Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Drumurile Patriei.


Postări Recomandate

  • Members

Nu toate drumurile din Bucuresti (in mai toate orasele de altfel)sunt construite pentru traficul greu. Acesta este unul dintre acele drumuri, iar pe astfel de drumuri trebuie sa existe o restrictionare de gabarit. Nu prosti sunt aia care le-au construit, ci aceia care dau voie sa circule masinile grele pe ele (masinile de la un anumit tonaj in sus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Hai sa fim seriosi cand s-a facut la noi vreodata ,analiza a solului sau stabilitatea terenului( chestii din astea ca nu sunt in domeniu) ,poate peste 2,3 ani se va face pe langa drumul ala un depozit si vrea sa intre cu tiru ,ce facem ? Facem alt drum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu razvan, indicat ar fi sa nu le dea autorizatie de constructie pentru depozite oriunde in oras.Depozitele ar trebui sa fie facute intr-o zona in afara orasului, unde sa fie acces simplifitat pentru camioane.Astfel soferii de camioane nu trebuie sa se mai bage pe tot felul de stradute , pierdere de timp si multi nervi, castiga si timp,se fluidizeaza si traficul in oras, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
Vizitator Anonymous

    No lasa-l in colo de drum adica io inteleg sa nai voie cu tiru pe el dar tu ce zici Tavi cum sa faci un drum atata de prost ala ii facut asa din neglijenta degeaba incerci tu sa justifici ca nu drumul ca-i facut prost ii cauza incidentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Costea Lucian, de ce crezi tu ca pe unele strazi este interzis accesul autovehiculelor cu masa totala mai mare de 3,5 t (ori 7,5 t, dupa caz) ? Nu toate drumurile au o infrastructura adecvata traficului de mare tonaj.Aceasta este una dintre cauze.Cei care sapa prin asfalt ca sa bage ,cablu,canalizare,etc...constituie o alta cauza a acestor incidente(asa cum se spune si in reportaj).Sapa ,fac transee si cand sa le astupe , o fac de mantuiala, nu taseaza bine pamantul si este normal  sa cedeze apoi asfaltul sub rotile camioanelor.Nu lucrez la drumuri si poduri ca sa le iau apararea  ;), dar uita-te si tu la filmulet cu atentie, drumul arata foarte bine,cu exceptia gaurii de sub camion ;D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    Acolo zice f clar ca sa spat si sa astupat de mantuiala pe urma nici decum ca ar fi fost interzis si dupa acea sar fi ridicat restrictia Tavi asa ca ii clar ca nu sa lucrat bine.Sau poate u ai vrut sa zici ca acolo unde nu se lucra bine sa punem un semn interzis 3.5 si gata a scapat sau daca se lucra si mai prost pun interzis autovehicule si ii si mai bine.   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Stai linistit, ca prin orasele din Romania sunt destule strazi pe care inainte era accesul interzis pentru autovehiculele mai mari de 3,5 t , iar acum s-au dat jos indicatoarele ,dar strazile tot pentru 3,5 t sunt. Chiar langa blocul meu este o straduta de acces , de cand m-am nascut eu tot 3,5 tone era. Au dat jos indicatoarele (baietii destepti de la primarie) ca sa se poata intra cu camioanele cu marfa la un anumit magazin.Acum este dezastru, s-a spart tot drumul, s-a lasat asfaltul pe alocuri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.