Members damoncarter2004 Postat Ianuarie 13, 2016 Members Share Postat Ianuarie 13, 2016 Salutare stimati colegi si La Multi Ani!Recent am primit o oferta de munca de la o firma de transport din capitala.In oferta se spune ca se fac curse RO-HU.Eu sunt din Moldova si in zona Moldovei nu se plateste altfel decat la km.Va intreb pe voi colegii care sunteti din Bucuresti-Ilfov,care este modalitatea de plata,cum sunteti platiti?Care este valoarea diurnei intern/extern?Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members xabi Postat Ianuarie 14, 2016 Members Share Postat Ianuarie 14, 2016 Salut si La Multi Ani ! De regula se plateste diurna la zi , asa esti si tu sigur ca nu te tepuieste prea mult . In schimb plata la km. ? , oferta devine putin neclara chiar vaga , desii la prima vedere pare concreta , iar la interviu ti-o prezinta cu mare aplomb . Astfel , la sfarsitul lunii cand se trage linie , ancep taierile : - sau facut prea multi km in gol , din cauza ta sau se inventeaza ca nu ai gasit ruta optima , etc. si astfel tu a-ti faci un calcul iar banii vin mereu mai putini , cu atat cat cred ei ca trebuie sa traga de la fiecare sofer pentru a acoperii alte costuri si nu din banii lor de profit . - dar mai exista o varianta ca tu poti sta intr-o parcare o zi jumate pana cand firma gaseste alta marfa de transportat mai avantajos ptr ei , dar tu ai pierdut cateva sute de km , care se transforma in bani minus . Mare Atentie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members damoncarter2004 Postat Ianuarie 14, 2016 Autor Members Share Postat Ianuarie 14, 2016 Din ce-am vorbit cu cei de la firma,se fac curse regulate Bucuresti-Suceava-Gyor si retur cu piese auto cam 3 curse pe saptamana in echipaj.Deci nu stau prin parcari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Ianuarie 14, 2016 Members Share Postat Ianuarie 14, 2016 Buna seara domnilor. Cu permisiunea dumneavoastra, sunt putin nedumerit. Bucuresti - Suceava - Gyor, inseamna 1275 - 1300 km pe sens, 2550 - 2600 km dus -intors. De la Suceava sunt doua variante: Vatra Dornei - Bistrita - Dej - Baia Mare - Satu Mare, cu avantajul ca de langa Nyregyhaza pana langa Godollo mergi pe M3, dar pe urma iei in roti tot M0 pana langa Budaors, pe urma M1 pana la Gyor. Sau Vatra Dornei - Bistrita - Cluj - Oradea - Szolnok - pe batranul 4, E60 pana la Vecses si pe urma M0, M1, sau dupa Albertisa stanga pe legatura, intrat pe M5 pana la Gyal, MO, M1. Nici una din variante nu este cea mai rapida ruta europeana de tranzit Daca luam in calcul ca 2/3 din traseu este pe Romania si 3/4 din traseul total nu inseamna autostrada, timpul " pierdut " la incarcare/descarcare, timpii de asteptare, faptul ca intre Romania si Ungaria nu este inca frontiera Schengen, etc, pentru mine este putin cam mult. Inseamna ca in afara salarizarii per kilometru, trebuie sa accepti/acceptati si alte compromisuri. Drumuri bune, fara necazuri. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members damoncarter2004 Postat Ianuarie 14, 2016 Autor Members Share Postat Ianuarie 14, 2016 Ideea e urmatoarea:cum am spus si mai sus firmele din zona moldovei platesc salariul minim+km.Nu mai vreau sa fiu platit la km.De aceea am intrebat despre modalitatea de plata in alte zone ale tarii,de exemplu zona Bucuresti Ilfov.Cat e slariul mediu pentru un sofer din aceasta zona?Cat mai este diurna pe zi pe ungaria?Vreau sa-mi fac o idee despre salarii ca sa nu cer nici prea mult,nici prea putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members damoncarter2004 Postat Ianuarie 14, 2016 Autor Members Share Postat Ianuarie 14, 2016 Dati-mi niste sume!Cat e trecut in cartea de munca,cat se plateste la ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members damoncarter2004 Postat Ianuarie 20, 2016 Autor Members Share Postat Ianuarie 20, 2016 Salutare!Ieri am fost la interviu la firma asta din bucuresti.M-a intrebat pe ce masini am lucrat,prin ce tari am circulat,intrebari din regulament,cateva intrebari despre intretinerea camionului.A fost si o proba practica,cuplarea vagonului la capul tractor si cateva manevre de parcare.Toate bune si frumoase pana a venit vorba de salariu.Am cerut 2500 ron salariu de incadrare plus 40eur diurna.Cei de la firma au spus ca e mult peste ce se plateste la firma.Probabil se asteptau sa cer salariu ca pe Moldova(minim pe economie+km).Asta e!O zi buna si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.