Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Buna seara,

Incep prin a va anunta ca sunt nou pe acest forum si in cazul in care problemele similare cu ale mele s-au mai dezbatut, va rog sa ma directionati catre discutie ca eu unu nu am gasit.

Problemele sunt la un MAN TGA 18.480 2005 automat. Masina am cumparat-o cu motorul spart si a stat pe dreapta o perioada. Dupa ce am reusit sa il refac, am facut un drum de test cu semiremorca goala sa vad eventualele probleme, si am gasit urmatoarele:

1.Capul tractor nu franeaza pe partea dreapta, am facut aproximativ 300km si nici nu a luat rugina de pe disc. placutele le-am schimbat si etrierul culiseaza bine.

 2.La primul test drive la aproximativ  80km/h cand calcam acceleratia la maxim se tura ca si cum patina discul. am venit la garaj, am demontat cutia si surpriza discul in stare buna comparat cu unul nou aveau aceeasi grosime(probabil schimbat de curand de vechiul proprietar) placa prezenta mici fisuri si semne ca a fost incalzita in trecut, asa ca am schimbat doar placa dar tot cu una second dar in stare buna care provenea tot de la un tga al nostru (a fost data jos la 200.000 ca sa rupt rulmentul). dupa ce s-a facut operatiunea, am plecat iar la drum si fix acelasi comportament(la~80km/h goala cu piciorul in podea pleaca turatia singura fara sa creasca viteza)

Intrebarea mea este pentru problema cu ambreajul, se poate ca cilindrul sa nu debraeze complet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 5 ore, roximpex trans a spus:

Încearcă să înlături limitatorul 

despre ce limitator este vorba mai exact/

 

Acum 2 ore, steluste2005 a spus:

DA problemele la man tga de genul asta sunt majoritatea de la cilindru

ce pot sa fac sa aflu mai exact daca este cilindru?

 

Acum 2 ore, laguna a spus:

Buna seara

La MAN sunt 2 tipuri de rulmenti de presiune unul de impingere si unul de tragere vezi sa nu fie montat diferit de ceia ce trebuie pe masina .

la modelul meu este prin tragere, am rulmentul acela care se prinde cu ajutorul sigurantei de placa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Am demontat din nou cutia si cred ca am gasit problema, simeringul de la arbore. Cand am demontat prima data pana sa spal bine acolo ara murdar de ulei mai peste tot si parea ca s-a scurs de pe motor, insa acum fiind curat s-a vazut ca venea in spatele volantului pe la simering si apoi ajungea pe discul de frictiune prin orificiul de ghidaj pe care il are volantul langa suruburile de prindere. acum astept sa imi aduca simeringul de la arbore si cel de la cutie de sa le schimb pe ambele.

Cred ca de aici aparea problema. ramane de vazut dupa ce montez si fac un test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.