Jump to content

Recommended Posts

  • Administrators

https://www.gov.uk/guidance/secure-your-vehicle-to-help-stop-illegal-immigration 

Ca un rezumat .

Orice firma de transport care tranziteaza Uk trebuie sa respecte regulile de intrare /iesire de pe terioriul acesteia pe tema transportului iar pentru a evita patrunderea emigrantilor ilegali  orice firma trebuie sa formeze soferii pentru procesul de verificare si asigurare a vehiculelor /ansamblelor . In firma se pastreaza dovada acestui curs , iar la bord  trebuie sa existe un document , lista de control dupa care soferul trebuie sa verifice , asigure , consemneze ansamblul inainte de patrunderea in zona vamala . Firma e raspunzatoare de formarea soferilor si echiparea vehiculelor / ansamblurilor cu echipamente de securitate ( cabluri , lacate , sigilii etc ) iar soferii de efectuarea controlului . In cazul in care se depisteaza vreun emigran sau o incercare de patrindere se anunta politia la 112 , o interventie in forta fiind exclusa . 

In cazul in care se depisteaza un emigrant , dupa judecarea cazului, in care se observa o lipsa clara de formare , echipare si implicare a soferului firma e raspunzatoare de amenda .Amenda se poate trece la sofer daca firma a facut formarea si acesta nu a procedat corect sau pur si simplu nu a facut controlul , desi avea obligatia , prin incident de munca . 

Daca se observa o implicare a soferului pentru a introduce unul sau mai multi , in functie de gravitate ,amenda ,  inchisoare  , restrictie teritoriu .   

Foto cu lista de control 

2016-06-28-20-48-09.png

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Foarte mare atenție și verificare frecventa a integrității remorcii, tractorului și tuturor elementelor de securitate (sigilii, lacăt, cablu vamal)!!! Va spune un om pățit pe 31.07.2015. La Portsmouth mi-au fost găsiți 7 afgani în remorca (dubă confecții), fiind arestat pe loc. În port Caen am avut 6-7 controale canine la care nu a reacționat nici un câine. Sigiliile și lacătul intacte. În UK sigiliul de pe ușa stânga era cel pus de mine de rezerva înăuntru iar lacătul era forțat,  s-a deschis după multe încercări. Concluzia: au fost băgați pe barca (Britany Ferry). Singura greșeală a fost ca la coborârea de la cușete nu am avut timp sa verific integritatea sigiliilor și a lacatului. Deși, personal cred ca era târziu dacă as fi descoperit atunci, fiind deja în apeke teritoriale ale UK. În orice caz, dacă se întâmplă să aveți nesansa de a păți asa ceva, nu semnați nimic în alta limba decât cea natală și solicitați imediat avocat. Dacă doriți, eu am un avocat englez care se poate deplasa oriunde în UK, știe românește cat de cat, și are translator autorizat. Sper sa nu fiți în situația sta nici unul și niciodată!

IMG-20160628-WA0007.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

La  verificarea inaintea  debarcari cand se depisteazs (o  posibila ) rupere sigiliilor , taiere cablu sau spargere lacate , e suficient anuntare politiei sau capitaniei portuare ,  consemnarea in documentul de control , la patrunderea in port direct la serviciul vamal ..... Sa vada intentia ta , inainte sa te gaseasca cu emigranti si sa treci prin tot procesul de anchetare . 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.