Jump to content

Recommended Posts

  • Members

As dori ,daca se poate sa aduc in discutie o problema care pe mine ma macina de mult timp, dar nu am avut timpul necesar sa o dezbat public.Mai precis si direct la subiect vreau sa aduc in discutie  firmele,LEATRANS-Ireland, A+G Transporten-Venlo si Devreese tot din Olanda, toate promovate la noi in tara de firma Alcatrans din iasi patronata de Alin Cauneac in asociere cu Ken Leahy din Irlanda.Vreau sa aduc la cunostinta ca  toate firmele mentionate mai devreme au conceptia ca soferii romani sunt castigati la zaruri sau la loz in plic.In cele mai josnice conditii(toaleta si bucataria in aceasi camera-Leatrans,un dus si o toaleta in aceasi camera-A+G TRANSPORTEN-VENLO...Promisiuni din partea d-lui Alin Cauneac ca masinile sunt Euro5-euro6 si de fapt ele put eliminat inauntru.Rog insistent acei colegi care au fost la aceste firme de rahat si au trait clipe de cosmar sa aduca la cunostinta despre ce este vorba in realitate, nu despre ce ne minte d-nul Alin Cauneac...Va multumesc pentru rabdare si intelegere!!! Drumuri bune la toti colegii!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators
  • Moderators

Acum revenind si apucindu-ne sa discutam de fondul problemei...fara a lua apararea cuiva...

Avem oferte slabe de la un intermediar..firma de recrutare..cum vrei tu sa ii spunem...

Va obliga el sa va duceti..??   nu cred...singuri acceptati conditii ''austere'' ca sa ma exprim mai melodic..

Apoi...masinile......sunt sau nu sunt euro5..euro 6.. ??? ca ele au un miros neplacut..nu cred ca in ele a stat intermediarul sau patronul..au stat colegi de-ai nostri..romini..polonezi..si de alte natii care au trecut prin firmele respective...aceiasi problema la toalete...

Ideea pe care trebuie sa o intelegi este ca cei care trec prin masini sau prin toalete strica...nu le au cu curatenia...

Punind altfel problema...daca sunteti un grup civilizat si conditiile oferite sunt slabe de ce nu discutati cu conducerea firmei..? ce va maninca cineva....??

Tu ai spus numai despre conditii...dar nu cumva si tu esti unul din cei angajati pe acolo..?? adica ai lucrat de ceva timp la ei si acum ti-ai dat seama ca treaba nu sta bine..ma insel cumva..??

Nimic despre salarizare..nimic despre diurna...Eu cred ca conteaza si asta..daca tot vrei o discutie...

De ce atunci cind lucram intr-o firma totul e frumos si grozav..si dupa ce plecam...dintr-o data sa inegrit firma..Ce s-a schimbat asa deodata..?

Peste tot apar comentarii negative despre anumite firme..invariabil apar soferi care vor sa se duca acolo..si se duc..acceptind multe nereguli..

Mie asta imi demonstreaza o slaba pregatire...

Asa ca daca vrei o discutie serioasa....hai sa discutam serios..si cinstit ..prezentind toate amanuntele...

 

ps= am spus..nu iau apararea nimanui...dar hai sa nu mai tragem pisica de coada :^o  :^o  :^o

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Imi cer scuze in primul rand pentru greselile de ortografie, scriu de pe telefon si este mai dificil decat de pe tastatura de pc.Cand am plecat in Irlanda mi-sa promis ca regulile AETR se respecta, dar acolo situatia s-a schimbat...In timpul pauzei te punea sa scoti cardul ca sa introduca alt card, ca aveau nevoie de masina...si tu ramaneai in curte, in timp ce erai in pauza de 9/11/24 sau 45 de ore.Ca sa aduc in discutie si despre bani, salariul era 61€/zi (lucratoare sau nelucratoare), adica in luna de 30 de zile luam 1900€/luna si in luna cu 31 de zile 1960€.Nu pot spune ca banii erau putini, petru ca l-as mania pe Dumnezeu dar numai noi stim prin ce am trecut ca sa luam acei bani.In principal nu as avea ceva cu firma Leatrans ci cu Alin Cauneac, care in ultima conversație telefonica mi-a spus ca se astepta sa stau un sezon intreg ca sa isi poate lua comisionul intreg, ca lui nu-i convine sa plateasca microbus tur-retur fara sa duci la bun sfarsit sezonul de doua luni.Dar el s-a interesat ce conditii sunt create pentru noi??? Nu...Pur si simplu il intereseaza doar sa-i intre comisionul in buzunar.Iar ca sa spui cuiva ca mai trebuia sa mai stea inca o luna intr-o cabina in care mirosea a URINA(AM SA TE ROG SA NU MAI MODIFICI) mi-se pare absurd si penibil!!! Iar cat despre cuvant sau promisiune nici nu intra in discutie sa mai vorbim.Iar ultimul punct, cel referitor la a face sedinta sau a vorbi in grup despre condițiile pe care le avem, nu poti face asa ceva.Ori nu sunt toti la garaj,ba se dau raniti cand vine vorba de mers la birou.Asa a fost Romanul din totdeauna...LAS!!! UN WEEK-END FRUMOS LA TOTI COLEGI SI DRUMURI BUNE!!!

