Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tractionist, caut colaborare.


JULIO

Postări Recomandate

  • Members

Buna ziua. Nu.  Pe acest forum nu a dat nimeni nici un semn. Eu colaborez de ceva vreme o cu firma, însă ca fiecare dintre cei ce fac aceasta meserie,  aspir la ceva mai bun. 

Dv,  cunoașteti vreo firma sau aveti vreo oferta? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Seriozitatea a disparut demult .... 

Oferta primita azi , prin asociere cooperativa ( pentru cine nu.cunoaste sistemul un ,, mini ,, pfa care presteaza servici cooperativei care pune ,,logistica ,, ) cu 65 centi kilometru national ( spania ) si 73 centi pe kilometru pentru international ( Ue ) iar sfarsit de luna se scade chirie ansamblu ( 1950 plus 21%tva )  , motorina , plati autostrazi , cota lunara pfa ( intre 50 si 250 aproximativ depanzand de situatie )  ..si venitul impozabil (20%) . Daca vreunu vrea sa faca calculele sa faca , pe mine ma apucat rasul .... Ce e de plans e unde a ajuns transportul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Mario Bandit a spus:

Seriozitatea a disparut demult .... 

Oferta primita azi , prin asociere cooperativa ( pentru cine nu.cunoaste sistemul un ,, mini ,, pfa care presteaza servici cooperativei care pune ,,logistica ,, ) cu 65 centi kilometru national ( spania ) si 73 centi pe kilometru pentru international ( Ue ) iar sfarsit de luna se scade chirie ansamblu ( 1950 plus 21%tva )  , motorina , plati autostrazi , cota lunara pfa ( intre 50 si 250 aproximativ depanzand de situatie )  ..si venitul impozabil (20%) . Daca vreunu vrea sa faca calculele sa faca , pe mine ma apucat rasul .... Ce e de plans e unde a ajuns transportul 

Din start esti dator vândut ... Si încă 2 generații :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 9 ore, Mario Bandit a spus:

Seriozitatea a disparut demult .... 

Oferta primita azi , prin asociere cooperativa ( pentru cine nu.cunoaste sistemul un ,, mini ,, pfa care presteaza servici cooperativei care pune ,,logistica ,, ) cu 65 centi kilometru national ( spania ) si 73 centi pe kilometru pentru international ( Ue ) iar sfarsit de luna se scade chirie ansamblu ( 1950 plus 21%tva )  , motorina , plati autostrazi , cota lunara pfa ( intre 50 si 250 aproximativ depanzand de situatie )  ..si venitul impozabil (20%) . Daca vreunu vrea sa faca calculele sa faca , pe mine ma apucat rasul .... Ce e de plans e unde a ajuns transportul 

Bună dimineața domnilor. Sistemul era cunoscut la începutul anilor '90, ca " a lua camionul în locație de gestiune ". Era perioada in  care întreprinderile de transport socialiste erau depășite de situație. Situația de acum este oarecum asemănătoare. Transportul a crescut în mod artificial, pe baza " steroidului " comunitate. Camioanele euro 5 - unele au deja 10 ani, nu mai este nici o filozofie să achizitionezi unul după un an de muncă " afară ". Numai că, odată cu camionul, nu achizitionezi si locul unde să-l pui la treaba - este deja ocupat de un euro 6 - cumpărat la 0 km, așa că se ajunge la compromisuri. Ca să nu mai vorbim de existenta intermediarilor,  " oameni de afaceri " care cu o investiție gen - închiriat o garsoniera, achiziționat trei laptop-uri si trei telefoane, bijnitaresc munca a zeci de oameni. Mario, o ofertă asemănătoare am primit si eu prin ianuarie, de la o firma de brokeraj combustibil. Schema era următoarea: - noua in opinia lor, veche de cand e lumea, cum le-am explicat eu - ei achizitionau în leasing camioanele - Mercedes si Volvo euro 6 - si asigurau cursele, iar șoferul, cu SRL, - în opinia lor independent - muncea pe el. Ideea de baza era ca nu erau interesati sa castige bani din transport - dar încurcau lucrurile pe aici -, ei erau interesați să aibă o " piața particulară " si fara concurenta pentru vanzarea de motorină - emit si carduri. Bineinteles ca la sfarsitul leasig-ului, nu exista optiunea de a ramane cu camionul, contra unei coparticipari la rate/întreținere/amortizare.  Desi erai un " SRL-ist independent ", nu aveai posibilitatea sa optezi pentru ruralea mai multor camioane in cadrul sistemului, maximum puteai sa angajezi un sofer 2 - plătit si " exploatat " de tine -, pentru a lucra in echipaj. Contabilitatea - plătită de șofer - era asigurată exclusiv de ei ! Nu aveai posibilitatea să optezi pentru cursele proprii, chiar daca raportul costuri/beneficii era mai avantajos ! Nu mi-au explicat cine plătește leasing-ul daca plec in concediu. Din pacate, excludeau din start " specialele ", chiar daca erau mai avantajoase financiar. Soferul primea la sfârșitul lunii ce rămânea după ce se scădeau toate cheltuielile - calcule facute de contabilitatea lor, la care aveai acces - undeva la salariul minim pe comunitate, 1500 - 1700 euro. 2000 euro, dacă erai de acord să folosești o anumită aplicație de pe telefon. Concluzia: dacă urmărești anunțurile de angajare, sunt multe firme românești care nu au ca singur obiect de activitate sau ca obiect de activitate principal, transportul, si își permit să coboare pretul/km, bineînțeles cu implicații salariale negative, pentru șofer. Adica facem dumping social, si la nivel de angajator, si la nivel de angajat. Dacă tot ne-am apucat să stricăm ceva prin Europa, apoi să o facem temeinic ! Drumuri bune, fără incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.