiesc inscrise pe o astfel de lista neagra si bineinteles cu detalii si dovezi autentice. Votez PRO! Editat Mai 29, 2015 de AlexRo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 11, 2015 Autor Moderators Share Postat Iulie 11, 2015 subiect foarte interesant dupa mine...numai ca majoritatea sunt la capitolul aruncat sopirle si apoi gata...birfa e birfa...cind insa este nevoie de construit ceva..cu date concrete si sustinute....IOC...ma asteptam la asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ciprian1976 Postat Iulie 12, 2015 Members Share Postat Iulie 12, 2015 Salut, daca ai sti de ce e in stare lumea pentru bani ,si aici vorbesc de cei cu peste 3,4,5 ani de experienta,eu cred ca nu o sa-ti mai vina sa ajuti pe nimeni.Eu unul am ramas cu un gust de lehamite despre unii dintre stimatii nostri ''colegi''care o parte dintre ei nu cunosc legea iar cealalta pentru bani tac si inghit,,,eu inteleg ca la toata lumea ne e greu,dar de aici pana la a ne prostitua( eu zic ca asta este cuvantul potrivit pentru cei din a doua grupa)pentru bani e distanta lunga..respectul de sine ori nu-l au ori nu-l au avut niciodata... spui ca vrei o lista neagra a firmelor? intrebare; cine ii pune pe soferi sa accepte mizeriile lor?daca soferii nu ar accepta ,firma ar disparea... deci ,prin urmare!!! P.S. Am auzit zilele acestea de la un fost sofer de la Walleborn ce salarii au cei de acolo si am ramas masca, spun asta pentru ca am impartit rampele cu ei la Billund si in Copenhaga si multi dintre ei erau soferi cu experienta. Oameni buni ,respectati-va pe voi daca vreti sa fiti respectati...asta cred ca ar fi o campanie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 12, 2015 Autor Moderators Share Postat Iulie 12, 2015 e un adevar crunt ce spui tu..si stiu ca e asa...dar totusi eu inca ajut...insa aici vorbim de crearea unei liste negre a firmelor.....este cu totul altceva,vorbim despre cum se comporta ei cu soferii si cum platesc sau nu platesc..cum se retine...toate astea vor fi adunate si stabilite...criterii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ciprian1976 Postat Iulie 13, 2015 Members Share Postat Iulie 13, 2015 e un adevar crunt ce spui tu..si stiu ca e asa...dar totusi eu inca ajut...insa aici vorbim de crearea unei liste negre a firmelor.....este cu totul altceva,vorbim despre cum se comporta ei cu soferii si cum platesc sau nu platesc..cum se retine...toate astea vor fi adunate si stabilite...criterii... am inteles de la bun inceput tot ce doresti sa faci, dar,aici tot soferii sunt de vina....mare parte din firmele problema sunt cele care platesc la kilometru...soferii cand merg la interviu au datoria sa puna intrebari despre cum se face plata, eventualele opriri din salariu, daca este un consum normat si multe alte specifice acestei meserii , dupa care, dupa primele zile de munca poti sa inchei contractul cu ei daca ceva nu este in regula(decat sa iti ei teapa cu cateva mii de euro ,mai bine pierzi o saptaman din viata si un drum spre casa)...vad aici pe site ca sunt firme care te pun sa semnezi tot felul de hartii in caz de pleci mai devreme din firma, ce trebuie facut 1)fugi de firma cat te tine picioarele, pentru ca intotdeauna aceste firme sunt cu probleme,2)semnezi ,iti accepti riscul sa iti ei teapa ,dar,aproape toate aceste hartii sunt nule de drept in tribunal....pentru cei care accepta plata la kilometru ,din partea mea, acesti soferi isi merita soarta(stiu si o stim cu toti la cate pericole te expui pentru a face cati mai multi kilometri)...o lista neagra a firmelor exista deja in acest forum chiar in acest topic, despre firmele de transport(asta pentru cei care vor sa se informeaza), si daca vezi ca firma e rea cine ii pune sa semneze cu ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iulie 13, 2015 Administrators Share Postat Iulie 13, 2015 care soferi profesionisti ?? manuitori de volan ..... Asta mi-au demonstrat ca sunt ~ 14 mii persoane , asa ca efortul de a face ceva nu e sustinut de nimic , nu ai puntru cine , cu cine si mai ales , de ce . Fiecare isi merita mocirla in care se scalda / taraste , degeaba incerci sa deschizi ochii , ca primesti inuraturi si amenintari , orgolii si greata de la inaltimea volanului , scarba aia stramoseasca romaneasca in timp ce aici incercam sa dam plus muncitorului , se demonstreaza ca multi vor a fi un simpli manuitori de volan , si asa e , ca sa te ti de volan nu trebuie sa stii legea si litera ei .... dar ce e greu de inteles de mintile inguste e ca stiind materia / teoria , punand in practica , dai sens si calitate muncii , muncind usor , cu spor si folos , dar ...... