Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

La Kim johansen nu te pune nici dracu sa pui magnetul caci daca te prind cei de la birou ai zburat acasa in prima parcare! Magnetul il pun baietii ca sa fie "siguri' ca nu dau peste program, sa ajunga la vreun magazin sau la internet sa poata vorbi cu mandrele! Iar pentru colegul incepator , sfatul meu ca si a celorlalti este sa stai linistit si sa nu vii la Kim si ca sa argumentez iti dau doar un singur exemplu; masinile se modifica toate la 85km/h si astfel chiar si celor experimentati le este foarte greu sa se mai incadreze in timp pentru a ajunge la destinatie( in special aeroport). Gandeste-te am ce stres are un incepator stiind ca nu are suficient timp si nu cunoaste bine traseul, nu are un vehicul perfect din punct de vedere tehnic sau i-se aprinde un avertizor in bord care nu inseamna mare lucru si el opreste, suna service-ul intarzie cursa ca apoi sa se demnstreze ca acel avertizor era de fapt "  nivel scazut de lichid parbriz" ! :o Asta cu nivelul nu o luati ad literam! am dat un exemplu care mi-a venit imediat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 479
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

              Atunci ce sa facem toti incepatorii sa ne impuscam ? oricum nimeni nu are nevoie de noi in tara , nu te baga nimeni in seama . Eu cred ca atat timp cat ti se ofera o sansa , fie ea chiar foarte mica  trebuie sa crezi in ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

La Kim johansen nu te pune nici dracu sa pui magnetul caci daca te prind cei de la birou ai zburat acasa in prima parcare! Magnetul il pun baietii ca sa fie "siguri' ca nu dau peste program, sa ajunga la vreun magazin sau la internet sa poata vorbi cu mandrele! Iar pentru colegul incepator , sfatul meu ca si a celorlalti este sa stai linistit si sa nu vii la Kim si ca sa argumentez iti dau doar un singur exemplu; masinile se modifica toate la 85km/h si astfel chiar si celor experimentati le este foarte greu sa se mai incadreze in timp pentru a ajunge la destinatie( in special aeroport). Gandeste-te am ce stres are un incepator stiind ca nu are suficient timp si nu cunoaste bine traseul, nu are un vehicul perfect din punct de vedere tehnic sau i-se aprinde un avertizor in bord care nu inseamna mare lucru si el opreste, suna service-ul intarzie cursa ca apoi sa se demnstreze ca acel avertizor era de fapt "  nivel scazut de lichid parbriz" ! :o Asta cu nivelul nu o luati ad literam! am dat un exemplu care mi-a venit imediat!

Multumesc mult pentru raspuns!

Si oricum mai astept si altele, daca se poate si la intrebarile adresate explicit unora care au trecut pe acolo.

Sunt convins 1000 % ca ai dreptate si nu exagerezi cu nimic.

Intelept este sa pui raul inainte si sa iei in calcul toate variantele.

Dar pana la urma, nu s-a nascut nimeni invatat si trebuie sa incep de undeva.

Inteleg totodata, ca nu e asta locul cel mai potrivit pentru initiere in aceasta grea meserie, dar KJ este printre putinele firme care accepta si din astia ca mine.

In situatia in care ma aflu, sunt dispus sa risc si nadajduiesc sa imi ajute Bunul Dumnezeu sa gasesc puterea de a invinge, si totodata sa gasesc oameni care sa ma ajute la acest inceput.

Sunt hotarat sa incerc, de aceea insist sa primesc in special informatii cu aspectele negative.

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Hristos a Inviat!

       

        Urmeaza sa plec pe 10 mai la KJ si pentru ca sunt incepator in aceasta meserie, adresez rugamintea de a mi se raspunde la cateva intrebari, care nu au ca scop sa deschida Cutia Pandorei, ci doar sa ma puna in tema cu lucruri pe care nu am de unde sa le stiu, decat daca le aflu de la romanii care au trecut pe acolo si care considera ca pot sa-si prezinte in mod obiectiv si dezinteresat experienta profesionala acumulata cel putin la firma pentru care a fost deschis acest subiect.

      As vrea daca se poate, sa lasati la o parte consideratiile subiective asupra firmei si sa oferiti colegilor mai noi si mai putin experimentati o mana de ajutor la modul concret.

      Cu sigurata, va veti aduce astfel o contributie demna de luat in seama la o mai buna imagine a romanilor de la KJ. Pe de alta parte, ati putea contrazice acea parere aproape unanima(si care din pacate este confirmata foarte des in viata de zi cu zi, deci uneori si aici pe forum) ca romanii au devenit egoisti, rai, lipsiti de omenie, gata de hartza la cel mai mic inconvenient).

