VIP MANV10 Postat Iulie 1, 2010 VIP Share Postat Iulie 1, 2010 ANVELOPE - Închirierea anvelopelor ține costurile sub control Folosită cu precădere în Franța, dar şi în alte țări vest-europene, „închirierea” anvelopelor începe să fie aplicată, timid, şi în România. În afara câtorva firme multinaționale, care au extins acest tip de serviciu şi pentru flotele de la noi, Edy Spedition pare a fi singura companie autohtonă care plăteşte anvelopele în regimul „preț/km”, iar Bridgestone România devine astfel furnizorul cel mai important de anvelope închiriate de la noi. Serviciul presupune plata anvelopei în rate lunare a căror valoare depinde de numărul de kilometri efectuați, pe durata a trei ani de contract. „Prețul/km” include şi costurile de finanțare a anvelopelor, respectiv serviciile de monitorizare şi depanare oferite în rețeaua de asistență a producătorului de anvelope în țară şi în întreaga Europă. Este vorba, astfel, mai mult decât de o simplă închiriere, relația de parteneriat fiind încheiată în „trei”: producător, posesor de flotă şi service de roți. Când am început să strângem date despre un serviciul de „închiriere de anvelope”, aproape niciun transportator chestionat nu auzise de o asemenea posibilitate. După explicația serviciilor care stau în spatele „contractului preț/ km”, foarte mulți au părut interesați mai ales de facturarea în funcție de numărul de kilometri rulați cu fiecare anvelopă. Și cum 2009 nu este un an în care roata să se-nvârtă, nici la propriu, nici la figurat, amânarea unor cheltuieli până la momentul în care camioanele încep să lucreze devine extrem de atrăgătoare pentru orice transportator, care nu mai ştie în prezent ce cheltuieli să elimine. Distribuția costurilor legate de parcul de anvelope se poate face, astfel, pe o perioadă mai lungă de timp. „Dacă achiziționezi într-un an 1000 de anvelope, trebuie să le plăteşti ... Sursa: http://www.traficmedia.ro/index.php?action=articol&id=3054 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nutzu Postat Iulie 15, 2010 Members Share Postat Iulie 15, 2010 Ceva Mercedesuri de la EDY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nutzu Postat Iulie 15, 2010 Members Share Postat Iulie 15, 2010 Am fost azi la interviu si pentru cei interesati fac angajari pe comunitate la prelata si containere program de lucru 4,5 saptamani afara si 1 acasa. La prelata se fac curse germania-franta si vii cu camionul acasa (faci schimb cu un sofer de rezerva unde descarci) si la containere germania-italia (nu a stiut sa-mi zica din care port iei containerele). Si bani ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yo5peb Postat Iulie 15, 2010 Members Share Postat Iulie 15, 2010 frumoase poze!!! totusi nu au frig cum era zvonul!!! deci le vedem pe drum in curind!!! coane Nutzu, paparazzi scrie pe tine!!! 8) ps ai completat cv-ul de pe net sau ai sunat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Nutzu Postat Iulie 15, 2010 Members Share Postat Iulie 15, 2010 ma coane cred ca mercedesurile le scoate pe comunitate nu stiu sigur, atat mia zis ca la prelata si container nu stiu de friguri nimic. Erau doua mercedesuri trase in rampa la incarcat sau descarcat. Is slabute numai 410 cai. Am aplicat pe bestjob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Iulie 15, 2010 VIP Share Postat Iulie 15, 2010 Arata super Mercedes-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Iulie 23, 2010 VIP Share Postat Iulie 23, 2010 Poza ii apartine lui Ionut15 Si o poza de pe http://www.rgtruckz.hu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members godzila76 Postat Septembrie 1, 2010 Members Share Postat Septembrie 1, 2010 stie cineva cum mai plateste edyspedition? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members yo5peb Postat Septembrie 2, 2010 Members Share Postat Septembrie 2, 2010 citez " un sofer bun, care lucreaza pe comunitate ajunge si la 45 mil vechi" la o luna pe comunitate..."exista o componenta fixa si un COEFICIENT VARIABIL " cer experienta sanatoasa pe comunitate... la interviu poti lua o nota buna daca ai un raspuns stiintific la "ce stiti despre edy".... Drumuri Bune TUTUROR!