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 13, 2015 Autor Moderators Share Postat Iulie 13, 2015 lista neagra dupa ce va fi facuta va fi modificata doar de catre staff...criteriile le discutam si le facem impreuna...diferit fata de ce accepta sau nu soferii....discutia deviaza...nu ma intereseaza in acest moment de ce accepta sau nu un om conditii mediocre sau foarte proaste...ma intereseaza cum putem cataloga o firma pe acea lista...nu vreau birfe...sosoneli...nu ne apucam sa vorbim de rosii si ajungem la constructia de blocuri.[pentru ca la devieri suntem foarte buni,vedeti majoritatea subiectelor deschise]..deci..criterii..lista neagra... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Iulie 14, 2015 Members Share Postat Iulie 14, 2015 O lista neagra este foarte necesara pentru ca in sectiunea - Despre firmele de transport - de multe ori se deviaza de la subiect, si de aceea este dificil de urmarit. Cred ca trebuie inceput cu legatura dovedibila dintre " reclamant " si " parat ", pentru a evita povestile de parcare si preluarile la a 5-a varianta. Deci copii sau scanari, foto - video dupa documente - contract de munca, fisa postului, diagrame, extrase tahograf, tichete de parcare, de plata taxe de drum, de alimentare, CMR-uri, avize de expeditie, ordine de deplasare, etc, eventual inregistrari audio - video, din care sa reiasa ca s-a incercat sau chiar a fost obligat sa incalce legislatia transporturilor, sau a fost prejudiciat financiar. Apropo, clauzele de confidentialitate din contracte nu se refera la acoperirea infractiunilor, se merge la cacealma si la intimidare, mizandu-se pe faptul ca unii colegi se lasa timorati de perspectiva achitarii unor daune morale sau materiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tipul Cel Rau Postat Iulie 14, 2015 Members Share Postat Iulie 14, 2015 Vin si eu cu ceva idei : sa se ia in considerare mai ales plangeri (scanate eventual) ale (fostilor) angajatilor catre organele competente, gen ITM, ISCTR.De exemplu eu am 2 plangeri la ITM soldate cu amendarea firmelor in cauza.Eu personal socotesc firma care-mi promite diurna luna viitoare pe 25 o firma proasta, ca e evident ca-mi promite o eventuala teapa.Sa mai fie in capul listei firmele (cu dovezi desigur) care retin banii soferilor, indiferent de cauza, deoarece legea zice altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tipul Cel Rau Postat Iulie 14, 2015 Members Share Postat Iulie 14, 2015 am inteles de la bun inceput tot ce doresti sa faci, dar,aici tot soferii sunt de vina....mare parte din firmele problema sunt cele care platesc la kilometru...soferii cand merg la interviu au datoria sa puna intrebari despre cum se face plata, eventualele opriri din salariu, daca este un consum normat si multe alte specifice acestei meserii , dupa care, dupa primele zile de munca poti sa inchei contractul cu ei daca ceva nu este in regula(decat sa iti ei teapa cu cateva mii de euro ,mai bine pierzi o saptaman din viata si un drum spre casa)...vad aici pe site ca sunt firme care te pun sa semnezi tot felul de hartii in caz de pleci mai devreme din firma, ce trebuie facut 1)fugi de firma cat te tine picioarele, pentru ca intotdeauna aceste firme sunt cu probleme,2)semnezi ,iti accepti riscul sa iti ei teapa ,dar,aproape toate aceste hartii sunt nule de drept in tribunal....pentru cei care accepta plata la kilometru ,din partea mea, acesti soferi isi merita soarta(stiu si o stim cu toti la cate pericole te expui pentru a face cati mai multi kilometri)...o lista neagra a firmelor exista deja in acest forum chiar in acest topic, despre firmele de transport(asta pentru cei care vor sa se informeaza), si daca vezi ca firma e rea cine ii pune sa semneze cu ei? Mai ales daca ai contract de munca cu perioada de proba, poti renunta cand vrei.Am facut treaba asta de 2 ori anul asta, datorita neseriozitatii angajatorului.Cereti avans pentru cursa, in caz de teapa e mai bun decat nimic.Oricum, daca o firma nu e serioasa, un sofer ar trebui sa-si dea seama in maxim 2 saptamani.Repet, cereti avans, macar sa acoperiti drumul spre sau dinspre casa, desi consider ca firmele ce te pun sa-ti platesti transportul nu-s firme.Multe lucruri vorbesc chiar inainte de angajare despre seriozitatea firmei... 