Members cipa2211 Posted May 26, 2010 Members Share Posted May 26, 2010 Salut!Cumpar catalizatoare in orice stare,chiar si defecte,uzate,ruginite;indiferent de an al fabricatiei sau motorizare!Multumesc!cipa2211@yahoo.com sau 0765.751.535 Ai avut 7 mesaje identice.Eu am sters decat 6.Daca postezi de dragul de a face flood este mai bine sa te abtii!Urmatoarea avertizare inseamna si concediu 30 zile! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Salut!Cumpar catalizatoare in orice stare,chiar si defecte,uzate,ruginite;indiferent de an al fabricatiei sau motorizare!Multumesc!cipa2211@yahoo.com sau 0765.751.535 Am o intrebare,ce sunt catalizatoarele? sunt varza la mecanica:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators CALIN Posted May 26, 2010 Administrators Share Posted May 26, 2010 CATALIZATOR: Catalizator (convertizor catalitic) - componenta a sistemului de evacuare a gazelor rezultate ca urmare a arderii combustibilului care “trateaza” gazele de esapament inainte ca acestea sa fie evacuate. Functionarea in conditii normale a unui convertor catalitic conduce la o transformare a gazelor de ardere in gaze cvasiinofensive eliminand in acest fel o parte importanta a poluantilor. Catalizatorul are forma unui amortizor de sunet clasic, eliptic sau rotund, in interiorul caruia sa afla un monolit ceramic sau metalic pe care sunt depuse metale nobile care favorizeaza conversia gazelor poluante in gaze nepoluante. In catalizator (convertorul catalitic) au loc procese de transformare a hidrocarburilor in dioxid de carbon (CO2 ) si vapori de apa, a monoxidului de carbon (CO) in dioxid de carbon (CO2) si a oxidului de azot (NO in azot (N2) si oxigen (O2). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...