Edited by cico_3504
ortografie
Link to comment
Share on other sites

  • Members

   Asta se intampla si la alte firme, ma refer la scos cardul din tahograf pe timpul pauzei de 9 ore, cand soferul trebuie sa se odihneasca, iar singurul loc de odihna e  cabina, dar unde mai pui ca soferul trebuie sa manance, sa faca un dus, iar camionul e in Oficina atelier cu cabina rabatata, stai pe marginea bordurii si astepti, iar "domnul" coleg dispecer te mai ia si tare pe transics ca de ce nu raspunzi la mesaje (camionul fiind in oficina atelier iar el fiind curios din 10 in 10 minute daca e gata camionul). Aici fac referire la o alta firma, dar banuiesc ca treburile sunt cam  asemanatoare. Parerea mea e ca domnul Alin ar trebuie sa se puna serios pe treaba, sa vada care sunt problemele reale ale soferilor sa intermedieze conditii mai bune pentru ei si sa nu il intereseze doar comisionul. Altfel tot el va pierde fiindca va trebui sa schimbe periodic soferii, iar dupa un sofer cu experienta in firma ar cam trebui sa "planga" un pic, stim  cu totii ce insemna un sofer nou angajat care abia se adapteaza la noi conditii de lucru, timp si cheltuieli in plus. Asta e marea greseala la firmele astea care ne iau  drept sclavi, de fapt tot ei pierd pana la urma schimband mereu soferii. Colegule eu te sfatuiesc sa intri in sindicatul SLT si cred ca problemele tale se vor rezolva (ma refer pentru pe viitor, am inteles ca ai plecat deja de la Alcatrans).

Link to comment
Share on other sites

  • Members

laurentiumihale, nu am nimic personal cu nici un coleg care lucreaza la firme gen Leatrans, KCT, Breen..... dar tin totusi sa te contrazic cand afirmi " Nu pot spune ca banii erau putini.... ". Firmele de transport in Irl platesc in medie 2400 - 2600€ / luna, deci poti face si singur calculele. Si asta cu contracte pe Irl, nu prin intermediari, taxe platite in Irl, program de lucru respectat, etc. Nu mai discutam de faptul ca cei care lucreaza la firmele mentionate mai sus au contracte pe RO, BG, NL, SK , deci FARA nici un drept de apel ( in Irl ) in cazul in care nu sunt platiti la timp sau cu sumele mentionate in asa zisele contracte de munca.

Concluzia mea este urmatoarea :........ Romanii strica salarizarile si ritmul normal de lucru oriunde s-ar afla.

Drumuri bune tuturor !!!

Edited by valy5110
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

spui ca erati platiti cu 61 euro /zi...am tot tras semnale de alarma si o sa trag in continuare...suma respectiva e diurna zilnica...salariul unde apare..??

Asta se intimpla cind un sofer accepta multe...nu e de vina intermediarul ca va gaseste pe voi...ci voi ca acceptati...

Cind vi se da un contract sa il semnati il semnati in fata notarului avind un translator linga voi..??Stiti ce semnati..sau doar puneti ''degetul''

Masinile trebuie sa circule..corect..dar asta inseamna ca firma trebuie sa va puna la dispozitie locuri de cazare..ori va face un spatiu cu dormitoare ori va cazeaza undeva..De ce crezi ca sunteti tratati asa..deoarece altii inaintea ta sau a voastra au acceptat multe..doar de dragul de a avea un loc de munca

Conditiile alea mizerabile au fost facute tot de soferi...atunci cind nu tia convenit ceva ai discutat cu bosul..?...