Deci iata ce as vrea sa aflu:

1. Cat de stricta este examiarea la proba de indemanare; ce accepta si ce nu accepta?

2. Am citit in comentariile anterioare ca sunt foarte exigenti; care sunt lucrurile pe care nu le accepta?

3. Remorcile se preiau incarcate gata de la expeditor sau asisti incarcarea, arimezi si asiguri incarcatura, etc.?

4. Ti se acorda o perioada de acomodare, esti insotit la primele curse de altcineva din firma?

5. Cum sunt organizate locurile de cazare pentru soferi: camere cu unul sau cu mai multe paturi?

6. In locurile de cazare se fura din bagaje cand lipsesti(chiar si pentru putin timp - baie, cumparaturi, etc.)?

7. Trebuie sa imi iau GPS de acasa?

7 bis. Trebuie sa iau de acasa ceva scule de mecanica(chei, patent, ciocan, surubelnite, etc.)?

8. Un minim de lucruri pe care ar trebui sa le pun in bagaj;

9. Ce ar trebui sa mai stiu si nu m-am priceput sa intreb?

        Intrucat raspunsurile (pe care sper din tot sufletul sa le primesc) pot fi ample si ar putea depasi cumva regulile de utilizare al forumului, ii rog pe aceia care sunt dispusi sa dea o mana de ajutor sa imi trimita mesaj privat sau mail la alex_c_vasiliu@yahoo.com

Drumuri bune!

Doamne ajuta!

3. cateodata asisti, cateodata nu, de multe ori iei remorca gata incarcata sigilata

4.  NU

5. Cu unul sau doua paturi, depinde de cazare

6. e bine sa ai un ochi la ceafa

7. Da

7bis. Nu

8. cateva haine printre care si groase, papuci de baie. Nu prea multe, ai posibilitate sa speli si sa usuci !

I-ati harta europei cu tine( f important), medicamente, tacamuri, ceva mancare pt primele zile!

9. Nu te apuca sa te dai foarte serviabil cu nimeni, raspunzi la ce esti intrebat si direct la subiect ( ca sfaturi la interviu) , nu te da ranit si le spune ca nu ai mai condus. Te vad hotarat si cu bun simt! Sa ai bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

3. cateodata asisti, cateodata nu, de multe ori iei remorca gata incarcata sigilata

4.  NU

5. Cu unul sau doua paturi, depinde de cazare

6. e bine sa ai un ochi la ceafa

7. Da

7bis. Nu

8. cateva haine printre care si groase, papuci de baie. Nu prea multe, ai posibilitate sa speli si sa usuci !

I-ati harta europei cu tine( f important), medicamente, tacamuri, ceva mancare pt primele zile!

9. Nu te apuca sa te dai foarte serviabil cu nimeni, raspunzi la ce esti intrebat si direct la subiect ( ca sfaturi la interviu) , nu te da ranit si le spune ca nu ai mai condus. Te vad hotarat si cu bun simt! Sa ai bafta!

Multumesc mult si mai astept si alte pareri(desi nu prea vad ce s-ar mai putea spune, mai  ales dupa aceasta postare)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Alex63fanvw  poate dupa ce te duci si dai proba , ne spui si cum a fost , ce ai facut sa ne impartasesti si tu din experienta ta pe acolo, ca sincer ma intereseaza si pe mine daca te poti descurca ca incepator pe comunitate ........si eu as dori sa merg , dar nu prea te incurajeaja nimeni , toti spun ca e greu ........dar cu putin noroc eu zic ca o sa te descurci ........iti urez multa bafta si sa ne tii la curent cu  ce e pe acolo........drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

colegule sincer ..mai bine sa te astepti la greu si sa ti fie usor pe urma decat sa te duci unde "stii tu sau careva coleg" ca este bine si sa ai un soc...si ca o paranteza, nicaieri numai este usor ca si job in lumea asta (mai ales pt noi romanii), iar pt noi ca si soferi au trecut de mult vremurile alea cand mai mult o "bateai in cap" ajungeai la garaj la ora 17 pna la ora 19 ne imbatam toti soferii si pana la ora 20 jucam caiutzii pe leapsa.. ;D

iar pt cei care abia ce va apucati de meseria asta( numai este asa de banoasa dar ramane o frumusete de job),incercati sa o faceti in primul rand pt placerea de a calatori gratis prin lume, si abia apoi sa va ganditi la partea materiala(atunci o sa vi se para ca trece timpul mult prea repede si hop iara vin banii in cont!).

