Members Iulian1978 Postat Octombrie 16, 2015 Members Share Postat Octombrie 16, 2015 Salut tuturor Am un MAN TGX din 2009 cu 1000000 km si am o problema de care nu ii pot da de cap. Scoate fum negru in sarcina. Cand spun fum negru nu scoate doar putin cum este normal, scoate de nu se mai vede nimic in spate.Am pus testerul si nu da nicio eroare. Am schimbat toate filtrele, am verificat turbo si tot la fel. Are cineva o idee sau sa mai confruntat cineva cu problema asta? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Octombrie 21, 2015 Members Share Postat Octombrie 21, 2015 Ce tester ai pus? Fumul negru este martorul cel mai clar ca : ori injectoarele sunt terminate ori este o problema cu EGR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Iulian1978 Postat Octombrie 21, 2015 Autor Members Share Postat Octombrie 21, 2015 Am pus autocom. Am facut si tesrul in mers si injectoarele sunt in parametrii. Egr este schimbat acum 2 luni. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gimarserv Postat Octombrie 21, 2015 Members Share Postat Octombrie 21, 2015 ai verificat sa vezi daca,consuma ad blue....ma gandesc sa nu mearga fara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Iulian1978 Postat Octombrie 21, 2015 Autor Members Share Postat Octombrie 21, 2015 Este versiunea fara adblue Motorul euro 4 cu EGR. Multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Octombrie 28, 2015 Members Share Postat Octombrie 28, 2015 Cauzele cele mai probabile sunt: injectoarele debitul marit al pompei de inalta presiune din cauza unor supape decalarea axului cu came supapa EGR posibile erori electronice pe partea de EDC Atentie ! Autocom face o analiza destul de buna ,insa pe partea de injectie nu ,,vede" parametrii reali ai injectoarelor la MAN. Trebuie sa vezi presiunea si debitul pompei , inalta si joasa ; debitul pe retur in relanti ; debitul maxim injectat / perioada de timp (ai nevoie de o testare si interpretare corecte) Si eu m-am confruntat cu ceva asemanator la un D20 comom rail ,iar dupa multe analize s-a constatat ca tot injectoarele sunt buba. Tester MAN si manualul de reparatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Gabiasu Postat Noiembrie 12, 2015 Members Share Postat Noiembrie 12, 2015 Stie cineva unde se afla la man tga 440 senzorul temperatura ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Iulian1978 Postat Ianuarie 15, 2016 Autor Members Share Postat Ianuarie 15, 2016 Salutare Problema am reusit sa o rezolv. Daca cineva se mai intalneste cu ea, este vorba de senzorul de citire a presiunii in turbo. Senzor care nu apare pe nicio diagnoza. Se poate verifica in bordul masinii cu motorul oprit daca arata presiune este dus si asta cauzeaza supra alimentarea motorului. La mine cu motorul oprit arata 3 liniute. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members armin23 Postat Martie 1, 2016 Members Share Postat Martie 1, 2016 La 12.11.2015la21:53, Gabiasu a spus: Stie cineva unde se afla la man tga 440 senzorul temperatura ulei ? se afla pe baia de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Niktranscom Postat Ianuarie 27, 2020 Members Share Postat Ianuarie 27, 2020 Salutare, colegul care ai postat de senzorul presiune turbo, unde e localizat senzorul asta , pe turbo sau pe intercooler? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Stal3x Postat Iulie 15, 2020 Members Share Postat Iulie 15, 2020 Salutare colegii....am un MAN TGX euro4 fără adBlue si de aproximativ 3 săptămâni cand il accelerez de la 1000-1200rpm scoate fum negru...imi da si mie cineva o părere ? eu ma gândesc la EGR....sau un senzor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members harytgs Postat Iulie 17, 2020 Members Share Postat Iulie 17, 2020 (editat) salut,dar nu ai nici o eroare in bord? egr este monitorizat ,daca a-i probleme cu el ar fi un cod de eroare! Editat Iulie 17, 2020 de harytgs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members harytgs Postat Iulie 17, 2020 Members Share Postat Iulie 17, 2020 La 15.01.2016 la 23:14, Iulian1978 a spus: Salutare Problema am reusit sa o rezolv. Daca cineva se mai intalneste cu ea, este vorba de senzorul de citire a presiunii in turbo. Senzor care nu apare pe nicio diagnoza. Se poate verifica in bordul masinii cu motorul oprit daca arata presiune este dus si asta cauzeaza supra alimentarea motorului. La mine cu motorul oprit arata 3 liniute. pe bune???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.