Vezi sunt multe necunoscute...nu considera ca vreau sa ma iau de tine......doresc doar sa atrag atentia si altor colegi cum stau de fapt lucrurile cind acceptati nereguli....

Respectul se cistiga...in momentul in care dovediti ca sunteti profesionisti..ca stiti lucra corect...ca nu accepati nereguli..lucrurile se vor schimba..pina atunci...sigur vor cadea si mai in jos...ca de ...se poate...

Tu ai stat 9 luni...altiii au plecat dupa o saptamina sau dupa o luna...fiecare cu mentalitatea si problemele lui..

Asa ca atunci cind intermediarul iti spune ceva...punel sa scrie si sa semneze..cu conditii de ambele parti..cine nu le respecta plateste...la fel..contractul e contract..citestel si apoi semneaza....nu de alta dar mai avem un coleg....a semnat si apoi la un accident minor i sau oprit 500 lire..asa scria in contract..ulterior a inceput si el...feritiva de firma....uitind sa spuna ca de fapt vina ii apartine..nu citesti...platesti...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Colegu, nu stiu ce camion ai luat tu da de cand m-am intors acuma la AG dupa 2 saptamani eu am dat folia jos de pe scaune, am luat un MAN nou nout, avea aproape 200-300 km, direct din fabrica. Este dus, masina de spalat mai nou cu uscator de rufe, cu Alin nu prea am avut treaba ca Elena se ocupa de noi. Acum este si un fel de pensiune unde te cazeaza daca nu ai camion la baza gata. Am tras niste gratare cu baietii ca ziceau nemtii ca a luat foc curtea. Mai au ceva probleme cu dispeceratul ca a dat-o afara pe Rozali, dar in rest e ok, mi-am luat bilet de avion cu 175 Euro de la Eindhooven dus-intors ca nu mai puteam merge cu microbuzul si Elena imi deconteaza banii. Nu stiu in ce perioada ai fost tu colegu, ca nu-i chiar rau la AG.... Dupa primul sezon, am vazut ca Alcatrans pune banuu la timp chiar inainte de 15, deci ... Nu tre sa fii pretentios aici, sa nu ai clontu mare ca te schimba unadoua, si Wesley a spus ca orice problema este trebuie sa-l anuntam. Partea nasoala e ca dispecerii raspund greu la transics dupa ora 5 -6 dupamiaza, da nu trebuie sa ceri curse cum ma milogeam eu la astea de la Trota sa-mi dea kilometri ca sa iau 1800, de vineri pana duminica pauza e pauza.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Members

Colegu, nu stiu ce camion ai luat tu da de cand m-am intors acuma la AG dupa 2 saptamani eu am dat folia jos de pe scaune, am luat un MAN nou nout, avea aproape 200-300 km, direct din fabrica. Este dus, masina de spalat mai nou cu uscator de rufe, cu Alin nu prea am avut treaba ca Elena se ocupa de noi. Acum este si un fel de pensiune unde te cazeaza daca nu ai camion la baza gata. Am tras niste gratare cu baietii ca ziceau nemtii ca a luat foc curtea. Mai au ceva probleme cu dispeceratul ca a dat-o afara pe Rozali, dar in rest e ok, mi-am luat bilet de avion cu 175 Euro de la Eindhooven dus-intors ca nu mai puteam merge cu microbuzul si Elena imi deconteaza banii. Nu stiu in ce perioada ai fost tu colegu, ca nu-i chiar rau la AG.... Dupa primul sezon, am vazut ca Alcatrans pune banuu la timp chiar inainte de 15, deci ... Nu tre sa fii pretentios aici, sa nu ai clontu mare ca te schimba unadoua, si Wesley a spus ca orice problema este trebuie sa-l anuntam. Partea nasoala e ca dispecerii raspund greu la transics dupa ora 5 -6 dupamiaza, da nu trebuie sa ceri curse cum ma milogeam eu la astea de la Trota sa-mi dea kilometri ca sa iau 1800, de vineri pana duminica pauza e pauza.

inca un roman fericit!!!! am doar o nelamurire: cum lucreaza pe camion,in comunitate din locatia Iasi????????