aa...si nu in ultimul rand incercati (cei care mai puteti) sa nu va casatoriti prea curand...ca sa fii tirist este o meserie plina de....surprize ca sa zic asa(eu sunt la a 3 soata si ceilalti colegi care au patit o stiu la ce ma refer  :o

Drumuri Line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Alex63fanvw  poate dupa ce te duci si dai proba , ne spui si cum a fost , ce ai facut sa ne impartasesti si tu din experienta ta pe acolo, ca sincer ma intereseaza si pe mine daca te poti descurca ca incepator pe comunitate ........si eu as dori sa merg , dar nu prea te incurajeaja nimeni , toti spun ca e greu ........dar cu putin noroc eu zic ca o sa te descurci ........iti urez multa bafta si sa ne tii la curent cu  ce e pe acolo........drumuri bune !

Bineinteles ca voi pune pe forum informatii cat mai amanuntite, oricare imi va fi drumul, doar sa am acces la un PC, ca deocamdata nu ma tine punga sa-mi iau laptop.

Realist si de bun simt modul de a privi problema greutatilor unui nou inceput, exprimata de colegul "mamitzoiu": "mai bine sa te astepti la greu si sa iti fie usor la urma..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

alex,daca iei proba si intri in paine cand ai timp intra pe net si mai spune ne si noua ce mai e pe acolo,vezi ca la greve la "hotel "au wirles  la parter,oricum  iti cumperi laptop ca fara esti trist.bafta la test

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Hristos a Inviat!

Pentru ca marti dimineata la 5,00 trebuie sa fiu in autocar si maine prea putin probabil sa am timp de intrat pe forum, vreau sa va multumesc tuturor pentru ajutorul pe care mi l-ati dat, dar in special colegilor "arkadas88", "levis" si "mamitzoiu".

Promit ca dupa ce dau proba de lucru (care ar trebui sa fie joi, pe 12 mai, de dimineata), voi veni cu informatii proaspete de la KJ.

Ziceti si pentru mine o rugaciune si Bunul Dumnezeu sa va rasplateasca osteneala, iar eu sa dau o bere cand o fi sa ne intalnim.

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

pt alex.succesul sa te insoteasca unde te duci,eu iti tin pumnii,sa dea dumnezeu sa reusesti  ce ti ai propus.capu sus indiferent  de rezultat,nu te da batut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare la toata lumea!

Vin cu vesti cum nu se poate mai proaspete si mai proaste(pentru mine) din DK despre Kim Johansen!

Despre mine: faptul ca nu am fost acceptat, nu a fost o surpriza, intrucat aceasta posibilitatea o luasem in calcul ca fiind mai probabila decat accea de a fi acceptat.

Azi, 12.05.2011, la proba de lucru am fost 4 candidati: 3 soferi bulgari si o tentativa de sofer roman( adica eu!).

Dintre acestia, 2 au plecat(unul fiind eu) si doi au ramas, urmand sa inceapa treaba chiar din seara asta.

Proba a constat din aducerea unui cap tractor DAF la garajul unde se gaseste remorca pentru examen (unul dintre baietii romani cu bun simt - Catalin - mi-a zis ca ar fi incarcata cu aproape 20 tone de placi din beton, cuplarea ei, parcurgerea unui traseu de circa 10 km pe drumurile din parcul industrial unde se gaseste garajul KJ din Greve si pe autostrada, se revine la locul de unde a fost luata remorca si se parcheaza exact in acelasi loc de unde a fost scoasa.

Distanta dintre cele doua camioane alaturate este de cel mult 1 metru in fiecare parte(practic oglinzile in ambele parti trec foarte aproape de celelalte).

In ce ma priveste, lectia (desi foarte "piperata") m-a adus cu picioarele mai aproape de pamant:

- am legat vagonul fara probleme deosebite.

Ceva balbaiala cu legatul furtunelor  (unul nu l-am cuplat din prima) si la ridicarea picioarelor (nu am stiut din prima care este sensul in care trebuie sa invart manivela pentru a le ridica, iar mecanismul de ridicare pe "rapid" desi cunosteam existenta lui si felul in care se selecteaza, nu l-am gasit din prima) - nota scazuta la 2 (din 5).

Mentionez ca asta a fost prima cuplare a unei remorci pe care am facut-o vreodata.

- am scos camionul din parcare si  am plecat pe drum.

Drumurile in zona industriala sunt destul de inguste, nu m-am urcat pe borduri, dar am trecut foarte aproape cu rotile de la vagon de cele aflate in sensurile giratorii din aceasta zona, dar fara a le atinge. In schimb rotile de la vagon au calcat pe zona aceea de siguranta care este marcata in jurul scuarului din mijlocul sensului giratoriu. Poate daca eram un pic mai concentrat sau mai atent,  reuseam sa ma incadrez si fara sa le ating.

