Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Proba de lucru la o firma romaneasca


Postări Recomandate

  • Members

  Am o nelamurire, pe care doar colegii cu experienta (mai versati ca sa zic asa) o pot lamuri.

 

 Urmeaza sa ma duc sa dau o proba de lucru la o societate mica, camion de 7.5t(distributie in cateva judete) cu tahograf digital.

 Administratorul e varza, nu stie nimic legat de transporturi, timpi de conducere(nici nu cred ca il intereseaza), fostul sofer a plecat pe TIR in afara, oricum cred ca era cel mai capabil din firma respectiva. Nu stiu daca fostul sofer respecta intocmai timpii de lucru.

 

 Bun, ideea e, cum procedez la proba? bag cardul meu sau fara? pentru. o proba scurta prin curte(eventual iesit putin pe un drum judetean putin circulat)  trebuie sa mai bag cardul meu? mentionez ca sunt incepator, nu am mai avut tangenta cu tahograful digital. Pe respectivul oricum nu cred sa il intereseze aspectul dar eu as putea avea probleme daca merg fara card.

 

Intrebarea are 2 aspecte: a)cum ar trebui procedat corect? si b)cum face lumea in practica in acest caz?

 

 Multumesc!

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Va salut.

Colegule Sandu2,parerea mea categorica este sa NU lucrezi la firma aia.Daca patronul tau,conduce o afacere care nu stie sau nu vrea sa stie cu ce 'se mananca' si face bani din munca ilegala,sa nu te astepti sa ajungi prea departe la firma aia. Cauta in tara,firme de transport international pe comunitate,firme care au deschise birouri in Romania si mergi la inceput cu cineva in echipaj,care sa-ti explice bazele meseriei,restul vei invata singur,pe parcurs.Parerea mea este sa incepi la o firma serioasa care in primul si primul rand,respecta programul de lucru.Doar in acest mod,te vei respecta pe tine insuti si vei ajunge sa-ti exerciti meseria intr-un mod profesionist,mai ales ca esti la inceput de drum.Multa bafta si sper sa-mi urmezi sfatul.