Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

man tga18460 comfort shift defective


liviucen

Postări Recomandate

  • Members

salut. am o problema la un man tg 18460 . uneori schimba jumatatile alteori nu.. ii scot apa din butelii... cea de langa toba... apoi merge... merg un pi apoi nu mai schimba nici vitezele mari uneori ramane blocat pe mic alteori pe mare... daca ma poate ajuta un coleg... mi-ar fi de mare ajutor

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Păi cu ce să te ajute un coleg. Tocmai ai descris problema...

La 15/06/2016 la 10:48, liviucen a spus:

ii scot apa din butelii

Aerul pe care îl produce compresorul ăla nu e destinat exclusiv sistemului de frânare, în caz că nu ți-ai dat seama. Aerul comprimat e folosit pentru a acționa diferite valve și servomecanisme, inclusiv de la controlul cutiei de viteze... ori tu scoți apă din cel puțin o butelie, destul de des, înțeleg. Apa aia vine de undeva... de la sistemul de răcire al motorului, al compresorului (dacă e cazul) sau se formează în urma condensului. Indiferent de sursă, nu are ce căuta în instalația ta de aer (reduce sau chiar blochează debitul de aer, implicit reduce presiunea de lucru în sistem... evident un servomecanism ce ar trebui acționat, rămâne înțepenit).

Schimbă toate garniturile și filtrele (în special cele anticondens, sau cum s-or numi...) și poate scapi de problemă, deși ar trebui identificată întâi sursa apei.

P.S. Sfat bazat pe gândire logică și cunoștințe primare, nu sunt mecanic sau alt gen de specialist în domeniul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

frecvent apa in sistemul pneumatic este cauzata de chiuloasa defectuoasa a compresorului cri5tian a spus mai devreme asa ca verifica compresorul sa nu bage antigel in sistem ,daca ai rezolvat compresorul trebuie sa schimbi filtrul esicator si sa verifici supapa suport filtru esicator ,succes

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salutare  si multumesc pentru sfaturi. acum am schimbat supapa + plus filtru de silicagel. problema sa rezolvat. de curiozitate am gustat sa vad daca are antigel in butelii... dar nu avea... sper ca e de la condens. acum am triunghiul rosu si da eroare la ZBR... check tco, tco failure,can interconect failure ... cade acul la chilometraj la turometru si la toate ceasurile. la o cursa normala de satu mare-onesti. mi-a inregistrat cu 40 de km mai putin :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

si am uitat tahograful "caraie" produce in zgomot ciudat... de vreo luna incoace... mia schimbat cablul ce duce de la cutie in tahograf plus impulsor ... dar nici o schimbare... cel care a facut asta dupa ce ia facut tester a spus ca trebuie schimbat tahograful:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Cel care tia facut schimbarea era autorizat..?? daca da....deja trebuia sa iti schimbe tachograful..nu putea sa te lase sa mergi cu el defect.[nu de alta dar semneaza cind face o verificare..unde pui ca mai si raspunde pentru ce semneaza..]..Apoi...sper sa nu fie din cauza asta si tu sa mergi profesionist...posibil din cauza ''flotarilor cu banutul''..sa iti dea erorile..noile modele nu mai merg pacalite...trebuie sa renuntati la asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
Acum 9 ore, liviucen a spus:

imi  da eroarea asta... zbr diagnosis 1087-04 si cateodata imi apare "+" in partea dreapta jos a ecranului.... ce semnificatie are? :(

Zbr - Calculatorul central ( central on board computer )  1087 Presiune , Senzor de presiune -circuit 1( vezi foto )  04 -Semnal inexistent ( no signal present ) 

Pdf erori : https://www.google.es/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.techtransa.lt/MAN_klaidu_kodai.pdf&ved=0ahUKEwjE556ImcbNAhXlDMAKHVCDAREQFggbMAA&usg=AFQjCNGi98voPKKQrr6iAURcqqiyqVB-Jg&sig2=bqzpIp1Jnl4c_5oM87ML-g

2016-06-26-19-22-57.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

can interconect failure cu semnul de la aer cu rosu (!) zbr aprins tot timpul si mia disparut kilometrajul ... si ceasul la fel ca inainte... am oprit 8 minute apoi a incetat sa mai dea erori... sa fie din cauza senzorului de presiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.