Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Edy Spedition


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • VIP

ANVELOPE - Închirierea anvelopelor ține costurile sub control

nTJQ0.jpg  nTMk9.jpg

Folosită cu precădere în Franța, dar şi în alte țări vest-europene, „închirierea” anvelopelor începe să fie aplicată, timid, şi în România. În afara câtorva firme multinaționale, care au extins acest tip de serviciu şi pentru flotele de la noi, Edy Spedition pare a fi singura companie autohtonă care plăteşte anvelopele în regimul „preț/km”, iar Bridgestone România devine astfel furnizorul cel mai important de anvelope închiriate de la noi. Serviciul presupune plata anvelopei în rate lunare a căror valoare depinde de numărul de kilometri efectuați, pe durata a trei ani de contract. „Prețul/km” include şi costurile de finanțare a anvelopelor, respectiv serviciile de monitorizare şi depanare oferite în rețeaua de asistență a producătorului de anvelope în țară şi în întreaga Europă. Este vorba, astfel, mai mult decât de o simplă închiriere, relația de parteneriat fiind încheiată în „trei”: producător, posesor de flotă şi service de roți.

Când am început să strângem date despre un serviciul de „închiriere de anvelope”, aproape niciun transportator

chestionat nu auzise de o asemenea posibilitate. După explicația serviciilor care stau în spatele „contractului preț/

km”, foarte mulți au părut interesați mai ales de facturarea în funcție de numărul de kilometri rulați cu fiecare anvelopă. Și cum 2009 nu este un an în care roata să se-nvârtă, nici la propriu, nici la figurat, amânarea unor cheltuieli până la momentul în care camioanele încep să lucreze devine extrem de atrăgătoare pentru orice transportator, care nu mai ştie în prezent ce cheltuieli să elimine.

Distribuția costurilor legate de parcul de anvelope se poate face, astfel, pe o perioadă mai lungă de timp. „Dacă achiziționezi într-un an 1000 de anvelope, trebuie să le plăteşti ...

Sursa:

http://www.traficmedia.ro/index.php?action=articol&id=3054

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 95
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

Am fost azi la interviu si pentru cei interesati fac angajari pe comunitate la prelata si containere program de lucru 4,5 saptamani afara si 1 acasa. La prelata se fac curse germania-franta si vii cu camionul acasa (faci schimb cu un sofer de rezerva unde descarci) si la containere germania-italia (nu a stiut sa-mi zica din care port iei containerele). Si bani ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ma coane cred ca mercedesurile le scoate pe comunitate nu stiu sigur, atat mia zis ca la prelata si container nu stiu de friguri nimic. Erau doua mercedesuri trase in rampa la incarcat sau descarcat. Is slabute numai 410 cai. Am aplicat pe bestjob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

citez " un sofer bun, care lucreaza pe comunitate ajunge si la 45 mil vechi" la o luna pe comunitate..."exista o componenta fixa si un COEFICIENT VARIABIL "

cer experienta sanatoasa pe comunitate...

la interviu poti lua o nota buna daca ai un raspuns stiintific la "ce stiti despre edy"....

Drumuri Bune TUTUROR!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Vizitator Anonymous

Pai cand am plecat eu de la ei nu mi-au platit niste curse pe Republica Moldova, uitau sa deconteze vignetele pe Ungaria, aveau pretentia sa nu decontezi decat o vigneta pe Ungaria, dar trebuia sa ajungi la timp, deci trebuia sa intri in Ungaria si sa prinzi doua vignete...Imi pare rau, dar cand am lucrat eu la ei erau neseriosi, nu am facut nicviodata pauze de sfarsit de saptamana asa cum trebuie, tot timpul cu foi de concediu...Si la sfarsitul lunii iti spunesau ca s-a schimbat modul de plata, ca nu ai facut procentele, pai cum sa le faci daca tu mergeai tot prin Muntii Tatra si altii pe drum intins pe autostrazi bune.Intr-adevar la Edy exista doua componente, una serioasa si una neserioasa, cea neserioasa fiind infinit mai mare decat cea serioasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

eu am o parere f buna despre edy desi am plecat de la ei de curand.Sunt o firma serioasa.eu am plecat ptr ca nu le inteleg sistemul cu motorina aplicat in ultimele luni in rest e ok.

Ne explici si noua sistemul cu motorina ? Nu de alta, dar eu am tot auzit de multa vreme ca le cam raman soferii fara motorina pe tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

ceau.nu pot explica ceva ce nu inteleg.Daca pana acum ramaneau fara motorina cei carora nu le egalizau rezervoarele sau cei care "bagau gheara"acum ramane oricine.Sunt trasee unde te poti incadra cu 22,5%cu0,35/T,dar pe majoritatea nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

pentru ca multi s-au intrebat cum a decurs interviul meu la edy, voi posta aici cateva din elementele cheie(parerea mea):

am ajuns la timp la ei, dar am asteptat o ora pana sa ma cheme, desi eram singurul la interviu, mai erau 3 pentru lichidare.

la interviu, am fost intrebat de cazierul rutier, de cazierul judiciar, referinte de la dispecerii cu care am lucrat(mi-au cerut nr de telefon de-al lor, sa vorbeasca cu ei). le-am spus ca le pot da nr de telefon doar de aici de la timisoara, aici pot gasi rapoarte detaliate despre mine, rapoarte facute de dispecerii cu care am lucrat.

am fost intrebat de ce vreau sa plec, am fost intrebat cu cat eram platit la km, aici i-am dat un raspuns care poate nu trebuia sa-l dau, i-am spus ca am fost platit legal, adica platit la zi, nu la km.

