Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • Members

Salutare,eu am lucrat la Intercargo Scandinavia 1 an,de preferat este sa ai ceva experienta pe Norvegia(prin asta inteleg nu doar pana la Oslo,ci mult mai inspre nord-Trondheim,Alta,Bergen,Tromso) si cu mersul curselor de ferry boat.Ca la orice firma sunt plusuri si minusuri-soferii si cei de la depozit sunt romani cu totii,disponentii si patronii sunt danezi.La plusuri pot sa mentionez salariul-100 euro net pe zi lucrata-dupa trei luni de 80 de euro,(intr-o luna prinzi cam 28-29 zile lucrate) care se da la timp fara nici o exceptie.In general se lucreaza "la program".Mai apar si cazuri cand faci schimb de trailer sau vine un alt sofer sa iti miste camionul cu cardul lui.La minusuri pot trece faptul ca iti speli singur camionul cand ajungi la sediu(Hadsten-DK),bucataria este o rulota obosita,doar 2 dusuri si 2 masini de spalat la 70 de soferi.De ajuns ajungi cam de 3 ori la sediu in decurs de 3 luni cat dureaza contractul.Un alt minus(pentru unii) este nevoie sa  cunosti limba engleza la un nivel mai mult decat 'ok/yes/no/loading/unloading'.Orice zgarietura,oglinda sparta,avarii la camion si la trailer,lipsuri la marfa, le platesti din salariu in luna urmatoare.Cat despre meteahna soferului-furtul de diesel-nici sa nu te gandesti-sunt toate supravegheate si pleci acasa in secunda doi.Consumul de alcool in cabina sau la sediu este de asemenea interzis(chiar si in pauzele de 24 sau 45h). P.S. - Au anunt de angajare pe ejobs si bestjobs.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Administrators

Auzi , nici in norvegia nu se cunoaste dex ul de specialitate ? Tot cu pauze in loc de repaus si program in loc de timpi de munca si odihna ?  Aaaaa stai stai ... manuitori de volan vad ca se cauta si pe acolo .... 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Members

Lucrez la ei de 2 ani din 2015 mai si sunt foarte ok . in 2 ani au intarziat doar o singura data cu salariile pentru 3 zile . banii trebuiau sa intre vineri pe 10 si au intrat luni pe 13 in rest niciodata ! camioanele sunt Iveco si scania  si urmeaza sa mai vina 20 de camioane cel putin anul acesta . Contractul se face pe firma de Romania la Brasov . 

Se incepe la 70 euro/zi , iar dupa 3 luni daca iti vezi de treaba si te descurci se trece la 100e/zi . Sa iti vezi de treaba si sa te descurci  inseamna sa nu ai intarzieri la client fara sa anunti din timp ca firma sa aibe timp sa anunte clientii unde se livreaza ca se intarzie . De obicei se cara peste proaspat din Norvegia catre Europa in special Anglia si Scotia si cand se ajunge la descarcat clientii deja au vandut pestele si alti clienti asteapta cu masini mici de 3,5 t sa isi primeasca marfa si de aceea se doreste comunicare continua .

110e/zi se plateste pentru 25m camioane link nu doli si daca ai experienta pe Link se vine direct la 110 e pe zi .

Exista dispeceri 24h/24h . Firma este la inceput cu camioanele ei pentru ca pana in 2015 nu au avut nici un camion . Toate camioane erau inchiriate gen tractionisti . Este o firma in continua dezvoltare , iar dupa 2 ani deja au aproape 100 camioane si tot mai multi soferi cu salarii de 3000 euro platite la timp si toate taxele pe Romania declarate si platite ! 

Nu exista firma care sa plateasca bine si sa te lasa sa stai degeaba fara sa lucrezi . Se fac intre 6000 km si 11.000 pe luna depinde ce curse faci . Pe Norvegia se fac undeva la 2000 pe saptamana in medie . 

Chiar daca stai 4/5 zile in Norvegia fara sa ai  cursa atunci esti platit tot cu 100 euro pe zi nu ca alte firme care iti dau doar 55 sau alte chestii de genul asta ! 

Eu dupa 1 an si jumatate am ajuns la birou dispecer de noapte ! 