Fiind prima data cand am condus un DAF, l-am cam turat la demaraje (peste 1500 de ture) si nu am mers chiar atat de tare pe cat ma indemna examinatorul. Am fost penalizat si aici.

-am revenit la locul de unde am luat remorca, si mi-a cerut s-o parchez tot acolo de unde am scos-o.

Bucuria mea, ca pe directia unde trebuia sa intre vagonul nu era nici-un obstacol si am reusit sa ma "indrept" destul de mult astfel ca din cateva miscari din volan si o corectare de pozitie scurta, am reusit sa il parchez  chiar corect, la distante aproape egale de camioanele alaturate.

Totul s-a incheiat pentru mine cand m-a pus sa scot din camionul de acolo si sa fac si o parcare din lateral, ceea ce nu am reusit sa mai fac.

Camionul a fost parcat de examinator, care mi-a spus ca din pacate nu am indemanarea necesara nici pentru a ramane ca sofer 2 pentru o perioada de proba.

Examinarea? corecta si justa!

M-a nemultumit initial faptul ca DAF-ul  cu care am dat proba este mai obosit(1.387.000 km.): ceva joc in directie, frana trebuie sa o apesi mai cu "vana", "caraie" la schimbarea mai rapida a treptelor a 3-a si a 7-a, dar cred ca ideea este ca unul care poate merge cu o astfel de masina mai "obosita" cu siguranta nu va avea nici-o problema cu una noua sau aproape noua.

Cazarea

Conditii austere: camere mici, cu pat, masa, scaun si cuier. Mizeria si distrugerile cu siguranta ca nu sunt facute de patroni. Becuri lipsa, multa mizerie car s-ar evita daca fiecare ar lasa curat in urma, instalatii sanitare daramate,

Sfatul meu: daca stiti o limba straina si stapaniti cat de cat camionul, merita sa incercati, daca nu faceti ceea ce voi face si eu: practica o perioada la o firma din tara si abia dupa aceea poti sta fara frica la examinare.

Inchei aici pentru ca la 18, 30 am autobuzul de intoarcere. Acum ma aflu la un Internet cafe in gara din Copenhaga.

VA salut si ne mai auzim de sambata incolo!

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

alex a avut un curaj nebun ca sa riscat asa,a cheltuit si banii pana acolo dar barem omu a incercat,totusi putea sa incerce sa se angajeze pe aici pe tir apoi incerca la kim.si daca era acceptat la test asta nu i garanta ca si ramanea sa lucreze.trebuie sa ai un minim de experienta externa ca sa nu bajbai dupa adrese pe acolo,nu e vorba numai de condus camionul.cei care vor sa se duca la kim ar trebui sa se gandeasca mai intai de ce pe toate siteurile de angajare sunt oferte pt kim la greu, aia ii aleg pe cei care rezista si le fac cursele,cei ce nu se descurca pleaca si vin altii.bine macar ca alex e optimist si nu sa lasat descurajat.il felicit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Lasa Alex.Kim e o firma de doi lei.Ce pretentii domnule ..cand la ei lucreaza numai soferi puscati de prin Bulgaria,Estonia si te mai miri de pe unde.Te uiti la hainele lor si te intrebi"oare de cand nu s-a mai spalat nenea asta?"Te saturai instant dupa 2-3 saptamani.Mai dadeai si peste vreun meserias care se tine superior,ca deh,el e acolo de 6 luni deja,e vechi:)))

Sfatul meu:cauta alta firma ,in nici un caz sa nu iti para rau dupa mizerabilii din Danemarca.Vorba vine Danemarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Te felicit Alex ca ai avut curaj sa mergi si sa incerci , daca continui sa incerci sigur vei reusi  ........... spune-mi daca poti , cum ai plecat in Dk prin firma de la Cluj , sau ai aplicat direct la ei si te-au chemat ei, adica ai plecat singur la Greve ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Hristos a Inviat!

Multumesc tuturor!

Felul in care am ajuns la KJ, este un alt episod care s-ar cuveni sa-l prezint celor care sunt

interesati:

Mi-am facut cont pe eJobs, am postat un CV cu datele solicitate, si dupa cateva zile am primit oferta

care se referea la KJ.

Dupa o scurta discutie cu Dl. Razvan Dumitrascu, patronul(cred!) firmei de intermediere Authentic Jobs

City Style, caruia i-am explicat situatia mea de incepator, mi-a trimis un formular care cerea date

din CV si pe care l-a trimis in Danemarca. Omul mi-a promis ca va incerca sa ii convinga sa ma

accepte la proba de lucru si fara experienta, urmand ca in situatia in care incercarea sa va avea

succes, sa ma sune a doua zi.

