Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

probleme frana


Postări Recomandate

  • Members

Salut.Sunt bucuros ca am gasit acest forum,poate ma lumineaza si pe mine vreun coleg.Va spun ,de la inceput, ca sunt nitel incepator  si nu prea am cunostinte de mecanica prea multe,dar am avut ocazia sa conduc luna trecuta un camion mai special(man tgx 540 cu nooteboom 8 axe).Incarcatura a fost destul de grea(total 109 t) dar conditiile de drum cam naspa.Lipsa de experienta, cumulata cu incarcatura grea,o defectiune aparuta la retarder,masina de insotire care ma presa  ca ne expira autorizatia,m-au facut sa folosesc cam des frana.Asa ca la un moment dat a inceput cu fumul dupa mine.Am reusit sa opresc in siguranta am  pus mana pe axe care nu pareau asa fierbinti.Mai fierbinti erau primele 3 axe probabil si din cauza incarcaturii mai mari .Am asteptat cam 10 minute dupa care am continuat drumul ,acum,dupa cum am vrut eu(mai incet ,fara a folosi frana mai deloc).Cand am ajuns la destinatie nici nu mai mirosea a ferodou incins.intrebarea mea este:pot folosi in continuare trailerul?Credeti ca franele mai sunt eficiente?

Am rezolvat problema cu retarderul,dar sant cam in dubii cu franele de pe trailer.Rog colegii cu mai multa experienta sa ma ajute cu un raspuns..Multumesc,

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante