Jump to content

Part-time sau urgente


gvaidean

Recommended Posts

  • Members

Am 41 de ani, permis de conducere categoriile B si C din 1995 si categoria E din 2015, atestat de transport marfa CPC, atestat agabaritic si cartela tahografica.

Am condus mai multe tipuri de autoturisme dar nu am experienta in conducerea camionului cu remorca sau cu semiremorca.

Vreau sa lucrez cu cineva care sa ma initieze atat in conducerea unui camion cu remorca sau cu semiremorca, cat si in probleme referitoare la arimarea marfii, gestionarea documentelor de transport, respectarea legislatiei in vigoare astfel incat sa castig experienta din aceasta initiere. Sunt disponibil pentru lucru in orice parte a tarii si accept sa lucrez pe perioada determinata sau part-time.

Edited by gvaidean
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

In primul rand, doresc sa urez "la multi ani" tuturor membrilor acestui forum si sa aveți drumuri bune.

Pentru postarile mele anterioare, revin si completez:

Am făcut experienta, dar numai in accesarea ofertelor de munca. In tara numita Romania, viata activa a unui om se termina la 39 de ani 11 luni si 29 de zile. De fapt, viața activa pe piata muncii pentru șoferi începe după 21 de ani si se termina la 40. Pentru Anglia, am vazut câteva joburi si cerinta maxima de vârstă pentru candidat era de 55 de ani si bineînțeles ca se ofereau condiții de salarizare foarte bune.

Oare la vârstă mea, pot sa fac experienta pe un camion sau pe un ansamblu? Răspunsul este unul simplu, respectiv NU.

Stie cineva de pe acest forum daca la 42 de ani pot sa ma angajez macar de proba undeva, câteva săptămâni sau o luna?

Poate ca după o experienta de câteva săptămâni, o sa pot sa practic șoferia la o firma care cere șofer cu experienta.

Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

La cererea de soferi actuala o sa-ti găsești ceva. Eu am început sa capăt ceva mai târziu experiență , avantaj limba straina (engleza în cazul meu,acum învăț germana) și sansa mea a venit din Germania.Si acum muncesc singur pe camion de prin august și nu pe putini bani (am stat în proba pentru acomodare, cum spun ei, trei saptamani ).Oricum în România ofertele-s cel puțin ciudate, eu la 47+ (ani)nici nu m-am interesat de ceva local pentru ca ofertele serioase sunt rare sau lipsesc cu desăvârșire. Așa ca privește spre afară ca ai multe șanse. Și nu dispera, ce-i al tău e pus deoparte. Succes.

Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  Salut , sant cateva firme care angajeaza si fara experienta , la inceput in echipaj , pana te deprinzi , 

 La  JCarrion , desii ca sofer 2 ai salariul jumate cat sofer 1

 sau suni la Elena  0729 449 455 , au interviuri la Iasi , pentru DeVreese Transport Belgia pentru echipaj .

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Se pare că o să merg la Hartl de la 1 februarie, poate numai pentru 8 săptămâni.

Domnule Vio Nic, și eu știu foarte bine limba engleza, am nivel B2(independent user) pentru competențele de scris, citit, vorbit și ascultat. De asemenea, știu destul de bine franceza dar absolut deloc germană. Pot să citesc în rusă și să înțeleg câte ceva, dar foarte puțin. Nu cred că o să am probleme cu vorbitul și înțelesul unei limbi străine, în special a limbii engleze, ci cred că mă voi lovi de percepția discriminatoare a angajatorului vis-a-vis de vârstă. În România, persoanele peste 40 de ani sunt percepute ca fiind o amenințare pentru afacerea patronilor, dar eu cred că mai degrabă e vorba de maturitatea angajatului care nu mai acceptă orice mizerie de ofertă de salariu și de faptul că nu te mai duce de nas nimeni ca la 25-30 de ani. Am văzut postările colegilor de forum referitoare la unele oferte și consider că la Hartl se pare că, strict pentru a face experiență, este cel mai OK. După 2 luni mai vedem ce va fi, dar la interviul cu cei de la Hartl, domnul Constantin spunea că poți să devii titular și să primești un salariu mai mare după perioada de începător.

Domnule Xabi, dacă nu îmi iese afacerea cu Hartl, o să sun la numărul de telefon dat de dumneavoastră și o să încerc la Cluj, la JCarrion.