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Members
La 02.02.2016 la 14:39, chirila05 a spus:

inca un roman fericit!!!! am doar o nelamurire: cum lucreaza pe camion,in comunitate din locatia Iasi????????

curios dar in 8 luni de munca la A G Transporten nu am cunoscut nici un coleg pe nume Alex din Iasi , iar dupa ultima mea postare despre AG am fost sunat de Elena care era deranjata ca am vorbit de adevaratele conditii de munca si de faptul ca esti mintit atat de olandezii cat si de romanii ,totul doar pentru a te mai tine la munca pana la finalul sejurului .  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Members
La 03/09/2015 la 12:17, AlexMorosanu a spus:

Colegu, nu stiu ce camion ai luat tu da de cand m-am intors acuma la AG dupa 2 saptamani eu am dat folia jos de pe scaune, am luat un MAN nou nout, avea aproape 200-300 km, direct din fabrica. Este dus, masina de spalat mai nou cu uscator de rufe, cu Alin nu prea am avut treaba ca Elena se ocupa de noi. Acum este si un fel de pensiune unde te cazeaza daca nu ai camion la baza gata. Am tras niste gratare cu baietii ca ziceau nemtii ca a luat foc curtea. Mai au ceva probleme cu dispeceratul ca a dat-o afara pe Rozali, dar in rest e ok, mi-am luat bilet de avion cu 175 Euro de la Eindhooven dus-intors ca nu mai puteam merge cu microbuzul si Elena imi deconteaza banii. Nu stiu in ce perioada ai fost tu colegu, ca nu-i chiar rau la AG.... 

Salutare.Mi se pare mie sau Alex divagheaza de la realitate?spui ca de vineri pana luni nu mai ai treaba cu dispeceratul?Cred ca tii prea mult"palma "celor de la A G.Sau esti un "favorizat"....

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members

Translated in google translate - words, sentences may differ or have a different meaning.

AG TRANSPORTEN, A + G NETTETAL TRANSPORT 
A+G TRANSPORTEN NETTETAL . 
Attention to this company. They pay a lot less than they offer through the agency.

Agency told we earn 119.50 per day but they pay less. I think about 80-100 euro per day (german contract).

Drivers from Romania have more hard work because 2drivers in cab and earn I think 80euro per day.

work in AG Transporten-

They make me break the tacho. When soon finish work, planer tell- you take load for my risk and afterdo break.

Often they do not inform when pause, just stand, stand, stand still.
And after 18 hours a message comes - start in two hours!
It turns out that you would have to be ready all the time.
On the basis of a gloomy toilet and shower. As a rule, occupied by other drivers. There is also a washing machine on the base but I have not seen it to stop spinning
day or night.
I will also add that the guy who accepts to work is not very pleasant. I saw him several times and mostly shouted at someone there.
I had a truck renault with over 400,000 km. Unprofessional! I had to go because nobody would talk to me about defects!
Communication with the planner is very poor.
If you have a week off then it turns out that after a week you wait for the phone when you have to go back to work. It does not mean that you leave home today.
You just have to wait for the phone.
I do not care about the company, I mean, any person who could talk to you about unpaid wages.
Nobody has time for you. When you call the Venlo base, you'll hear the call being disconnected or someone will call you back (but no one has ever called me back)

Link to comment
Share on other sites

  • Members
La 08.12.2018 la 17:02, pilip a spus:

Translated in google translate - words, sentences may differ or have a different meaning.

AG TRANSPORTEN, A + G NETTETAL TRANSPORT 
A+G TRANSPORTEN NETTETAL . 
Attention to this company. They pay a lot less than they offer through the agency.

Agency told we earn 119.50 per day but they pay less. I think about 80-100 euro per day (german contract).

Drivers from Romania have more hard work because 2drivers in cab and earn I think 80euro per day.

work in AG Transporten-

They make me break the tacho. When soon finish work, planer tell- you take load for my risk and afterdo break.

Often they do not inform when pause, just stand, stand, stand still.
And after 18 hours a message comes - start in two hours!
It turns out that you would have to be ready all the time.
On the basis of a gloomy toilet and shower. As a rule, occupied by other drivers. There is also a washing machine on the base but I have not seen it to stop spinning
day or night.
I will also add that the guy who accepts to work is not very pleasant. I saw him several times and mostly shouted at someone there.
I had a truck renault with over 400,000 km. Unprofessional! I had to go because nobody would talk to me about defects!
Communication with the planner is very poor.
If you have a week off then it turns out that after a week you wait for the phone when you have to go back to work. It does not mean that you leave home today.
You just have to wait for the phone.
I do not care about the company, I mean, any person who could talk to you about unpaid wages.
Nobody has time for you. When you call the Venlo base, you'll hear the call being disconnected or someone will call you back (but no one has ever called me back)

Foarte tarziu vad unii realitati vechi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.