Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Șofer profesionist pentru BDF


cri5tian

Postări Recomandate

  • Moderators

Salut.

Din păcate mă văd din nou pus în situația de a-mi căuta un loc de muncă, doar că nu mă interesează chiar orice ofertă. O să descriu mai jos, cât mai exact ceea ce caut, așa că aștept să fiu contactat doar dacă se îndeplinesc ''ad literam'' cerințele.

Motivul pentru care am decis să închei relațiile de muncă cu actualul angajator sunt legate de niște promisiuni neîndeplinite, sau mă rog, gen ''dus cu zăhărelul''. O situație destul de neplăcută, legată de angajarea unei anumite persoane, dar aș prefera să nu intru în prea multe detalii și nici să denigrez aiurea imaginea companiei. Dealtfel, exceptând situația din acest moment și care mă privește strict pe mine, compania s-a dovedit a fi una destul de serioasă.

 

Revenind la subiect... Cristian Pușcașu este numele meu, am 36 de ani, sunt din Petroșani (HD), divorțat și fără obligații. Am TOATE documentele necesare (permis, CPI, A.D.R., agabaritic, card taho, avize, caziere, pașaport etc), am peste 4 ani experiență pe comunitate, vorbesc/scriu la nivel avansat engleză și italiană, nu consum alcool (niciodată) și sunt disponibil la deplasări lungi și de durată.

Caut un post de șofer pentru ansambluri BDF, adică containere interschimbabile (sunt containere cu picioare, urcatul și coborâtul lor pe șasiu se face folosind suspensia autovehiculului/remorcii).

Condiții minime de îndeplinit:

1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, DOAR în: România, Germania, Austria, Italia, U.K. sau Olanda. NU MĂ INTERESEAZĂ NICI O ALTĂ OFERTĂ!!!

1.1 Pentru contract pe România: salariu de încadrare de minim 3500 lei + diurnă zilnică de minim 45€/zi;

1.2 Pentru contract în U.K.: minim 15Ł/h (adică minim 120Ł/zi) și minim 40h/săptămână GARANTATE ÎN PLATĂ;

1.3 Pentru contract în altă țară: cuantumurile trebuie să-mi asigure minim 2100€/lună NET;

1.4 Pentru 1 lună/an din perioada totală de concediu voi fi plătit cu 3000 lei NET/lună (sau echivalentul în valută);

2. Asigurare medicală și de călătorie (bagaje incluse), în sistemul privat, pe toată durata desfășurării raporturilor de muncă;

3. Transportul de la domiciliul meu la camion (și înapoi), decontat cu 0,05€/km + diurna pe 1 zi (mă deplasez cu autoturismul personal);

3.1 Pentru transportul cu avionul plata se face integral de către angajator, incluzând și transportul la/de la aeroport la domiciliu. Nu mă deranjează metode alternative de transport pentru bagaje;

4. Ansamblu euro 6, cu frigider (nu contează că e automat sau manual, le pot exploata eficient pe ambele). Deasemenea nu are importanță tipul de ansamblu, am experiență atât cu remorca cu o osie (tandemul), cât și cu remorca normală (cu axă viratoare);

4.1 Accept și ansamblu euro 5, dar OBLIGATORIU în stare bună (nu mă urc în orice coteț, am standarde de curățenie ridicate) și cu un spor la salariu/diurnă (negociabil);

5. Prefer să lucrez și să locuiesc singur în cabină;

5.1 Accept să lucrez în echipaj, astfel: coleg ales de mine +250€ (+200Ł) NET lunar; coleg impus +400€ (+350Ł) NET lunar;

5.2 Pentru sisteme de lucru ce impun cazare în locații fixe, 75% din cheltuielile legate de chirie, utilități și transport vor fi suportate de angajator;

6. Nu mă interesează durata deplasărilor, dar OBLIGATORIU sunt liber de sărbătorile de iarnă;

6.1 Sunt disponibil începând cu 4 ianuarie 2016.

 

Contact: +40.741.693.560, sau puscasu.cristian@gmail.com

 

P.S. Rog pe oricine să se abțină de la comentarii ce nu au legătură cu subiectul. Nu mă interesează părerea nimănui despre cât de reale sau nu sunt cererile mele și cu atât mai puțin cele ale patronașilor care sunt convinși că 1600€ e un salariu mare. Cunosc personal șofer român care lucrează în condițiile descrise de mine, așa că...

Iar reprezentanții firmelor de recrutare și plasare de forță de muncă îi sfătuiesc din start să evite să posteze aici, chiar și răspunsuri gen ''trimiteți C.V. la...'', sau ''sunați la...''. Nu am nici timp și nici chef să mai consum resurse ca să descopăr... mai nimic, căci n-am întâlnit până acum nici măcar unul, repet, nici măcar un singur reprezentant al vreunei astfel de companii care să-mi răspundă vreodată la vreo întrebare. Și slavă domnului, sunt înscris în câteva zeci de baze de date.

Cine are o ofertă serioasă să mă sune căci eu unul chiar pot să-mi demonstrez seriozitatea și profesionalismul. Și mai am câțiva băieți lângă mine, dacă e nevoie.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

E bine că mai sunt oameni care ridică nivelul. Poate văd și cei care accepta ofertele convenabile patronilor şi o să conștientizeze că prestează aceeași muncă , dar cu mult mai puțin plătită. Succes Cri5tian

Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut !

 

Eu am masini de acest fel .

 

Platesc in momentul de fata 2000 Net + 45 Euro / zi . Se lucreaza pe Germania - Benelux . Camioane Volvo si Mercedes Euro 5 si Euro 6 , toate cu frigider . Se lucreaza singur pe cabina si in conditii legale , adica la program . Disponibilitatea e in functie de sofer , incepand de la 8 + 2 saptamani . Mai multe detalii putem discuta in privat .

 

Datele mele de contact sunt :

 

e-mail : cargoblu@yahoo.com

telefon : 0742.802.577

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.