m-a intrebat de alimentari, daca mergeam la consum, daca stateam sa astept dupa curse, a ramas socata sa auda ca nu stateam niciodata sa astept curse(o singura data am stat dupa cursa 1 zi, pentru ca era sarbatoare in zona bayern in germania)

mi-a povestit ca la ei e important consumul, orele de descarcare/incarcare(lucruri oarecum evidente) ... iar la sfarsit, mi-a spus, ca, daca va fi sa ma angajeze, ma angajeaza doar in echipaj cel putin o luna de zile, pentru a se convinge ei ca intr-adevar stiu sa conduc un camion(astea au fost cuvintele ei). asta a fost momentul in care eu m-am convins ca mi-am pierdut timpul degeaba. poate sunt eu mai pretentios, dar dupa 6 luni de tir, in care am lucrat singur, si am mers aproape toata europa, sa imi spuna ca vrea sa se convinga daca stiu sa conduc un camion ... mi-a cazut foarte rau.

mi-a spus sa astept 1 ora jumate sau doua, apoi dau si proba practica, iar daca am treaba, pot sa plec si sa revin.

de bani nici macar nu am intrebat(oricum stiam cum se plateste).

desigur, ca nu m-am mai dus la proba practica. aveam alte lucruri mult mai bune de facut, sa mananc o saorma, sa beau un suc, sa ma scarpin in ****, orice era mai bun ...

dupa vreo 3 ore, ma suna si ma intreaba de ce nu m-am mai dus la proba practica

le-am spus de ce, nu pot lucra intr-o companie care nu imi ofera increderea necesara pentru a-mi face treaba, si nu accept sa lucrez in echipaj nici macar o zi pentru banii care se castiga la edy. mi-a raspuns ca acea perioada de cel putin o luna de zile este pentru a ma acomoda cu sistemul de lucru, etc. cand am intrebat-o de ce doar cei cu experienta putina trebuie sa se acomodeze cu sistemul lor de lucru, iar cei cu experienta multa, care se angajeaza la ei, nu trebuie sa se acomodeze?

a tacut cateva secunde, apoi mi-a urat mult succes in continuare, fara sa imi dea un raspuns la intrebarea mea.

cam asta e aventura mea la edy.

app, au adus si scania noi cei de la edy, si au o gramada de volvo-uri la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

pentru ca multi s-au intrebat cum a decurs interviul meu la edy, voi posta aici cateva din elementele cheie(parerea mea):

am ajuns la timp la ei, dar am asteptat o ora pana sa ma cheme, desi eram singurul la interviu, mai erau 3 pentru lichidare.

la interviu, am fost intrebat de cazierul rutier, de cazierul judiciar, referinte de la dispecerii cu care am lucrat(mi-au cerut nr de telefon de-al lor, sa vorbeasca cu ei). le-am spus ca le pot da nr de telefon doar de aici de la timisoara, aici pot gasi rapoarte detaliate despre mine, rapoarte facute de dispecerii cu care am lucrat.

am fost intrebat de ce vreau sa plec, am fost intrebat cu cat eram platit la km, aici i-am dat un raspuns care poate nu trebuia sa-l dau, i-am spus ca am fost platit legal, adica platit la zi, nu la km.

m-a intrebat de alimentari, daca mergeam la consum, daca stateam sa astept dupa curse, a ramas socata sa auda ca nu stateam niciodata sa astept curse(o singura data am stat dupa cursa 1 zi, pentru ca era sarbatoare in zona bayern in germania)

mi-a povestit ca la ei e important consumul, orele de descarcare/incarcare(lucruri oarecum evidente) ... iar la sfarsit, mi-a spus, ca, daca va fi sa ma angajeze, ma angajeaza doar in echipaj cel putin o luna de zile, pentru a se convinge ei ca intr-adevar stiu sa conduc un camion(astea au fost cuvintele ei). asta a fost momentul in care eu m-am convins ca mi-am pierdut timpul degeaba. poate sunt eu mai pretentios, dar dupa 6 luni de tir, in care am lucrat singur, si am mers aproape toata europa, sa imi spuna ca vrea sa se convinga daca stiu sa conduc un camion ... mi-a cazut foarte rau.

mi-a spus sa astept 1 ora jumate sau doua, apoi dau si proba practica, iar daca am treaba, pot sa plec si sa revin.

de bani nici macar nu am intrebat(oricum stiam cum se plateste).

desigur, ca nu m-am mai dus la proba practica. aveam alte lucruri mult mai bune de facut, sa mananc o saorma, sa beau un suc, sa ma scarpin in ****, orice era mai bun ...

dupa vreo 3 ore, ma suna si ma intreaba de ce nu m-am mai dus la proba practica

le-am spus de ce, nu pot lucra intr-o companie care nu imi ofera increderea necesara pentru a-mi face treaba, si nu accept sa lucrez in echipaj nici macar o zi pentru banii care se castiga la edy. mi-a raspuns ca acea perioada de cel putin o luna de zile este pentru a ma acomoda cu sistemul de lucru, etc. cand am intrebat-o de ce doar cei cu experienta putina trebuie sa se acomodeze cu sistemul lor de lucru, iar cei cu experienta multa, care se angajeaza la ei, nu trebuie sa se acomodeze?

a tacut cateva secunde, apoi mi-a urat mult succes in continuare, fara sa imi dea un raspuns la intrebarea mea.

cam asta e aventura mea la edy.

app, au adus si scania noi cei de la edy, si au o gramada de volvo-uri la vanzare.

si in ce consta proba practica nu ti-au spus?sau ai idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.