Exista 3/4 dispeceri de zi care sunt romani si 2 manageri de transport care se ocupa de angajari , camioane, revizii , itp si alte lucruri care tin de buna functioanare a camioanelor ! 

Curse se fac din toata Norvegia catre Scotia , Anglia si uneori Italia si Grecia , dar pe Grecia si Italia se trimit tractionistii mai mult ! 

In urmatoarele luni vor veni 20 camioane noi si se cauta soferi . Nu se angajeaza fara engleza si nici in echipaj ,deoarece cea mai lunga cursa este Danemarca Olanda de unde se trece cu vaporul 11 ore de la Euro Port sau Hoek Van Holland . De Asemenea din Danemarca se merge catre Norvegia la Bergen 17 ore / Stavanger 9-11 ore / Larvik sau Langesund 4 ore , Frederikshaven - Oslo 11 ore , si cel mai des Kopenhaga- Oslo 10-11 ore sau din Germania Lubeck Travemunte - Trelleborg 7-10 ore in functie de vreme ! 

Se transport 80% legume fructe catre Norvegia si inspre Europa doar peste proaspat somon ! 

anul acesta se va construi o spalatorie si un complex pentru soferi cu camere de dormit pentru cand se vine sau se pleaca acasa cat si bucatarie dusuri . Acum exista doar dususi , masini de spalat si uscat precum si o spalatorie manuala care functioneaza cu spuma activa si se spala camionul fara prea mare efort cu apa calda la 100 grade fara sa mai trebuiasca frecat cu peria ! 

in 2 ani de cand lucrez la ei nu au plecat decat 5 soferi de buna voie , dar 3 s-au intors inapoi , deci prea rau nu poate fii , dar nici usor nu este sa conduci pe Norvegia in timpul ierni , dar daca se conduce pe timpul verii 3/4 luni si se invata drumurile iarna iti va fii mai usor . Au mereu aceeleasi descarcari si incarcari .

Exista un singur sofer care a fost dat afara pentru ca era mereu beat si la ultima cursa a incarcat 33 euro paleti din Norvegia si a ajuns in Scotia cu 32 si nici el nu stia unde este un palet . El a zis ca e posibil sa fii livrat un palet in plus la un client , dar asta este strict problema soferului care este direct raspunzator de marfa incarcata in camion pana la descarcare si care acest sofer imprastie vorbe false despre firma Intercargo in rest mai exista soferii care se tem sa isi piarda locurile de munca deoarece nu prea sunt firme care platesc 100 euro la zi si daca ii intreaba alti soferi despre firma Intercargo va vor spune ca nu este bine deloc si sa nu veniti si alte prostii de genul asta ...

 

Engleza este OBLIGATORIE ! 

 

Drumuri bune tuturor ! ! ! 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • Members
La 07/12/2015 la 8:24, Mircea_72 a spus:

Buna ziua! Are cineva informatii despre biroul intercargo danemarca din brasov? Multumesc.

nu exista . este doar pentru contabilitate ! 

La 07/12/2015 la 6:24, catalin74 a spus:

Salutare.Din ce stiu eu se plateste 80 euro la zi,primele 6 luni apoi 100 euro la zi .Engleza perfect,ce gresesti platesti.3luni munca 1luna acasa.

primele 3 luni maxim , apoi 100/zi

Intercargo Scandinavia + Sass Logistics este firma de soferi Profesionisti si de aceea ceea ce strici platesti ... daca aveti de gand sa loviti camioanele si sa nu le ingrijiti mergeti la la alte firme care accepta aceste lucruri , nu dau nume , dar cei care lucreaza pe Danemarca le stiu ei ... La Intercargo se vrea profesionalism ! De asemenea ofera si Haine de lucru , pantaloni , bocanci , caciula , geaca , tricouri , pelerina de plaoie , pulovere , hanorac toate inscriptionate cu Intercargo ! 

 

Nu Se angajeaza incepatori decat pe timpul verii daca aveti un sofer din interior care sa va accepte pe cabina ! 