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members godzila76 Postat Septembrie 2, 2010 Members Share Postat Septembrie 2, 2010 serios ?pai si in contract ce scrie parte fizica si parte variabila fara cifere exacte ?a fost tot domisoara mihaela ?ca acum 3 ani nu a putut sa imi zica mai nimic de salariu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Pai cand am plecat eu de la ei nu mi-au platit niste curse pe Republica Moldova, uitau sa deconteze vignetele pe Ungaria, aveau pretentia sa nu decontezi decat o vigneta pe Ungaria, dar trebuia sa ajungi la timp, deci trebuia sa intri in Ungaria si sa prinzi doua vignete...Imi pare rau, dar cand am lucrat eu la ei erau neseriosi, nu am facut nicviodata pauze de sfarsit de saptamana asa cum trebuie, tot timpul cu foi de concediu...Si la sfarsitul lunii iti spunesau ca s-a schimbat modul de plata, ca nu ai facut procentele, pai cum sa le faci daca tu mergeai tot prin Muntii Tatra si altii pe drum intins pe autostrazi bune.Intr-adevar la Edy exista doua componente, una serioasa si una neserioasa, cea neserioasa fiind infinit mai mare decat cea serioasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members rici Postat Ianuarie 22, 2011 Members Share Postat Ianuarie 22, 2011 eu am o parere f buna despre edy desi am plecat de la ei de curand.Sunt o firma serioasa.eu am plecat ptr ca nu le inteleg sistemul cu motorina aplicat in ultimele luni in rest e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Ianuarie 22, 2011 Members Share Postat Ianuarie 22, 2011 eu am o parere f buna despre edy desi am plecat de la ei de curand.Sunt o firma serioasa.eu am plecat ptr ca nu le inteleg sistemul cu motorina aplicat in ultimele luni in rest e ok. Ne explici si noua sistemul cu motorina ? Nu de alta, dar eu am tot auzit de multa vreme ca le cam raman soferii fara motorina pe tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members rici Postat Ianuarie 23, 2011 Members Share Postat Ianuarie 23, 2011 ceau.nu pot explica ceva ce nu inteleg.Daca pana acum ramaneau fara motorina cei carora nu le egalizau rezervoarele sau cei care "bagau gheara"acum ramane oricine.Sunt trasee unde te poti incadra cu 22,5%cu0,35/T,dar pe majoritatea nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AugustYn Postat Martie 2, 2011 Members Share Postat Martie 2, 2011 pentru ca multi s-au intrebat cum a decurs interviul meu la edy, voi posta aici cateva din elementele cheie(parerea mea): am ajuns la timp la ei, dar am asteptat o ora pana sa ma cheme, desi eram singurul la interviu, mai erau 3 pentru lichidare. la interviu, am fost intrebat de cazierul rutier, de cazierul judiciar, referinte de la dispecerii cu care am lucrat(mi-au cerut nr de telefon de-al lor, sa vorbeasca cu ei). le-am spus ca le pot da nr de telefon doar de aici de la timisoara, aici pot gasi rapoarte detaliate despre mine, rapoarte facute de dispecerii cu care am lucrat. am fost intrebat de ce vreau sa plec, am fost intrebat cu cat eram platit la km, aici i-am dat un raspuns care poate nu trebuia sa-l dau, i-am spus ca am fost platit legal, adica platit la zi, nu la km. m-a intrebat de alimentari, daca mergeam la consum, daca stateam sa astept dupa curse, a ramas socata sa auda ca nu stateam niciodata sa astept curse(o singura data am stat dupa cursa 1 zi, pentru ca era sarbatoare in zona bayern in germania) mi-a povestit ca la ei e important consumul, orele de descarcare/incarcare(lucruri oarecum evidente) ... iar la sfarsit, mi-a spus, ca, daca va fi sa ma angajeze, ma angajeaza doar in echipaj cel putin o luna de zile, pentru a se convinge ei ca intr-adevar stiu sa conduc un camion(astea au fost cuvintele ei). asta a fost momentul in care eu m-am convins ca mi-am pierdut timpul degeaba. poate sunt eu mai pretentios, dar dupa 6 luni de tir, in care am lucrat singur, si am mers aproape toata europa, sa imi spuna ca vrea sa se convinga daca stiu sa conduc un camion ... mi-a cazut foarte rau. mi-a spus sa astept 1 ora jumate sau doua, apoi dau si proba practica, iar daca am treaba, pot sa plec si sa revin. de bani nici macar nu am intrebat(oricum stiam cum se plateste). desigur, ca nu m-am mai dus la proba practica. aveam alte lucruri mult mai bune de facut, sa mananc o saorma, sa beau un suc, sa ma scarpin in ****, orice era mai bun ... dupa vreo 3 ore, ma suna si ma intreaba de ce nu m-am mai dus la proba practica le-am spus de ce, nu pot lucra intr-o companie care nu imi ofera increderea necesara pentru a-mi face treaba, si nu accept sa lucrez in echipaj nici macar o zi pentru banii care se castiga la edy. mi-a raspuns ca acea perioada de cel putin o luna de zile este pentru a ma acomoda cu sistemul de lucru, etc. cand am intrebat-o de ce doar cei cu experienta putina trebuie sa se acomodeze cu sistemul lor de lucru, iar cei cu experienta multa, care se angajeaza la ei, nu trebuie sa se acomodeze? a tacut cateva secunde, apoi mi-a urat mult succes in continuare, fara sa imi dea un raspuns la intrebarea mea. cam asta e aventura mea la edy. app, au adus si scania noi cei de la edy, si au o gramada de volvo-uri la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusz Postat Martie 29, 2011 Members Share Postat Martie 29, 2011 pentru ca multi s-au intrebat cum a decurs interviul meu la edy, voi posta aici cateva din elementele cheie(parerea mea): am ajuns la