Jump to content

Cisterna, prelata sau frig?


savioli

Recommended Posts

  • Members

Va salut. Colegule,dupa parerea mea,daca ar fi sa facem un clasament cu tipurile de transport rutier,ca si complexitate si pregatire,eu l-as calsifica asa:

1-transporturile agabaritice,se circula mult noaptea,se asigura foarte bine marfa,dar cred ca ai o satisfactie aparte(nu am lucrat,dar mi-as dori)

2- transporturile de lichide in cisterne sau container-cisterna,se lucreaza destul de curat,necesita o atentie sporita acest tip de transport in special la cel cu ADR,mare grija la presiune ,temperatura cat si la incarcarea si descarcarea lichidelor,de asemenea trebuie sa te inveti cu un alt stil de condus.Personal imi place cisterna,mai putin containerul-cisterna,pentru ca ai de-a face cu terminale.

3- transporturile frigorifice,se circula mult noaptea,datorita zgomotului trebuie sa ai grija pe unde faci pauza si atentie la setarile agregatului figorific.Personal mi-a placut acest tip de transport pentru ca imi placeau cursele lungi.

4- transporturile cu prelata,nu cred ca au nevoie de multe detalii

5- transporturile cu bena,care, personal nu-mi plac deloc, datorita faptului ca se lucreaza intr-un mediu mai putin curat.

Nu vreau sa supar pe nimeni,mi-am exprimat doar o parere personala...poate ca aceste 'randuri',vor fi de folos cuiva care este la 'inceput de drum'.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

pai nu conteaza ce preferam noi ci ceea ce iti doresti tu...personal nu conteaza tipul ...ci salariul si conditiile oferite...

cisterna= mai putin de munca dar mult mai periculos in functie de ce transporti...posibilitate de rostogolire datorita stilului de condus

prelata = ceva de munca..tragi perdele..pui chingi..asiguri..etc

frig =zgomotos..marfa perisabila..la temperaturi controlate...

Ramine sa alegi... :ymapplause:

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Trailler, prelată, cisternă. Exclus frig ( am tras ), am probleme cu somnul! P.S.- colegul Acular, singura satisfacție la agabaritic erau bănuții mai mulți, în ultimul timp se poate spune ca nu mai este nici o diferența. În rest o mulțime de probleme suplimentare: mult condus noaptea, zile multe de restricție - și vara și iarna -, antemergatori care habar nu au de capul lor, eventual mai mult de comunicat intr-o limba straina, dimensiuni, puncte de sprijin, centre de greutate date aiurea, lanțurile și calele sunt mult mai grele decât chingile, vrei - nu vrei trebuie sa te murdaresti, activități conexe de asigurare deplasare aproape inexistente, pentru ca sunt mai scumpe, deci mai greu de inlocuit ansamblurile pentru transport agabaritic sunt de obicei uzate moral. Avantaje: nu au inventat - încă - transpaletul de 50 de tone, se plătește sporul de noapte, este mai greu sa-ti fure din marfă.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.