Edited by cico_3504
Link to post
Share on other sites
  • Moderators

o singura observatie din punct de vedere al userului...

gresesti daca crezi ca'' firma de soferi profesionisti'' inseamna ca soferul sa plateasca ceva stricat...indiferent din a cui vina..exista asigurare...

pentru celelalte posibil sa fie superioara altora..adica ofera normalitate...si de aceea se considera superioritate sau avantaj in fata altora

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Members

Colegul svalentins are dreptate in mare parte , ar trebui sa mai spuna de faptul ca orice pauza petrecuta in garaj nu se plateste daca nu muncesti in depozit , ca de multe ori mai dai in program cand o cere dispecerul. Nu lucrez si nu am lucrat la ei , dar cunosc 80% din soferii de acolo , mare parte din ei sunt fosti soferi la kurt beier.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Members
La 2/7/2017 la 0:32, Mario Bandit a spus:

Auzi , nici in norvegia nu se cunoaste dex ul de specialitate ? Tot cu pauze in loc de repaus si program in loc de timpi de munca si odihna ?  Aaaaa stai stai ... manuitori de volan vad ca se cauta si pe acolo .... 

 

Nu prea am inteles... primele 3 luni sunt plătite cu 70 sau 80 euro???

La 2/25/2017 la 18:48, svalentins a spus:

nu exista . este doar pentru contabilitate ! 

primele 3 luni maxim , apoi 100/zi

Intercargo Scandinavia + Sass Logistics este firma de soferi Profesionisti si de aceea ceea ce strici platesti ... daca aveti de gand sa loviti camioanele si sa nu le ingrijiti mergeti la la alte firme care accepta aceste lucruri , nu dau nume , dar cei care lucreaza pe Danemarca le stiu ei ... La Intercargo se vrea profesionalism ! De asemenea ofera si Haine de lucru , pantaloni , bocanci , caciula , geaca , tricouri , pelerina de plaoie , pulovere , hanorac toate inscriptionate cu Intercargo ! 

 

Nu Se angajeaza incepatori decat pe timpul verii daca aveti un sofer din interior care sa va accepte pe cabina ! 

 

Link to post
Share on other sites
  • Members

Sa fiu al dracu daca as calca la o firma ca asta :)))) fereasca D-zeu ma fratilor ma minunez cand vad si persoane interesate. Lovesti platesti, si cum muncesti 28-29 de zile intr-o luna ca sofer? Sau au betoniere pe acolo cand termini programul de sofer bagi la constructii? Descriere confuza, anunt de ca*at, fericit e ala care o haleste.

La 2/6/2017 la 21:34, Wtf a spus:

Salutare,eu am lucrat la Intercargo Scandinavia 1 an,de preferat este sa ai ceva experienta pe Norvegia(prin asta inteleg nu doar pana la Oslo,ci mult mai inspre nord-Trondheim,Alta,Bergen,Tromso) si cu mersul curselor de ferry boat.Ca la orice firma sunt plusuri si minusuri-soferii si cei de la depozit sunt romani cu totii,disponentii si patronii sunt danezi.La plusuri pot sa mentionez salariul-100 euro net pe zi lucrata-dupa trei luni de 80 de euro,(intr-o luna prinzi cam 28-29 zile lucrate) care se da la timp fara nici o exceptie.In general se lucreaza "la program".Mai apar si cazuri cand faci schimb de trailer sau vine un alt sofer sa iti miste camionul cu cardul lui.La minusuri pot trece faptul ca iti speli singur camionul cand ajungi la sediu(Hadsten-DK),bucataria este o rulota obosita,doar 2 dusuri si 2 masini de spalat la 70 de soferi.De ajuns ajungi cam de 3 ori la sediu in decurs de 3 luni cat dureaza contractul.Un alt minus(pentru unii) este nevoie sa  cunosti limba engleza la un nivel mai mult decat 'ok/yes/no/loading/unloading'.Orice zgarietura,oglinda sparta,avarii la camion si la trailer,lipsuri la marfa, le platesti din salariu in luna urmatoare.Cat despre meteahna soferului-furtul de diesel-nici sa nu te gandesti-sunt toate supravegheate si pleci acasa in secunda doi.Consumul de alcool in cabina sau la sediu este de asemenea interzis(chiar si in pauzele de 24 sau 45h). P.S. - Au anunt de angajare pe ejobs si bestjobs.

PS: HUUUUAAAA HUIDUAAAA, o sa le conduca patronii pana la urma :))) si dispecerul ala de face reclama la firma

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.