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 14, 2015 Autor Moderators Share Postat Iulie 14, 2015 incepem sa ne miscam...e bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Iulie 16, 2015 Members Share Postat Iulie 16, 2015 Mai concret : respectarea legislatiei ( specifice activitatii de transport + Codul Muncii ), modalitatile de plata, starea tehnica, estetica si dotarea camioanelor, atitudinea fata de sofer, promtitudinea cu care se rezolva eventualele probleme, capacitatea firmei de a asigura toate conditiile socio - profesionale necesare desfasurarii activitatii. Din pacate, cu asemenea criterii, cred ca trebuie un server separat. Drumuri bune si platite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 16, 2015 Autor Moderators Share Postat Iulie 16, 2015 da...cu atitea ar trebui facuta doar o lista cu citeva firme care sunt ok...scadem din ele si vedem de una neagra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iulie 17, 2015 Administrators Share Postat Iulie 17, 2015 hai intai sa vedem ce inseamna o firma buna , rea ,pentru ca ce eu consider rau , la ,, badea Gheorghe ,, poate i se pare ,, paradis ,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Iulie 17, 2015 Members Share Postat Iulie 17, 2015 Era un coleg pe aici entuziasmat de faptul ca a primit o butelie si din cand in cand poate manca gratis pe ferry. Pentru el era raiul pe pamant la firma respectiva. Nu privesc de sus pe nimeni, dar nu cred ca pentru asta plecam de acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Iulie 17, 2015 Members Share Postat Iulie 17, 2015 Firmele in raport cu angajatii nu pot fi decat rele sau foarte rele . Va ve-ti convinge ca mosu' are dreptate . Niciodata satulul nu crede flamandul , iar flamandul niciodata nu va aprecia pe cel ce-i ofera o paine ! E o constatare . Va trece timpul , iar crevasa dintre bogati si saraci se va acutiza , clasa de mijloc deja fiind pe cale de disparitie . Deja intram in politica si trebuie sa vorbim despre sistem . Care sistem? Sa tineti minte ce va spune mosu' , binele o fi numai pe lumea ailalta , pe lumea asta in care traim nu gasim sistem bun pentru mase, ci ne orientam ca niste miorite barsane catre o forma diplomatica a sclavagismului cu fata umana , impus de o mana de asazisi oameni . De ce sa catalogam firmele ? De ce sa ne facem singe rau ? De ce sa emitem pareri ? Trebuie doar sa invatam sa behaim . Nu vreau nici sa plictisesc , nici sa formez opinii , nici nu ma vait , vreau doar sa-mi exprim parerea. .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 18, 2015 Autor Moderators Share Postat Iulie 18, 2015 taieri nejustificate din salariu pentru diferite motive ...neplata salariului ,diurnei.. despre folosirea magnetului ..sarirea din program de condus.....o face soferul iresponsabil..firma nu te poate obliga..deci astea nu ar fi criterii in opinia mea starea tehnica,dotarile si estetica camioanelor iar nu cred ca sunt criterii...asta deoarece consider ca nenea soferul cind ia in primire un camion cazut..nu pleaca cu el..pina ce nu e ok.... o firma buna cred ca este o firma care iti plateste corect si la timp salariul convenit,nu face plata la kilometru...diurna e diurna... o firma rea...un prim citeriu salarizarea ...[neplata,taieri,etc] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Iulie 18, 2015 Administrators Share Postat Iulie 18, 2015 si soferii erau "ilene cosanzene" !!! toti soferii vor bani dar fara sa ofere nimic la schimb, oare se poate asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Iulie 18, 2015 Members Share Postat Iulie 18, 2015 Pentru mine starea tehnica, estetica si dotarea camioanelor este foarte importanta. Si nu ma refer doar la frane, directie, lumini, cric si cheie de roti. Nu o sa plec, - in 2015! - cu un junghi fara frigider si clima . La o firma care se respecta nu apuca sa cada camionul. Nu ma apuc sa repar cazanul, inainte sa castig ceva banuti cu el. Am facut greseala asta o data, a doua oara s-ar numi prostie. Dotarile standard pentru un camion de CURSA LUNGA nu se rezuma la patul de dormit. Nu cer de la angajator lap-top, aragaz, cafetiera, dar vreau cutii de scule si depozitare pe vagon, rezervor de apa, chingi, covorase antiderapante, coltare, un minim de consumabile. Au trecut vremurile cand cumparam de la mecanici doua cauciucuri sau un alternator, pentru a pleca in cursa si pe care le dadeam jos cand plecam in concediu. Atunci recuperam banii in mod traditional. Acum s-au schimbat vremurile, foarte bine, dar sa avem si conditii europene, nu numai pretentii europene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Iulie 19, 2015 Members Share Postat Iulie 19, 2015 O firma este buna cat timp patronul i-si respecta contractul incheiat cu tine ! Esti bun intr-o firma cand indeplinesti contractul de munca ! In rest nimic nu-i bun . 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.