Vă mulțumesc pentru încurajări și ținem legătura.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Ai multe atuuri de care te poți folosi. Şi eu consider ca și vârsta ta e un atu. Multora o sa le fie mai greu sa încerce sa te forțeze la câte unele care nu se fac. Şi chiar dacă nu ai experiență , poți compensa foarte mult cu celelalte abilități. Şi sa știi ca e foarte important sa poți comunica. Oricum din răspunsurile tale și din modul cum pui problemele cred ca nivelul tău este peste medie. De aceea cred ca o sa te descurci. Mult succes.

Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Mulțumesc Vio Nic pentru încrederea acordată și pentru încurajări. Deocamdată nu sunt foarte presat să îmi găsesc ceva pe termen lung, ci mai degrabă vreau să învăț într-o lună sau două câte ceva și apoi să aplic la o firmă serioasă. Bineînțeles că nu o să accept orice gunoi de ofertă sau încălcarea legii, gen plata la kilometru. Când am postat acest topic, speram să fiu contactat de firme care au nevoie de șoferi în echipaj și pentru perioade scurte de timp.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Daca mi se permite o observatie struct legata de tema varstei , din pacate foarte multi angajatori doresc tineri doar din simplul fapt ca sunt mai naivi , ori , cand un om matur trecut prin viata e mult mai greu ( nu si imposibil ) de influentat ,  scoala vietii te caleste iar cand aceste posturi de formare se vor a fi acoperite fara remuneratie sau mult sub valoare e greu sa iei o decizie . 

 

Totusi speranta moare ultima , recomand cautarea unei firme mici , unde se mai poate aprecia muncitorul si unde se poate forma un profesionist , in restul marilor firme si /sau logistici vei fi o ,, piesa de schimb ,, prelucrata mecanic , soferia nu inseamna doar a te tine de volan , are multe valori , dar....... Bafta baxima . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Mario Bandit, îți mulțumesc pentru observațiile făcute și sunt perfect de acord cu ele! Vârsta este într-adevăr cea mai mică problemă în contextul unui început de carieră. Maturitatea este un mare avantaj, mai ales dacă ea vine și cu un istoric solid fundamentat pe o altă carieră în alt domeniu de activitate sau pe absolvirea unor școli numite universități sau facultăți. Problema este disponibilitatea angajatorilor de a accepta profesionismul șoferilor necondiționat de plata la kilometru, acordarea drepturilor salariale rezultate din salariul minim și diurnă sub limitele legale, forțarea încălcării legii privitor la timpii de conducere, utilizarea magnetului și, de ce nu, imputarea combustibilului consumat peste consumul mediu normat de firmă(dacă se poate norma așa ceva!).
Am fost pe plan local la o firmă(una dintre puținele firme de transport marfă din orașul în care locuiesc) și am discutat chiar cu patronul acesteia. Când i-am spus că nu am experiență în conducerea TIR(cârcotașii să înțeleagă că prin TIR am vrut să spun tren rutier sau vehicul articulat) a spus că la el nu este școală de șoferi și m-a repezit destul de brutal. Puteam să îi spun însă că am experiență în conducere camion de 7,5 tone, conducere autoturism în Europa și în Asia, management al firmei, contabilitate, distribuție, marketing și vânzări, dar nu am insistat. Săpând prin memorie l-am identificat pe actualul patron prin copilăria mea ca fiind unul dintre copiii cu care m-am jucat de câteva ori și care la 12 clase a spus că este prea mult să mai continue cu școala. Clar este că nici el nu m-a recunoscut, fapt pentru care nici nu a întrebat ce lucrez, ce vreau, ce știu să fac sau de ce am venit la el, ci a rezumat prezența mea la el doar la faptul că „nu îl pot utiliza pe ăsta și să îl mai și exploatez, eventual să îl prostesc bine”. Vom trăi și vom vedea, însă eu sper că voi putea să găsesc o firmă care are nevoie de seriozitate și în schimb să îmi ofere posibilitatea de a învăța meserie. Având în vedere vârsta mea și faptul că nu am avut niciodată incidente în traficul rutier în 21 de ani de când conduc, cred că pot să găsesc o firmă la care să lucrez o lună de zile și să învăț. Din toate părerile de pe forum se pare că Hartl, Waberer`s și J.Carrion sunt soluțiile cele mai bune pentru începători. Sunt convins că într-o zi voi lucra pentru una dintre aceste firme și voi performa în domeniul șoferiei. Îmi place enorm să conduc, îmi plac foarte mult camioanele și nu voi fi niciodată piesa dintre scaun și volan, ci un șofer care și-a asumat această meserie la 41 de ani, când am obținut categoria CE.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.