timp la ei, dar am asteptat o ora pana sa ma cheme, desi eram singurul la interviu, mai erau 3 pentru lichidare. la interviu, am fost intrebat de cazierul rutier, de cazierul judiciar, referinte de la dispecerii cu care am lucrat(mi-au cerut nr de telefon de-al lor, sa vorbeasca cu ei). le-am spus ca le pot da nr de telefon doar de aici de la timisoara, aici pot gasi rapoarte detaliate despre mine, rapoarte facute de dispecerii cu care am lucrat. am fost intrebat de ce vreau sa plec, am fost intrebat cu cat eram platit la km, aici i-am dat un raspuns care poate nu trebuia sa-l dau, i-am spus ca am fost platit legal, adica platit la zi, nu la km. m-a intrebat de alimentari, daca mergeam la consum, daca stateam sa astept dupa curse, a ramas socata sa auda ca nu stateam niciodata sa astept curse(o singura data am stat dupa cursa 1 zi, pentru ca era sarbatoare in zona bayern in germania) mi-a povestit ca la ei e important consumul, orele de descarcare/incarcare(lucruri oarecum evidente) ... iar la sfarsit, mi-a spus, ca, daca va fi sa ma angajeze, ma angajeaza doar in echipaj cel putin o luna de zile, pentru a se convinge ei ca intr-adevar stiu sa conduc un camion(astea au fost cuvintele ei). asta a fost momentul in care eu m-am convins ca mi-am pierdut timpul degeaba. poate sunt eu mai pretentios, dar dupa 6 luni de tir, in care am lucrat singur, si am mers aproape toata europa, sa imi spuna ca vrea sa se convinga daca stiu sa conduc un camion ... mi-a cazut foarte rau. mi-a spus sa astept 1 ora jumate sau doua, apoi dau si proba practica, iar daca am treaba, pot sa plec si sa revin. de bani nici macar nu am intrebat(oricum stiam cum se plateste). desigur, ca nu m-am mai dus la proba practica. aveam alte lucruri mult mai bune de facut, sa mananc o saorma, sa beau un suc, sa ma scarpin in ****, orice era mai bun ... dupa vreo 3 ore, ma suna si ma intreaba de ce nu m-am mai dus la proba practica le-am spus de ce, nu pot lucra intr-o companie care nu imi ofera increderea necesara pentru a-mi face treaba, si nu accept sa lucrez in echipaj nici macar o zi pentru banii care se castiga la edy. mi-a raspuns ca acea perioada de cel putin o luna de zile este pentru a ma acomoda cu sistemul de lucru, etc. cand am intrebat-o de ce doar cei cu experienta putina trebuie sa se acomodeze cu sistemul lor de lucru, iar cei cu experienta multa, care se angajeaza la ei, nu trebuie sa se acomodeze? a tacut cateva secunde, apoi mi-a urat mult succes in continuare, fara sa imi dea un raspuns la intrebarea mea. cam asta e aventura mea la edy. app, au adus si scania noi cei de la edy, si au o gramada de volvo-uri la vanzare. si in ce consta proba practica nu ti-au spus?sau ai idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lawrentyu Postat Martie 30, 2011 Members Share Postat Martie 30, 2011 colegii pe edy ce se mai aude cu banii mai platesc sau merg la teapa si ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vladtepes Postat Aprilie 27, 2011 Members Share Postat Aprilie 27, 2011 proba practica consta in : mers inainte, parcarea cu spatele la o rampa din stanga si din dreapta acesteea si depinde in ce toane il prinzi pe cel cu care dai proba. mult succes si Drumuri Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andrey_deyu Postat Septembrie 3, 2011 Members Share Postat Septembrie 3, 2011 Un coleg care lucreaza la edy spedition pe tara poate sa-mi spuna si mie cam la ce salar ajunge pe luna, ca as vrea sa incep si eu la ei??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members veres Postat Septembrie 7, 2011 Members Share Postat Septembrie 7, 2011 Prietene faza cu pilotu automat e poveste de parcare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members 82sas Postat Iunie 24, 2012 Members Share Postat Iunie 24, 2012 Sunt curios care mai e situatia la aceasta companie dupa decesul patronului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members claumedel Postat Iunie 24, 2012 Members Share Postat Iunie 24, 2012 E cineva de aicea care lucreaza la edy spedition si ar vrea sa ma ia si pe mine cu el?Va rog sa ma contactati.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costi8834 Postat August 17, 2012 Members Share Postat August 17, 2012 http://img689.imageshack.us/img68 ce o fi cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members longbou Postat August 17, 2012 Members Share Postat August 17, 2012 404 Not Found nginx/0.7.64 asta imi afisaza, nu pot sa vad nimic in link-ul care l-ai pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zamy Postat August 27, 2012 Members Share Postat August 27, 2012 http://www.adevarul.ro/financiar/transportator-local-Spedition-intrat-insolventa_0_763123756.html# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.