Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Recommended Posts

  • Members

Salut tuturor

Am un MAN TGX din 2009 cu 1000000 km si am o problema de care nu ii pot da de cap. Scoate fum negru in sarcina. Cand spun fum negru nu scoate doar putin cum este normal, scoate de nu se mai vede nimic in spate.Am pus testerul si nu da nicio eroare. Am schimbat toate filtrele, am verificat turbo si tot la fel. Are cineva o idee sau sa mai confruntat cineva cu problema asta? Multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites
  • Members

Cauzele cele mai probabile sunt:

injectoarele

debitul marit al pompei de inalta presiune din cauza unor supape

decalarea axului cu came

supapa EGR

posibile erori electronice pe partea de EDC

Atentie ! Autocom face o analiza destul de buna ,insa pe partea de injectie nu ,,vede" parametrii reali ai injectoarelor la MAN.

Trebuie sa vezi presiunea si debitul pompei , inalta si joasa ; debitul pe retur in relanti ; debitul maxim injectat / perioada de timp

(ai nevoie de o testare si interpretare corecte)

Si eu m-am confruntat cu ceva asemanator la un D20 comom rail ,iar dupa multe analize s-a constatat ca tot injectoarele sunt buba. Tester MAN si manualul de reparatii!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • Members

Salutare

Problema am reusit sa o rezolv. Daca cineva se mai intalneste cu ea, este vorba de senzorul de citire a presiunii in turbo. Senzor care nu apare pe nicio diagnoza. Se poate verifica in bordul masinii cu motorul oprit daca arata presiune este dus si asta cauzeaza supra alimentarea motorului. La mine cu motorul oprit arata 3 liniute.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 years later...
  • 5 months later...
  • Members

Salutare colegii....am un MAN TGX euro4 fără adBlue si de aproximativ 3 săptămâni cand il accelerez de la 1000-1200rpm scoate fum negru...imi da si mie cineva o părere ?

eu ma gândesc la EGR....sau un senzor....

Link to post
Share on other sites
  • Members
Posted (edited)

salut,dar nu ai nici o eroare in bord?

egr este monitorizat ,daca a-i probleme cu el ar fi un cod de eroare!

 

Edited by harytgs
Link to post
Share on other sites
  • Members
La 15.01.2016 la 23:14, Iulian1978 a spus:

Salutare

Problema am reusit sa o rezolv. Daca cineva se mai intalneste cu ea, este vorba de senzorul de citire a presiunii in turbo. Senzor care nu apare pe nicio diagnoza. Se poate verifica in bordul masinii cu motorul oprit daca arata presiune este dus si asta cauzeaza supra alimentarea motorului. La mine cu motorul oprit arata 3 liniute.

pe bune????????????

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.