Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Cisterna, prelata sau frig?


savioli

Postări Recomandate

  • Members

Va salut. Colegule,dupa parerea mea,daca ar fi sa facem un clasament cu tipurile de transport rutier,ca si complexitate si pregatire,eu l-as calsifica asa:

1-transporturile agabaritice,se circula mult noaptea,se asigura foarte bine marfa,dar cred ca ai o satisfactie aparte(nu am lucrat,dar mi-as dori)

2- transporturile de lichide in cisterne sau container-cisterna,se lucreaza destul de curat,necesita o atentie sporita acest tip de transport in special la cel cu ADR,mare grija la presiune ,temperatura cat si la incarcarea si descarcarea lichidelor,de asemenea trebuie sa te inveti cu un alt stil de condus.Personal imi place cisterna,mai putin containerul-cisterna,pentru ca ai de-a face cu terminale.

3- transporturile frigorifice,se circula mult noaptea,datorita zgomotului trebuie sa ai grija pe unde faci pauza si atentie la setarile agregatului figorific.Personal mi-a placut acest tip de transport pentru ca imi placeau cursele lungi.

4- transporturile cu prelata,nu cred ca au nevoie de multe detalii

5- transporturile cu bena,care, personal nu-mi plac deloc, datorita faptului ca se lucreaza intr-un mediu mai putin curat.

Nu vreau sa supar pe nimeni,mi-am exprimat doar o parere personala...poate ca aceste 'randuri',vor fi de folos cuiva care este la 'inceput de drum'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

pai nu conteaza ce preferam noi ci ceea ce iti doresti tu...personal nu conteaza tipul ...ci salariul si conditiile oferite...

cisterna= mai putin de munca dar mult mai periculos in functie de ce transporti...posibilitate de rostogolire datorita stilului de condus

prelata = ceva de munca..tragi perdele..pui chingi..asiguri..etc

frig =zgomotos..marfa perisabila..la temperaturi controlate...

Ramine sa alegi... :ymapplause:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Trailler, prelată, cisternă. Exclus frig ( am tras ), am probleme cu somnul! P.S.- colegul Acular, singura satisfacție la agabaritic erau bănuții mai mulți, în ultimul timp se poate spune ca nu mai este nici o diferența. În rest o mulțime de probleme suplimentare: mult condus noaptea, zile multe de restricție - și vara și iarna -, antemergatori care habar nu au de capul lor, eventual mai mult de comunicat intr-o limba straina, dimensiuni, puncte de sprijin, centre de greutate date aiurea, lanțurile și calele sunt mult mai grele decât chingile, vrei - nu vrei trebuie sa te murdaresti, activități conexe de asigurare deplasare aproape inexistente, pentru ca sunt mai scumpe, deci mai greu de inlocuit ansamblurile pentru transport agabaritic sunt de obicei uzate moral. Avantaje: nu au inventat - încă - transpaletul de 50 de tone, se plătește sporul de noapte, este mai greu sa-ti fure din marfă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.