Jump to content

Tractionist, caut colaborare.


JULIO

Recommended Posts

  • Members

Buna ziua. Nu.  Pe acest forum nu a dat nimeni nici un semn. Eu colaborez de ceva vreme o cu firma, însă ca fiecare dintre cei ce fac aceasta meserie,  aspir la ceva mai bun. 

Dv,  cunoașteti vreo firma sau aveti vreo oferta? 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Seriozitatea a disparut demult .... 

Oferta primita azi , prin asociere cooperativa ( pentru cine nu.cunoaste sistemul un ,, mini ,, pfa care presteaza servici cooperativei care pune ,,logistica ,, ) cu 65 centi kilometru national ( spania ) si 73 centi pe kilometru pentru international ( Ue ) iar sfarsit de luna se scade chirie ansamblu ( 1950 plus 21%tva )  , motorina , plati autostrazi , cota lunara pfa ( intre 50 si 250 aproximativ depanzand de situatie )  ..si venitul impozabil (20%) . Daca vreunu vrea sa faca calculele sa faca , pe mine ma apucat rasul .... Ce e de plans e unde a ajuns transportul 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum 35 minute, Mario Bandit a spus:

Seriozitatea a disparut demult .... 

Oferta primita azi , prin asociere cooperativa ( pentru cine nu.cunoaste sistemul un ,, mini ,, pfa care presteaza servici cooperativei care pune ,,logistica ,, ) cu 65 centi kilometru national ( spania ) si 73 centi pe kilometru pentru international ( Ue ) iar sfarsit de luna se scade chirie ansamblu ( 1950 plus 21%tva )  , motorina , plati autostrazi , cota lunara pfa ( intre 50 si 250 aproximativ depanzand de situatie )  ..si venitul impozabil (20%) . Daca vreunu vrea sa faca calculele sa faca , pe mine ma apucat rasul .... Ce e de plans e unde a ajuns transportul 

Din start esti dator vândut ... Si încă 2 generații :)

Link to comment
Share on other sites

  • Members
Acum 9 ore, Mario Bandit a spus:

Seriozitatea a disparut demult .... 

Oferta primita azi , prin asociere cooperativa ( pentru cine nu.cunoaste sistemul un ,, mini ,, pfa care presteaza servici cooperativei care pune ,,logistica ,, ) cu 65 centi kilometru national ( spania ) si 73 centi pe kilometru pentru international ( Ue ) iar sfarsit de luna se scade chirie ansamblu ( 1950 plus 21%tva )  , motorina , plati autostrazi , cota lunara pfa ( intre 50 si 250 aproximativ depanzand de situatie )  ..si venitul impozabil (20%) . Daca vreunu vrea sa faca calculele sa faca , pe mine ma apucat rasul .... Ce e de plans e unde a ajuns transportul 

Bună dimineața domnilor. Sistemul era cunoscut la începutul anilor '90, ca " a lua camionul în locație de gestiune ". Era perioada in  care întreprinderile de transport socialiste erau depășite de situație. Situația de acum este oarecum asemănătoare. Transportul a crescut în mod artificial, pe baza " steroidului " comunitate. Camioanele euro 5 - unele au deja 10 ani, nu mai este nici o filozofie să achizitionezi unul după un an de muncă " afară ". Numai că, odată cu camionul, nu achizitionezi si locul unde să-l pui la treaba - este deja ocupat de un euro 6 - cumpărat la 0 km, așa că se ajunge la compromisuri. Ca să nu mai vorbim de existenta intermediarilor,  " oameni de afaceri " care cu o investiție gen - închiriat o garsoniera, achiziționat trei laptop-uri si trei telefoane, bijnitaresc munca a zeci de oameni. Mario, o ofertă asemănătoare am primit si eu prin ianuarie, de la o firma de brokeraj combustibil. Schema era următoarea: - noua in opinia lor, veche de cand e lumea, cum le-am explicat eu - ei achizitionau în leasing camioanele - Mercedes si Volvo euro 6 - si asigurau cursele, iar șoferul, cu SRL, - în opinia lor independent - muncea pe el. Ideea de baza era ca nu erau interesati sa castige bani din transport - dar încurcau lucrurile pe aici -, ei erau interesați să aibă o " piața particulară " si fara concurenta pentru vanzarea de motorină - emit si carduri. Bineinteles ca la sfarsitul leasig-ului, nu exista optiunea de a ramane cu camionul, contra unei coparticipari la rate/întreținere/amortizare.  Desi erai un " SRL-ist independent ", nu aveai posibilitatea sa optezi pentru ruralea mai multor camioane in cadrul sistemului, maximum puteai sa angajezi un sofer 2 - plătit si " exploatat " de tine -, pentru a lucra in echipaj. Contabilitatea - plătită de șofer - era asigurată exclusiv de ei ! Nu aveai posibilitatea să optezi pentru cursele proprii, chiar daca raportul costuri/beneficii era mai avantajos ! Nu mi-au explicat cine plătește leasing-ul daca plec in concediu. Din pacate, excludeau din start " specialele ", chiar daca erau mai avantajoase financiar. Soferul primea la sfârșitul lunii ce rămânea după ce se scădeau toate cheltuielile - calcule facute de contabilitatea lor, la care aveai acces - undeva la salariul minim pe comunitate, 1500 - 1700 euro. 2000 euro, dacă erai de acord să folosești o anumită aplicație de pe telefon. Concluzia: dacă urmărești anunțurile de angajare, sunt multe firme românești care nu au ca singur obiect de activitate sau ca obiect de activitate principal, transportul, si își permit să coboare pretul/km, bineînțeles cu implicații salariale negative, pentru șofer. Adica facem dumping social, si la nivel de angajator, si la nivel de angajat. Dacă tot ne-am apucat să stricăm ceva prin Europa, apoi să o facem temeinic ! Drumuri bune, fără incidente !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.