A doua zi pe la 10, m-a sunat sa imi spuna ca am fost acceptat, mi-a dat detaliile privind rezervarea

la autocar, locul de intalnire cu persoana de contact de la KJ care urma sa ma ia de la gara, numere

de telefon de la KJ, pentru situatia in care nu gasesc masina firmei, plus alte amanunte legate de

Danemarca si despre proba de lucru. Practic mi-a raspuns la aproape toate nelamuririle.

Cu o zi inainte de plecare(09 mai), am fost sunat de la firma de autocare pentru a confirma plecarea,

dupa care a doua zi am plecat in Danemarca.

Ajuns la gara centrala din Copenhaga - locul de debarcare din autocar si de intalnire cu delegatul de la KJ - am cautat masina cu insemnele KJ, dar cum nu am gasit-o, am sunat la unul din numerele care mi-au fost date din tara, mi-a raspuns o dispecera care mi-a facut legatura cu soferul acelei masini, care surpriza! este roman si chiar din Pitesti. M-a linistit sa nu ma ingrijorez ca mai avea de adus pe cineva in oras, m-a luat de la gara, m-a dus la cazare in Greve, mi-a dat si un bec pentru ca eu il uitasem acasa pe al meu si m-a ajutat cu tot ce a putut in putinul timp avut la dispozitie, petru ca alearga toata ziua cu masina de serviciu a biroului de la Greve. Un roman de nota 10! Si un alt baiat Catalin la fel! Dar atat, din cei 7-8 romani pe care i-am "cantarit" in putinul timp cat am astat acolo.

Vreau sa subliniez, ca iata au inceput sa apara si la noi firme care lucreaza dupa modelul occidental, si nu vreau sa se considere ca fac reclama unei firme, dar vreau sa expun o realitate, iar lucrurile bune trebuiesc aratate penntru a fi urmate si de altii:

Firma Authentic Job Style care mi-a intermediat gasirea acestui loc de munca, NU MI-A CERUT NICI MACAR CINCI BANI nici inainte, nici dupa. Nici macar nu stiu cum arata persoana Razvan Dumitrascu. TOATA STIMA SI RECUNOSTINTA!

As vrea sa mai spun ca am ramas de asemenea foarte placut impresionat de prestatia echipei de 4 soferi care deserveste autocarul TM 96 PSG al firmei Comati PSG, cu care am calatorit atat la dus cat si la intors: aspect fizic placut, tinuta ireprosabila, amabili, fermi si soferi de prima mana(eu am luat de exemplu drept criteriu al profesionalismului domniilor lor, faptul ca pe distanta Bucuresti-Brasov-Deva-Arad-Timisoara-Copenhaga si retur, atata vreme cat m-am aflat in masina, nu au franat nici macar o singura data mai puternic sau sa vireze mai brusc pentru a evita cine stie ce.

Legat de proba de la KJ, am uitat sa va mai spun ca al doilea respins, un bulgar, atentie! era sofer pe un Actros 1844 de 24 tone, automat, si nu a luat proba pentru ca pur si simplu, nu a stiut sa lucreze cu o cutie de viteze manuala! Nu stiu daca macar a cuplat remorca, pentru ca a revenit destul de repede la locul unde eram adunati candidatii.

A, si uitasem si partea care nu face niciun fel de cinste natiei noastre: si la KJ, la atata distanta de casa, romanii sut dezbinati si impartiti in tot felul de bisericute. Pacat!

Vazandu-i pe bulgarii veniti si ei pentru proba, cred ca am inteles de ce romanii nu au dispecer: romanii se descurca in cel putin o limba straina si sunt isteti de felul lor, pe cand ceilalti sunt bolovani. Pai, cei trei cu care am dat proba, lucrau de ani de zile la iternational, si doar unul din ei vorbea un pic de italiana. In rest, varza!

Deocamdata atat despre KJ!

Azi mi-am facut angajarea la ComDiversAuto Pitesti. Trebuie sa incep de undeva, in ordinea fireasca, nu?

Totodata, ma mut pe topicul Hartl Trans, pentru ca am primit si de la ei o oferta pentru soferi fara experienta in comunitate.

Drumuri bune la toti!

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

alex felicitari...pentru angajarea la comdivers,si pentru curajul de a pleca la kj pentru proba, acum fooo doua zile am vazut 3 daf-uri de la comdivers unu dupa altu....m-am uitat lung dupa ele si am oftat usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.