Members Ionionion Postat Noiembrie 2, 2015 Members Share Postat Noiembrie 2, 2015 Buna ziua, miam luat atestatele acum cateva luni deci inca sun nou in meseria asta, am gasit un job in anglia pe un camion, problema mea este: azi dimineata cand am introdus cardu am facut intrarile, totu bine, cand ma uit la tahograf imi arata ca am condus deja o 1 ora si 30 de min, vineri mia aratat 1,10 min , ce fac gresit? Cand inchid seara sesiunea la baza, pun pe pat si apoi dau eject. Gresesc undeva? De ce imi ramane deschis programul de lucru? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 2, 2015 Administrators Share Postat Noiembrie 2, 2015 Fa o poza . 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Noiembrie 2, 2015 Moderators Share Postat Noiembrie 2, 2015 pai hai ca sa incercam sa intelegem prima data....de exemplu la ce ora ai inceput ziua de munca.....si la ce ora ai terminat-o pe cealalta....din ce an e camionul si ce tachograf ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ionionion Postat Noiembrie 2, 2015 Autor Members Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) Nu am Facut poza azi , lucrez pe diferite camioane in fiecare zi, renault, 2013 majoritatea camioanelor, si am mai patit acu vreo luna la fel dar pe alta masina din 2015, lucrez prin agentie si ma trimite la firme diferite, stiu ca nam fost prea detaliat ca sa imi puteti da un raspuns concret, o sa vad cand o sa bag data viitoare cardu daca e la fel si o sa fac niste poze, pot posta si un mic video aici, va multumesc. Ideea e ca la sfarsitul programului , eu comut pe pat si dau eject? Gresesc? Editat Noiembrie 2, 2015 de cico_3504 unit comentarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Noiembrie 2, 2015 Moderators Share Postat Noiembrie 2, 2015 uite aici la un stoneridge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Noiembrie 2, 2015 Moderators Share Postat Noiembrie 2, 2015 aici la siemens... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Noiembrie 2, 2015 Moderators Share Postat Noiembrie 2, 2015 si un vdo...cam slabut asta dar asa..pentru diversificare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 2, 2015 Administrators Share Postat Noiembrie 2, 2015 Probabil se refera la un Vdo care in submemiul rezumatului afiseaza ultima perioada de conducere continua -sofat ( stanga sus ) adica timpii totali de conducere intre doua pauze sau pauza si repaus , mai jos timpii totali de conducere in bisaptamanal , dreapta sus timpii totali de pauza /repaus cumulati si jos activitatea curenta , pauza /repaus sau alte munci . Prin introducerea datelor manual si legarea de ultima zi de munca , informatiile privind ultima perioada de conducere -sofat raman in stanga sus , daca ai condus 1.30 h ultima data , se vor pastra ca activitati cronomogice , 1.30 h volan , 12 h repaus indicate manual si ce muncesti Ps , cico siemens , vdo , sau continental automotive e acelasi lucru . 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Noiembrie 2, 2015 Moderators Share Postat Noiembrie 2, 2015 tachografele omologate sunt denumite asa dupa producatori..diferentele nu sunt semnificative ...ele apar in structura meniului...modul de utilizare si afisaj dar indiferent de model rezultatul final este acelasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 2, 2015 Administrators Share Postat Noiembrie 2, 2015 Idea e ca vdo a cumparat siemens si dupa sa anexat denumirea grupului , dar in fine ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vektorul Postat Noiembrie 11, 2015 Members Share Postat Noiembrie 11, 2015 Nu am Facut poza azi , lucrez pe diferite camioane in fiecare zi, renault, 2013 majoritatea camioanelor, si am mai patit acu vreo luna la fel dar pe alta masina din 2015, lucrez prin agentie si ma trimite la firme diferite, stiu ca nam fost prea detaliat ca sa imi puteti da un raspuns concret, o sa vad cand o sa bag data viitoare cardu daca e la fel si o sa fac niste poze, pot posta si un mic video aici, va multumesc. Ideea e ca la sfarsitul programului , eu comut pe pat si dau eject? Gresesc? Da eject doar cand parasesti masina si iei alta, altfel timpul de odihna nu ti se inregistreaza daca dormi cu cardu scos....(Scuze daca nu am inteles bine...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.